Fremdeles ikke noe blod, ei heller kramper, noe jeg pleier å få i det den første flow’en kommer. Meget spesielt, og jeg sitter her som et spørsmålstegn. Håper jo på at jeg er gravid, men herregud da. Nervepirrende. Jeg gjentar meg selv, unnskyld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fremdeles ikke noe blod, ei heller kramper, noe jeg pleier å få i det den første flow’en kommer. Meget spesielt, og jeg sitter her som et spørsmålstegn. Håper jo på at jeg er gravid, men herregud da. Nervepirrende. Jeg gjentar meg selv, unnskyld
Ikke testet mer, 11 dpo i dag, men føler det er bortkastet. Jeg skal snart stå opp, så hvis det ikke er mer blod så tar jeg testTestet noe mer?
Ikke testet mer, 11 dpo i dag, men føler det er bortkastet. Jeg skal snart stå opp, så hvis det ikke er mer blod så tar jeg test
Jeg jobbet fra 18-03 i natt, så jeg har duppet av en del Skal opp og ta test nåStod nettopp opp, på gang nr 2 i dag. Måtte få minste til å ta en dupp, så... Da står vi altså opp flere ganger ila dagen.
Her er det bare EL testing det har gått i, og kun for å sjekke ståa, og lengden på syklus.
Spent på hvordan testen din går!
Jeg jobbet fra 18-03 i natt, så jeg har duppet av en del Skal opp og ta test nå
Ja, det var nedtur, men forventet det vel egentlig også.. rart å tenke på at det snart er ett år siden jeg fjernet spiralen.. men sånn er det. Får prøve igjen. Blir enda verre hvis mensen aldri kommer. 60 dager syklus er helt horribeltSer den altså. Her må jeg gjerne duppe litt sammen med lille, blir så trøtt
Utrolig kjedelig med negativ test dog..
Ja, det var nedtur, men forventet det vel egentlig også.. rart å tenke på at det snart er ett år siden jeg fjernet spiralen.. men sånn er det. Får prøve igjen. Blir enda verre hvis mensen aldri kommer. 60 dager syklus er helt horribelt
Ja, det ser jo slik ut på temp og test at EL har vært, så kan ikke skjønne annet. Har fått mens 10/11 dpo da jeg hadde disse korte syklusene før de ble kjempelange. Det var absolutt skygge, men mulig det var kun det også.. mandag er jeg jo 13 dpo, så rundt da bør tr være på plass med mindre jeg brått er gravid da. Hvem vetKommer vel sikkert etterhvert, for du har jo fått bekreftet EL denne gang med tempen..? Men 11dpo er litt tidlig å få mens, så satser på du får om noen dager. Ikke for det, kan fremdeles bli positiv, men var i alle fall skygge den testen for noen dager siden..!
Jeg testet i går kveld, og den var negativ som forventet. I dag er tr på plass også Og det går helt fint, heller det enn at jeg skulle vente en evighet på den denne gangen også. Hadde Fryktelige magesmerter tidligere i dag og føler meg generelt uvel, så har vært hos legen nå. Han tok blodprøver for å se om jeg kan være gravid likevel, selv om vi begge er ganske sikre på at jeg ikke er detHvordan går det med deg? Testet mer?
Jeg testet i går kveld, og den var negativ som forventet. I dag er tr på plass også Og det går helt fint, heller det enn at jeg skulle vente en evighet på den denne gangen også. Hadde Fryktelige magesmerter tidligere i dag og føler meg generelt uvel, så har vært hos legen nå. Han tok blodprøver for å se om jeg kan være gravid likevel, selv om vi begge er ganske sikre på at jeg ikke er det
Hvordan er det med deg?
Det er jeg helt enig i! Helt greit med mensen nå, selv om jeg reiser utenlands på onsdag. Ferdig med den heftigste flow’en til daSå godt at syklusen er på rett plass i alle fall! Verste som er, er limboland..!
Så kjedelig at det var TR som kom, men bra du slapp den lange ventetiden som sist PP ja.. Så kjipt at du er uvel, hadde vært artig om det var pga. en spire likevel ja Håper legetimen gikk fint, og at du veldig snart er i god form igjen.Jeg testet i går kveld, og den var negativ som forventet. I dag er tr på plass også Og det går helt fint, heller det enn at jeg skulle vente en evighet på den denne gangen også. Hadde Fryktelige magesmerter tidligere i dag og føler meg generelt uvel, så har vært hos legen nå. Han tok blodprøver for å se om jeg kan være gravid likevel, selv om vi begge er ganske sikre på at jeg ikke er det
Hvordan er det med deg?
I det minste kan du kose deg gløgg i hjel, uten å tenke på at det kan påvirke en evt spire, da det er jo greit når man er utenlands. Vet ikke hvor du skal, men kjekt å ikke være redd for listeriose og ToxoplasmaDet er jeg helt enig i! Helt greit med mensen nå, selv om jeg reiser utenlands på onsdag. Ferdig med den heftigste flow’en til da
Det hørtes herlig ut med en uke ferie i varmere strøk, håper du har kost deg masse!PP 8 - CD 2
Jøsses. Brått i pp 8. Det føles litt rart, MEN jeg er utrolig fornøyd med å ha hatt en mye kortere og mer «normal» lengde på syklus enn på lenge. PP 7 endte på 27 dager, herregud så fantastisk. Temp og nå blødning bekrefter at jeg hadde EL også, og det er deilig.
Jeg står på tampen av en utenlandsreise, og tenker jeg skal pakke med meg letrozol. Tar første tablett i dag, så er det fire igjen. Tar også med meg termometeret, har ikke tempet de to siste dagene, men greit å tempe slik at jeg får fulgt med. EL Cd 15 sist, blir det CD 15 denne runden også er jeg kommet hjem igjen, så da rekker vi det! Rekker også noen dager uten mensen, og heldigvis er det mest heavy flow nå i begynnelsen.
Er ved overraskende godt mot, sikkert fordi jeg skal ei uke til varmere strøk og ferie fra jobb, sambo, barn, prøving - ja alt. Det skal nytes! Håper i mellomtiden på at sambo kanskje avlegger legen et besøk for å undersøke svømmerne sine. Vi får se!
Nå skal jeg opp og stå, spise frokost også må jeg ta fatt i pakkingen snart