Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 9 - CD 16

Fremdeles ingen EL, men det er fortsatt blinkesmil. Satser på det kommer ila denne uken her.
Fikk lagt aksjer i går og tatt canesten på kveld, herregud det var godt å få gjort! :hilarious: Fortsetter med kremen noen dager til.

Føler vi ligger godt an med aksjelegging enda. Håper vi klarer å holde det oppe. Skulle det bli positiv el test i kveld tenker jeg vi bør ta en runde i senga i kveld også i tilfelle egget slipper ila dagen, også enn runde til i morgen kveld. Og kvelden etter:hilarious: Føler at vi må sikre oss!

Det kan og være at el ikke kommer denne uken overhode, er som skrevet før veldig spent på lengden på syklus denne mnd.

Håper så inderlig at det skal gå:smiley-angelic001

PP 9 - CD 17

Dagene mot positiv EL test snegler seg avgårde. Fikk en som var sterk nå i kveld (se bilde under), men ikke helt positiv enda! Tenker jeg tar en CB test i morgen kveld i tillegg til strimmel.

Det blir ny runde med aksjelegging i kveld. Slenger med bilde fra FF. Har ikke tempet, men får da satt kryss for sengekos :hilarious:

Det kan virke som om syklusen blir noe lang, det avhenger jo av når EL faktisk kommer. Spent:hilarious:

18D32EB8-5A15-4AB0-BB86-338F9E05467B.jpeg

8B9B82B2-F1BF-4BF4-A7A7-01207530FD6E.jpeg

220CDAFB-E2FC-47F7-86CC-0E9811C5F1CA.jpeg

Den har økt betraktelig! Så mye mulig EL rundt hjørnet da! Det er vel ikke sååå ille, mtp de lange syklusene du av og til har. Godt innafor med EL ila de neste dagene da :)

PP 9 - CD 19

Fremdeles ingen EL her i huset, og jeg er redd jeg går en lang syklus i vente. Jaja, får håpe den dukker opp ila uken som kommer. Er ikke mye annet å gjøre, enn å vente. Tester stort sett en gang etter jobb og en gang når jeg legger meg. Har aldri fått positiv test annet enn på kveld, så da tenker jeg det får holde.

Synes jo helt ærlig noen av disse testene har vært nesten positive, kan det være at det er den litt late eggstokken som prøver å slippe egg, og at det er da jeg har lengre sykluser mon tro? Blir ikke klok på det. Legetime til uken, spent på hva det blir til der!
Legger ved bilde av testene fra Premom:

D93A5220-DDD5-4090-8FCC-3A69F3569DE8.jpeg

Virker som kroppen kanskje prøver, men ikke helt får til :bag: Har oppdatert med nytt bilde av alle testene. Synes den på Cd 17 er ganske nære, men likevel ikke helt der

Den virket jo sterkere, men LH kan gå opp og ned utenom også.
Spesielt i lange sykluser hvor eggløsning ikke kommer/kommer på lenge.

Usj, hadde håpet statistikken ikke stemte denne runden, men da blir det vel en lang syklus :hilarious:
Den kan jo plutselig komme og, men.. :)

Varierte veldig opp og ned den runden jeg ikke hadde EL husker jeg.. :/

PP 9 - CD 20
Del1

Legger inn bilde med ny test fra i dag, mulig jeg oppdaterer en runde i kveld også med bilde fra enda en test.

Jeg må bestille meg flere EL strimler også.. De gikk fort unna når man tester 2 om dagen fra Cd 14. de fra CB bruker jeg ofte mest for å bekrefte positiv el test om det gir mening.

Jeg er ved overraskende godt mot enda. Sikkert fordi jeg føler jeg har så kontroll på el testingen og at jeg var noe forberedt på at denne syklusen kunne bli lang. Alt blir så mye enklere med litt forutsigbarhet!
B552DC99-F839-45C4-BA9B-6504BF7BED2B.jpeg

Ha en fin søndag :Heartred

PP 9 - CD 20
Del1

Legger inn bilde med ny test fra i dag, mulig jeg oppdaterer en runde i kveld også med bilde fra enda en test.

Jeg må bestille meg flere EL strimler også.. De gikk fort unna når man tester 2 om dagen fra Cd 14. de fra CB bruker jeg ofte mest for å bekrefte positiv el test om det gir mening.

Jeg er ved overraskende godt mot enda. Sikkert fordi jeg føler jeg har så kontroll på el testingen og at jeg var noe forberedt på at denne syklusen kunne bli lang. Alt blir så mye enklere med litt forutsigbarhet!
Vis vedlegget 396277

Ha en fin søndag :Heartred
Håper du får positiv EL-test snart!

PP 9 - CD 20
Del 2

Den lilla CB har gitt meg blinkesmil hele uka, så LH er og har vært høyere enn ellers, men allikevel ikke nok. Fortsatt blinkesmil i kveld, men ikke to fulle streker. Nå kan mandag og ny uke bare komme. Det er godt å kjenne at man koser seg på jobb og gleder seg til man skal dit igjen :happy:

Bilde lenger ned:
6069B2CA-F623-4452-9D00-E1F4CFC69A31.jpeg

PP 9 - CD 20
Del 2

Den lilla CB har gitt meg blinkesmil hele uka, så LH er og har vært høyere enn ellers, men allikevel ikke nok. Fortsatt blinkesmil i kveld, men ikke to fulle streker. Nå kan mandag og ny uke bare komme. Det er godt å kjenne at man koser seg på jobb og gleder seg til man skal dit igjen :happy:

Bilde lenger ned:
Vis vedlegget 396289
Blinkesmil betyr økt østrogen.
Og dessverre trenger ikke det bety noe .. jeg hadde blinkefjes veldig veldig lenge, uten at noe skjedde i syklusen uten EL. På dag 9-10 med blinkende, så er det bare å stoppe å teste, ifg testen selv.

PP 9 - CD 22

Fortsatt ingen EL :banghead:
Blir bare frustrert over hele opplegget.. Krysser fingrene for at legen kan gi meg letrozol. Da hadde jeg kortere sykluser OG el :rolleyes: Nye el strimler er på vei også.. Tja, ikke mer å si enn det egentlig!

Vis vedlegget 396445

Huff, er så kjipt med la ge sykluser- det har jeg slitt med også. EL på alt fra CD18-24. Og nesten positive tester fra CD7:bag: Du kan evt prøve ut Salvie-te? Drikker en kopp morgen og kveld (med melk og honning i, så smaker det godt). Da har jeg før fått EL på CD13. De siste 2 pp fått EL på CD17. Håper eggløsning skjønner poenget og setter igang straks❤️ Klemmepå:smiley-angelic003

Er så kjedelig med lange sykluser :rolleyes: Håper el er rett rundt hjørnet ❤️
Ja, veldig! Verst når man føler de er så uforutsigbare, da jeg også har noen kortere :rolleyes: Håper EL kommer ila denne eller neste uke (tipper neste uke). Var mer forberedt på det denne runden, men føler på en håpløshet.

Huff, er så kjipt med la ge sykluser- det har jeg slitt med også. EL på alt fra CD18-24. Og nesten positive tester fra CD7:bag: Du kan evt prøve ut Salvie-te? Drikker en kopp morgen og kveld (med melk og honning i, så smaker det godt). Da har jeg før fått EL på CD13. De siste 2 pp fått EL på CD17. Håper eggløsning skjønner poenget og setter igang straks❤️ Klemmepå:smiley-angelic003
Det er noe herk, faktisk :dead: Det kan jeg absolutt prøve. Får gå til innkjøp av det når lønningen kommer, bestilte jo flere EL tester på søndag som allerede er kommet i dag. Legetime i morgen, spent på hvordan det ender! Tusen takk for tips og klem:Heartred

Ja, veldig! Verst når man føler de er så uforutsigbare, da jeg også har noen kortere :rolleyes: Håper EL kommer ila denne eller neste uke (tipper neste uke). Var mer forberedt på det denne runden, men føler på en håpløshet.

Det er noe herk, faktisk :dead: Det kan jeg absolutt prøve. Får gå til innkjøp av det når lønningen kommer, bestilte jo flere EL tester på søndag som allerede er kommet i dag. Legetime i morgen, spent på hvordan det ender! Tusen takk for tips og klem:Heartred

Ja, er så kjedelig med lange sykluser og veeeente på EL og evt neste PP hvor det tar så mye lenger tid:-/ Husk at du kun skal drikke Salvie-te i maks 14 dager fra CD1, eller til positiv el-test om det kommer før de 14dagene❤️ lykke til❤️

Ja, er så kjedelig med lange sykluser og veeeente på EL og evt neste PP hvor det tar så mye lenger tid:-/ Husk at du kun skal drikke Salvie-te i maks 14 dager fra CD1, eller til positiv el-test om det kommer før de 14dagene❤️ lykke til❤️
Spennende! Da skal jeg få handla det til neste PP om det ikke på magisk vis skulle gå nå :shy:

Back
Topp