Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Fremdeles ikke noe blod, ei heller kramper, noe jeg pleier å få i det den første flow’en kommer. Meget spesielt, og jeg sitter her som et spørsmålstegn. Håper jo på at jeg er gravid, men herregud da. Nervepirrende. Jeg gjentar meg selv, unnskyld :hilarious:

Fremdeles ikke noe blod, ei heller kramper, noe jeg pleier å få i det den første flow’en kommer. Meget spesielt, og jeg sitter her som et spørsmålstegn. Håper jo på at jeg er gravid, men herregud da. Nervepirrende. Jeg gjentar meg selv, unnskyld :hilarious:

Testet noe mer?

Ikke testet mer, 11 dpo i dag, men føler det er bortkastet. Jeg skal snart stå opp, så hvis det ikke er mer blod så tar jeg test :shy:

Stod nettopp opp, på gang nr 2 i dag. Måtte få minste til å ta en dupp, så... Da står vi altså opp flere ganger ila dagen.
Her er det bare EL testing det har gått i, og kun for å sjekke ståa, og lengden på syklus.

Spent på hvordan testen din går!

Stod nettopp opp, på gang nr 2 i dag. Måtte få minste til å ta en dupp, så... Da står vi altså opp flere ganger ila dagen.
Her er det bare EL testing det har gått i, og kun for å sjekke ståa, og lengden på syklus.

Spent på hvordan testen din går!
Jeg jobbet fra 18-03 i natt, så jeg har duppet av en del :hilarious: Skal opp og ta test nå:smiley-angelic001

74BFD0A1-E460-47B8-8D48-72C413AF319B.jpeg

11 dpo, helt blank. Belager meg på å vente i en evighet på tr.. tar en test til tirsdag og onsdag, jeg husker jeg ikke fikk positiv test før uka etter ikm. Men jeg vil ikke håpe for mye. Denne er blank i alle fall :dead:

Jeg jobbet fra 18-03 i natt, så jeg har duppet av en del :hilarious: Skal opp og ta test nå:smiley-angelic001

Ser den altså. Her må jeg gjerne duppe litt sammen med lille, blir så trøtt :p :p

Utrolig kjedelig med negativ test dog..

Ser den altså. Her må jeg gjerne duppe litt sammen med lille, blir så trøtt :p :p

Utrolig kjedelig med negativ test dog..
Ja, det var nedtur, men forventet det vel egentlig også.. rart å tenke på at det snart er ett år siden jeg fjernet spiralen.. men sånn er det. Får prøve igjen. Blir enda verre hvis mensen aldri kommer. 60 dager syklus er helt horribelt

Ja, det var nedtur, men forventet det vel egentlig også.. rart å tenke på at det snart er ett år siden jeg fjernet spiralen.. men sånn er det. Får prøve igjen. Blir enda verre hvis mensen aldri kommer. 60 dager syklus er helt horribelt

Kommer vel sikkert etterhvert, for du har jo fått bekreftet EL denne gang med tempen..? Men 11dpo er litt tidlig å få mens, så satser på du får om noen dager. Ikke for det, kan fremdeles bli positiv, men var i alle fall skygge den testen for noen dager siden..!

Kommer vel sikkert etterhvert, for du har jo fått bekreftet EL denne gang med tempen..? Men 11dpo er litt tidlig å få mens, så satser på du får om noen dager. Ikke for det, kan fremdeles bli positiv, men var i alle fall skygge den testen for noen dager siden..!
Ja, det ser jo slik ut på temp og test at EL har vært, så kan ikke skjønne annet. Har fått mens 10/11 dpo da jeg hadde disse korte syklusene før de ble kjempelange. Det var absolutt skygge, men mulig det var kun det også.. mandag er jeg jo 13 dpo, så rundt da bør tr være på plass med mindre jeg brått er gravid da. Hvem vet :hilarious:

Hvordan går det med deg? Testet mer? :Heartpink
Jeg testet i går kveld, og den var negativ som forventet. I dag er tr på plass også :happy: Og det går helt fint, heller det enn at jeg skulle vente en evighet på den denne gangen også. Hadde Fryktelige magesmerter tidligere i dag og føler meg generelt uvel, så har vært hos legen nå. Han tok blodprøver for å se om jeg kan være gravid likevel, selv om vi begge er ganske sikre på at jeg ikke er det:hilarious:

Hvordan er det med deg?:Heartpink

Jeg testet i går kveld, og den var negativ som forventet. I dag er tr på plass også :happy: Og det går helt fint, heller det enn at jeg skulle vente en evighet på den denne gangen også. Hadde Fryktelige magesmerter tidligere i dag og føler meg generelt uvel, så har vært hos legen nå. Han tok blodprøver for å se om jeg kan være gravid likevel, selv om vi begge er ganske sikre på at jeg ikke er det:hilarious:

Så godt at syklusen er på rett plass i alle fall! Verste som er, er limboland..!

Så kjedelig at det var TR som kom, men bra du slapp den lange ventetiden som sist PP ja.. Så kjipt at du er uvel, hadde vært artig om det var pga. en spire likevel ja :D Håper legetimen gikk fint, og at du veldig snart er i god form igjen. :Heartpink

Det går bedre med meg nå. Veldig godt å være ferdig med blødningene og føle at kroppen normaliseres. Spent på når EL kommer, dette er første gang jeg ikke aner hvor jeg er i syklusen. Håper kroppen klarer å hoppe tilbake til vanlig syklus og at det ikke blir noe surr nå etter SAen.. :happy8

Det er jeg helt enig i! Helt greit med mensen nå, selv om jeg reiser utenlands på onsdag. Ferdig med den heftigste flow’en til da :happy:
I det minste kan du kose deg gløgg i hjel, uten å tenke på at det kan påvirke en evt spire, da :) det er jo greit når man er utenlands. Vet ikke hvor du skal, men kjekt å ikke være redd for listeriose og Toxoplasma :p

PP 8 - CD 2

Jøsses. Brått i pp 8. Det føles litt rart, MEN jeg er utrolig fornøyd med å ha hatt en mye kortere og mer «normal» lengde på syklus enn på lenge. PP 7 endte på 27 dager, herregud så fantastisk. Temp og nå blødning bekrefter at jeg hadde EL også, og det er deilig.

Jeg står på tampen av en utenlandsreise, og tenker jeg skal pakke med meg letrozol. Tar første tablett i dag, så er det fire igjen. Tar også med meg termometeret, har ikke tempet de to siste dagene, men greit å tempe slik at jeg får fulgt med. EL Cd 15 sist, blir det CD 15 denne runden også er jeg kommet hjem igjen, så da rekker vi det! Rekker også noen dager uten mensen, og heldigvis er det mest heavy flow nå i begynnelsen.

Er ved overraskende godt mot, sikkert fordi jeg skal ei uke til varmere strøk og ferie fra jobb, sambo, barn, prøving - ja alt. Det skal nytes! Håper i mellomtiden på at sambo kanskje avlegger legen et besøk for å undersøke svømmerne sine. Vi får se!

Nå skal jeg opp og stå, spise frokost også må jeg ta fatt i pakkingen snart :happy:

PP 8 - CD 2

Jøsses. Brått i pp 8. Det føles litt rart, MEN jeg er utrolig fornøyd med å ha hatt en mye kortere og mer «normal» lengde på syklus enn på lenge. PP 7 endte på 27 dager, herregud så fantastisk. Temp og nå blødning bekrefter at jeg hadde EL også, og det er deilig.

Jeg står på tampen av en utenlandsreise, og tenker jeg skal pakke med meg letrozol. Tar første tablett i dag, så er det fire igjen. Tar også med meg termometeret, har ikke tempet de to siste dagene, men greit å tempe slik at jeg får fulgt med. EL Cd 15 sist, blir det CD 15 denne runden også er jeg kommet hjem igjen, så da rekker vi det! Rekker også noen dager uten mensen, og heldigvis er det mest heavy flow nå i begynnelsen.

Er ved overraskende godt mot, sikkert fordi jeg skal ei uke til varmere strøk og ferie fra jobb, sambo, barn, prøving - ja alt. Det skal nytes! Håper i mellomtiden på at sambo kanskje avlegger legen et besøk for å undersøke svømmerne sine. Vi får se!

Nå skal jeg opp og stå, spise frokost også må jeg ta fatt i pakkingen snart :happy:
Det hørtes herlig ut med en uke ferie i varmere strøk, håper du har kost deg masse! :cool:

En lang pause, en lang oppdatering

Det ble et lengre fravær enn jeg hadde planlagt, det her. Tiden flyr, og vi er straks i desember. Straks har det gått ett år siden jeg tok ut spiralen, og ett år med prøving er snart over. Vi gir oss ikke og har ikke gitt oss, men jeg er fremdeles ikke gravid. Nuvel, er på Cd 24, så det kan jo hende det gikk denne gangen, men jeg tviler sterkt på det.

Jeg kjenner på dårlig samvittighet for å ikke ha vært her inne og heiet på dere, skrevet til dere og snakket med dere. Dere er og har vært betydningsfulle for meg! Det er vel og noe av grunnen til at jeg har latt være å skrive noe. Helt til nå.

Det har ikke skjedd mye siden sist. Ferie var utrolig deilig og etterlengtet, og da jeg sto ute på fergen fra en øy til en annen, slo det meg. Jeg sto der i solskinn, så ingenting annet enn havet og bølger med sjøsprøyt og salt fra havet i fjeset - det var magisk og jeg kjente på sann lykke i det øyeblikket. Ikke at jeg har vært ulykkelig, men jeg tror dere kan forstå hva jeg mener :happy:

Jeg har hørt ferdig alle Harry Hole bøkene på lydbok, utenom den siste da, men den har ikke kommet. Jeg har sett ferdig House of the dragon, jobbet som en helt (syns jeg selv) og ser frem til «ny» jobb fra 1 desember. Tilbake til yrkesfaget og normal arbeidsdag og tider skal bli deilig. Kanskje det kan hjelpe på prøvingen også.

Jeg har det fint, er selvsagt noe lei meg for at det snart er ett år med prøving uten resultater. Sambo tok en sånn hjemmetest ang sperm, og den slo ut på normal. Det var beroligende, det skal jeg innrømme. Jeg tenker at dersom denne syklusen og neste ikke resulterer i et svangerskap, så vil jeg snakke med lege/gyn om veien videre. Det kjennes ikke ut som et nederlag, men jeg begynner å bli utålmodig, rett og slett.

Håper dere alle har det bra, jeg gleder meg til å ta fatt på å lese om dere og hvordan dere har det:Heartbigred

Tre ting jeg er takknemlig for:
Ny jobb
Tak over hodet
Å kunne feire jul med far for aller første gang <3

- Lil_Sol <3

CD 25

Og ingen mensen enda. Det er jo bra, forrige syklus kom den Cd 24, som og egentlig er greit! Heller Cd 24 enn 44, liksom :dead:

Jeg aner ikke når jeg hadde EL, jeg tipper rundt Cd 15-17. Føler vi traff bra med aksjelegging, så hvis mensen ikke er kommet Cd 28 skal jeg ta en test bare fordi. Tror jo ikke det gikk denne runden heller, men lever jo i håpet!

Back
Topp