At noe skjer i kroppen er det ingen tvil om, i alle fall. I dag har tårene sitti så løst, det skal ingenting til før de kommer. Derfor har jeg holdt meg litt for meg selv. Første gangen var da jeg var ute og gikk i sentrum, og gikk forbi ei som ikke så så mye eldre ut enn meg. Hun satt på bakken og hadde et skilt foran seg… Jeg vet at det kan være mye lureri etc, men å se det gjør vondt. Det er en påminnelse på at flere hjem i år vil få en trang og muligens kald jul mtp strømpriser og økte priser på mat.. Jeg gikk forbi, snudde, kjøpte en kakao og et rundstykke til henne, også gikk jeg igjen. Noe varmt å drikke når man sitter i kulda hjelper vel kanskje litt.
Jeg syns det er trist til vanlig også, men da klarer jeg å håndtere følelsene, det var litt vanskelig i dag
Her er det altså hormoner i full sving, og økt apetitt. Dette føler jeg er ganske typisk meg før mensen, så det er vel bare å vente på at tanta skal dukke opp, og brette opp armene til neste pp. Ja og kanskje ta en tlf til gyn/lege for å sette i gang hjulene kanskje.
Jeg syns det er trist til vanlig også, men da klarer jeg å håndtere følelsene, det var litt vanskelig i dag
Her er det altså hormoner i full sving, og økt apetitt. Dette føler jeg er ganske typisk meg før mensen, så det er vel bare å vente på at tanta skal dukke opp, og brette opp armene til neste pp. Ja og kanskje ta en tlf til gyn/lege for å sette i gang hjulene kanskje.