Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 9 - CD 37
7 dpo

Forholdsvis greit å holde styr på dpo dagene når de havnet som de gjorde :hilarious:

Kjenner at jeg har roet meg kraftig ned etter utblåsningen. Det hjalp å få det ut, også hjalp det med en distraksjon.

Av symptomer merker jeg lite. Tenkte jeg skulle være flink denne runden å skrive ned, fordi jeg sjelden skjønner når tr kommer før jeg har blødd igjennom for eksempel. Håper jeg er gravid, men siden symptomene er så like så tidlig, så skriver jeg de.

I går er kanskje første ordentlige «hormonelle» dag, hvor jeg kjente tårene satt litt løst. Jeg gråt ikke, og det var fordi jeg var så forbanna pga de greiene over her, og da kan det ta litt overhånd:hilarious:
- disse «mensmurringene» er fremdeles her, foreløpig verst i går 6 dpo. Mildere i dag.
- ingen ømme bryster, annet enn normalt (har bindevevsknute, den kjenner jeg litt til) husker de første syklusene mine var brystene mine skikkelig vonde, vil tro det har utlignet seg nå fordi progesteron er mer på plass også. Kanskje. Håper jeg:hilarious:
- «menssmertene» er mest på venstre side typ.

Også ja, jeg har jo latt galskapen ta styringa! Her er min test, med morgenurin, 7 dpo! NOE syns jeg at jeg ser, men det kan være skygge og det kan være innbilning:hilarious:

CC3EF335-B91D-4CD4-AA6B-1F253A15F172.jpeg

PP 9 - CD 38
8 dpo

Det var nok bare ønsketenking, og det er fremdeles veldig tidlig å skulle få positiv test :happy: i dag er den helt blank, og jeg gir jo litt opp kjenner jeg, men samtidig går det forholdsvis greit da jeg regna med at det ikke kom til å bli noe denne runden heller. Ikke sikkert det blir noen test i morgen. Dette er jo og tidligtester, så tenker de ville vel ha fanget opp noe om det var noe.

Det kan hende egget slapp den 19 og ikke den 18, jeg testa jo ikke mer etter el og det angrer jeg litt på nå, men det får så være! Får teste lenge neste runde også, og da enda litt til etter pos EL test:happy:

Håper mensen ikke lar vente altfor lenge på seg. Den må gjerne vente til 13/14 dpo, litt spent på akkurat det egentlig da den til tider har kommet 10/11 dpo! Det er jo liiitt tidlig.
Ellers har jeg printet ut rekvisjonen og tenker jeg tar blodprøvene dag 2 om det lar seg gjøre:happy:

Slenger ved bilde av testen, selv om det ikke er stort å se.

FD32FDF5-89E8-40DF-A9AD-31D59BB73F50.jpeg

Synes jeg ser noe svakt på testene?!❤️

PP 9 - CD 38
8 dpo

Det var nok bare ønsketenking, og det er fremdeles veldig tidlig å skulle få positiv test :happy: i dag er den helt blank, og jeg gir jo litt opp kjenner jeg, men samtidig går det forholdsvis greit da jeg regna med at det ikke kom til å bli noe denne runden heller. Ikke sikkert det blir noen test i morgen. Dette er jo og tidligtester, så tenker de ville vel ha fanget opp noe om det var noe.

Det kan hende egget slapp den 19 og ikke den 18, jeg testa jo ikke mer etter el og det angrer jeg litt på nå, men det får så være! Får teste lenge neste runde også, og da enda litt til etter pos EL test:happy:

Håper mensen ikke lar vente altfor lenge på seg. Den må gjerne vente til 13/14 dpo, litt spent på akkurat det egentlig da den til tider har kommet 10/11 dpo! Det er jo liiitt tidlig.
Ellers har jeg printet ut rekvisjonen og tenker jeg tar blodprøvene dag 2 om det lar seg gjøre:happy:

Slenger ved bilde av testen, selv om det ikke er stort å se.

Vis vedlegget 397608
Jeg testet negativt på 9dpo! Testet ikke på 10dpo, men på 11 dpo vart det ingen tvil lenger. Positiv på digital 12 dpo. Gi det tid :)

Syns jeg ser et eller annet jeg også, men det kan rett og slett være innbilning! Får se hvordan det ser ut om et par dager :shy:
Fant jo igjen en sånn 9 strimmeltester fra makesure også, hadde glemt jeg hadde de:hilarious:

Hehe, herlig når man finner tester man har glemt om:hilarious: Jeg har testet positivt 6dpo, 9 dpo og 10 dpo seint på kvelden- ennå masse håp❤️

PP 9 - CD 39
9 dpo

«Kommer ikke til å teste i morgen»

Neivel. Det gikk jo kjempebra å holde seg unna strimlene i skuffen!! :banghead: :hilarious: Jeg er jo gærn.

Føler fremdeles det er noe her.
Fortsatt murringer, men færre ila dagen de siste to dagene. Litt fisete igjen i dag! :wideyed:

Jaja, om noen dager kommer tr eller så kommer hun ikke, tenker jeg! Syns jeg ser skygge, men det kan være nettopp det - skygge.

Nytt termometer fra babyplan er på ve i posten også! Gleder meg til det:happy:

Slenger med bilde av dagens test, så kan dere snu og stirre dere og:hilarious:
Metodetesten er noe redigert, men.

C4116975-0138-46CD-99BD-C9C9F919614C.jpeg

52433939-3240-4F3B-B887-581EFBB49B2A.jpeg

4B5F9C86-07DB-4285-B133-5E2D25FA104A.jpeg

Er plutselig 32+4! Kniper igjen i fire uker til, så kan han bare komme, jeg begynner å bli lei :p Men så utrolig takknemlig, det er jo dette vi alle kjemper for!

Fisete er et godt tegn, det ar iallefall det for meg!!
Oi se der, jeg føler jo det har gått så fort :hilarious: masse lykke til i siste innspurt! Gleder meg til å lese alt du deler fremover om den nye tilværelsen!:Heartred

Haha! Jeg håper fisingen nå er pga at jeg er gravid, og ikke mensen:hilarious:

Kan jo være bare at lille har festet seg/hormonell blødning..? ❤️ Håper for deg ❤️❤️

PP 10 - CD 1

Ja, da er tanta et faktum. Ikke 100% friskt blod helt enda, men det er foreløpig lett flow med mest brunt og noe friskt blod.

Det går… tja, greit? Jeg har sikkert veldig god fantasi som tror jeg ser streker overalt, men det får gå. Føler meg alltid litt dum etterpå? Litt flau, nesten. Sånn, da har jeg erkjent at det er det jeg føler, så da går det over. :shy:

Føler det går som jeg forventa, at det ikke satt denne gangen heller. Spotting 9 dpo også mens 10 dpo synes jeg er tidlig, så jeg har send melding til Medicus og etterspurt prøver til å sjekke progesteron også. Tenker jeg må ringe de og høre hvordan vi gjør det da jeg er på Cd 21 når jeg skal inn. Jeg hadde el Cd 30 nå liksom, så det går jo sikkert bra, men likevel:hilarious:

Jeg var lei meg i går og skal la meg være litt sur, sint, trist og sårbar i dag også. Også er jeg back on track fra i morgen av :happy:

PP 10 - CD 1

Ja, da er tanta et faktum. Ikke 100% friskt blod helt enda, men det er foreløpig lett flow med mest brunt og noe friskt blod.

Det går… tja, greit? Jeg har sikkert veldig god fantasi som tror jeg ser streker overalt, men det får gå. Føler meg alltid litt dum etterpå? Litt flau, nesten. Sånn, da har jeg erkjent at det er det jeg føler, så da går det over. :shy:

Føler det går som jeg forventa, at det ikke satt denne gangen heller. Spotting 9 dpo også mens 10 dpo synes jeg er tidlig, så jeg har send melding til Medicus og etterspurt prøver til å sjekke progesteron også. Tenker jeg må ringe de og høre hvordan vi gjør det da jeg er på Cd 21 når jeg skal inn. Jeg hadde el Cd 30 nå liksom, så det går jo sikkert bra, men likevel:hilarious:

Jeg var lei meg i går og skal la meg være litt sur, sint, trist og sårbar i dag også. Også er jeg back on track fra i morgen av :happy:

Kjære du, det er da ikke flaut❤️ Vi alle er jo på jakt etter de to strekene, så er da overhodet ikke merkelig at vi ser etter dem❤️ Det er tidlig å få mens når den kommer 10 dpo. Går du på progesteronstøtte? Har både korte- og lange sykluser, og har hatt EL på CD24, mem tror ikke det skal ha så mye å si? Lov å ha noen dager der en er nedfor og få det ut av systemet. Alle følelser er lov, og ingen er feil❤️ Sender den stor bamseklem:smiley-angelic003:Heartred

Kjære du, det er da ikke flaut❤️ Vi alle er jo på jakt etter de to strekene, så er da overhodet ikke merkelig at vi ser etter dem❤️ Det er tidlig å få mens når den kommer 10 dpo. Går du på progesteronstøtte? Har både korte- og lange sykluser, og har hatt EL på CD24, mem tror ikke det skal ha så mye å si? Lov å ha noen dager der en er nedfor og få det ut av systemet. Alle følelser er lov, og ingen er feil❤️ Sender den stor bamseklem:smiley-angelic003:Heartred
Tusen takk for at du sier det :Heartred kjenner litt på det når jeg syns jeg ser streker.. men jeg tenkte jo og det sikkert bare var ønskestreker.
Jeg syns også det er tidlig, og skal ta det opp med Medicus. Har alt sendt de melding med ønske om å få sjekke progesteron også.
Satser på de kan gjennomføre hele undersøkelsen dersom jeg har el, jeg får ringe inn og høre:happy:

PP 10 - CD 1

Åå, så kjedelig ... høres lurt ut å høre med Medicus ang progesteron! Godt bare å føle alt som skulle melde seg når TR kommer, jeg pleier også å være lei meg/sint/sur den samme dagen og synke litt ned i det, heldigvis går det over❤️

Tusen takk for at du sier det :Heartred kjenner litt på det når jeg syns jeg ser streker.. men jeg tenkte jo og det sikkert bare var ønskestreker.
Jeg syns også det er tidlig, og skal ta det opp med Medicus. Har alt sendt de melding med ønske om å få sjekke progesteron også.
Satser på de kan gjennomføre hele undersøkelsen dersom jeg har el, jeg får ringe inn og høre:happy:

Det gjør vi alle, leter jo etter symptomer i kroppen og streker på alle testene :joyful: :angelic: ❤️ Ja, det er litt for tidlig, i grenseland. Skal helst være 11 eller 12 dager minst i lutealfasen for at spiren rekker å feste seg❤️ Virker som du trenger litt progesteronstøtte.

Lov å være litt sint og skuffet litt. Det tror jeg faktisk de aller aller fleste er på cd1 :bag: det er helt greit, det. Tillate seg selv å føle litt.
Og, ikke rart man ser streker da. Mange tester HAR jo faktisk svake streker, og ønsket er jo så høyt!! Så det er ikke du som er teit av den grunn!

Back
Topp