Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Det tenker jeg også! Det er også greit å få unna mens slik at jeg får tatt blodprøvene før undersøkelsen også, det hadde vært gull! Mulig jeg har primolut liggende faktisk, men gjør kanskje ikke samme nytten?

Skal vel funke omtrent likt, mener jeg. :)

Skal vel funke omtrent likt, mener jeg. :)
Må finne ut når jeg skal ta de da :hilarious: tok en el test nå, vil si det er den sterkeste hittil, men det svinger jo fra dag til dag

25049574-53EB-4323-AF11-3050F83EC86A.jpeg

PP 9 - CD 29

Endelig kom positiv EL test! Og vi hadde faktisk sex i går, etter en ukes pause:shy: ikke fordi jeg var spesielt gira, men det var litt sånn «jaja, vi får vel bare sette i gang». Kjenner jeg er glad for det nå:hilarious: tenker litt på om vi skal ha sex igjen i kveld og i morgen kveld, eller om vi skal vente til i morgen tidlig også kjøre på med ei runde i morgen kveld også? HM:hilarious:

Dette innlegget er mest for ordensskyld, legger ved bilde under her:
CD4E2941-B613-460F-97F3-2D7872292505.jpeg

1419EBDD-0477-4D89-8118-77E3A61AC455.jpeg

Jeeeij:smiley-bounce016:cool05:dance008:dance011:gen014:happy093:love017 Happy humpings:talk017

PP 9 - CD 30
EL ?

Tok en EL test i sta bare for å se, og den er nesten negativ igjen. Vil tro egget slipper i dag/natt evt i morgen! Håper det, da ligger vi godt an med aksjeleggingen faktisk.

Kjenner en del til livmor i dag, litt sånn menssmerte liknende. Ikke helt stikking men mer sammentrekning eller at den strekker seg. Ikke vet jeg hva, men noe skjer :hilarious:

Vi blir nok å ha sex i kveld og i morgen, og sikkert fredag også så har vi gjort det vi kan og hatt sex hele denne uken. Fornøyd med det. Det hadde vært så gøy om det faktisk satt denne gangen! Håpet er der, samtidig tror jeg ikke nederlaget blir like stort da vi har timen hos Medicus om det ikke klaffer.

Legger ved bilde av dagens ene test og de fra dagene før.

11E6C196-482A-48F5-84B0-AF58916334D2.jpeg

Jeeeij for EL :smiley-bounce015 :talk017:love017

Hurra for eggløsning!:D og så spennende med time hos Medicus også. Jeg var hos en av gynekologene deres i fjor sommer, og synes de var kjempeflinke der. Jeg krysser fingrene for at det klaffer, og blir spennende å følge med på dagboka di videre:Heartpink

Hurra for eggløsning!:D og så spennende med time hos Medicus også. Jeg var hos en av gynekologene deres i fjor sommer, og synes de var kjempeflinke der. Jeg krysser fingrene for at det klaffer, og blir spennende å følge med på dagboka di videre:Heartpink
Ååh så godt å høre at du synes de var flinke! Er veldig spent på møtet der :shy:
Spennende å følge deg også, håper vi får det vi ønsker oss snart:Heartred

PP 9 - CD 31
1 DPO

Det føles som en evighet siden sist jeg var i dpo land! Vi fikk dessverre ikke lagt inn aksjer i går, mannen er noe pjusk og jeg la meg litt etter han. Ville ikke vekke han, da får det heller være tenkte jeg. Vi fikk inn aksjer to kvelder før og kvelden før, så i teorien skal det jo holde :shy:

Spent på hvordan ting utvikler seg videre, om det utvikler seg noe videre! Jaja, det blir spennende fremover uansett.

Vi er bedt i selskap på lørdag, da er jeg 3 dpo og tenker at jeg kan heller være kjørbar.

Ha en fin dag:Heartred

Endelig i DPO-land :Heartred Håper det fester seg en liten spire!! :love017

Back
Topp