17+6, 9 dager igjen til OUL
Dette må være den lateste ungen jeg har båret på. Evt, så ligger morkaka tjukt over hele fremsiden. Sjeldent bevegelser, og gjerne ikke noe spesielle aktive perioder - kan godt gå et minutt mellom hvert "dunk", når hun først holder på. Synes jeg har kjent "skraping" på innsiden, som når baby lar armen gliiii nedover livmorveggen, samt andre bevegelser som ikke nødvendigvis har vært et DUNK (spark). Har også kjent bevegelse først nede til høyre, og så "oppe" til venstre, sånn at det kjentes ut som om evt først sparket fra, og deretter traff kanten med hodet x)
Ooog tidvise bevegelser på utsiden, men disse er sjeldne. Så.. morkaken kan ikke dekke SÅ godt heller. (Ikke har jeg fått bekreftet at den ligger foran heller, men.... Min egen puls ligger omtrent over hele fremsiden av livmoren, samt at bevegelsene forsvant i to uker, så.. jeg tror det. 9 dager til be-/avkreftelse.)
Jeg kjenner jeg gleder meg til å få høre at/om alt går bra med lille på OUL, og prøver mest å tenke på det som en bekreftelse på at alt er fint, fremfor å bekymre meg for alle mulige ting som KAN være galt.
Bestilte en liten batch med klær her om dagen (ikke for det, har mer enn nok.. Så mye babytøy at jeg GRUER meg litt til å gå gjennom alt...!!), og har begynt å kikke liiitt på bilstol. Men denne tør jeg faktisk ikke kjøpe før vi passerer uke 23...
Holdt på å bli gal forrige gang jeg lette etter bilstol..
Man vil jo ha en av dem som er mest mulig sikker, innen en rimelig prisklasse. Usikker på om jeg skal gå for en av de nyere med den nye i-size sertifiseringen som går fra 0-25 kg (fra nyfødt), med sving i seg.. eeeeller babybilstol + bilstol nr2 fra 9kg og opp... Nei. Jeg skal ikke spekulere mer på det nå.. jeg blir faktisk skrullete av det.
Jeg skal heller.. etterfylle blomsterpotta ene katten har greid å tømme, og prikle ferdig blomster.. og se på serier. Og sove..
Sånne hverdagslige ting. En liten stund til. Før jeg tar dypdykk i den forbanna bilstol-verdenen... ><
Uansett. Du som leser; hvordan går det med DEG?