7 dpo er alt for tidlig til å gi opp! Jeg hadde negativ test 9dpo, så positiv 11dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg har bare fått oppfølging over telefonen etter at jeg fikk utskrevet letrosol. Men nå skal jeg ha 3 måneder med dobbel dose og se om det blir bedre resultater av det. I tillegg skal de sette meg opp på samtale nede på aleris i Oslo for kanskje få mulighet å legge av egg til senere der. Og om det er andre ting jeg kan prøve enn ås lenge for å få dette til å klaffe.Har du vært hos gyn etter å ha tatt letrozol da? : ) jeg har fått tettere oppfølging denne syklusen her og gyn har vært veldig hyggelig og villet sjekke ståa med ul flere ganger
Ja man er jo litt rar. Jeg er samme egentlig. Syns det er litt motiverende å lese om disse som ikke har kjent noe og ikke tror de er gravide som plutselig tester positivt allikevel. Så alltid håp!Det var fint å lese litt oppmuntrende ord prøve å ikke gi opp helt enda, tror det er rundt disse tider at jeg har for vane å «gi litt opp»
Synes jeg kan skimte noe Krysser fingrene for babystrek!Testetøs
9 dpo
Ja, den dumme tempen!!!!! Jeg ga jo opp, jeg! Helt til den steg. Testetøsa reiv ifra meg tøylene, løp på apoteket og kjøpte to tidlig tester. Jeg er 9 dpo, og ser skygger Kanskje syner, men nå har a fri tilgang til skuffen med tester i, til og med clearblue testene
Nederste er redigert litt kontrast på. Øverste original.
Vis vedlegget 388306
Vis vedlegget 388307
Ser strek og håper det er en babystrek
Syns jeg skimter en begynnende, svak strek på begge bildene
Synes jeg kan skimte noe Krysser fingrene for babystrek!
Åh, krysser fingrene!Testetøs
9 dpo
Ja, den dumme tempen!!!!! Jeg ga jo opp, jeg! Helt til den steg. Testetøsa reiv ifra meg tøylene, løp på apoteket og kjøpte to tidlig tester. Jeg er 9 dpo, og ser skygger Kanskje syner, men nå har a fri tilgang til skuffen med tester i, til og med clearblue testene
Nederste er redigert litt kontrast på. Øverste original.
Vis vedlegget 388306
Vis vedlegget 388307
Spennende! Krysser fingrene!Liten oppdatering
Nb! Grafisk bilde av toalettpapir, ikke trykk hvis ikke vil se.
Hm… Nå får jeg ganske enkelt bare vente og se.. Lyserosa på papiret nå etter toalettbesøk. Jeg spotter vanligvis brunt, denne fargen har jeg aldri sett før. Mulig mens, mulig festeblødning? Den er jo lys rosa har jeg skjønt? Mensen 9/10 dpo er forferdelig tidlig, og stusselig når det er skygge på testen!!! Søren klype, føler at hver gang jeg tenker en ny tanke eller at «dette går bra», så slenger kroppen en twist i fjeset på meg.
Nå legger jeg meg, og tar ny test i morgen om ikke tr alt er på plass.
Jeg tok ny test, ingen skygge på den nå, og CB digital sa «ikke gravid»!Ser på både redigert og uredigert av testene.. står du opp snart, spent på hvordan dagens ser ut??
Spotting er vanlig som gravid også, og tempen er jo ikke under linja, så.. jeg er spent o.o
Jeg tok ny test, ingen skygge på den nå, og CB digital sa «ikke gravid»!
Men det var ikke noe lyserosa på papiret når jeg tørket, ikke noe blod i trusa - ingenting! Så hvis det var festeblødning, er kanskje ikke hcg nivå høyt nok helt enda 10 dpo i dag. Håper litt til, selv om tempen ser ut til å si nei. Hoff jeg holder ikke ut
Alt for spennende dette her!Jeg tok ny test, ingen skygge på den nå, og CB digital sa «ikke gravid»!
Men det var ikke noe lyserosa på papiret når jeg tørket, ikke noe blod i trusa - ingenting! Så hvis det var festeblødning, er kanskje ikke hcg nivå høyt nok helt enda 10 dpo i dag. Håper litt til, selv om tempen ser ut til å si nei. Hoff jeg holder ikke ut
Jeg skjønner altså ingenting. Har ikke kommet noe mer lyserosa, og ikke noe brunt og heller ikke friskt blod. Ingenting, med andre ord! Jeg forstår niks nadaAlt for spennende dette her!