Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 10 - CD 2

Tusen takk for så fine ord, dere er best å ha! Det er så fint å ikke føle seg alene :Heartred

I morgen turer jeg til sykehuset før jobb for å ta blodprøver som skal til Medicus. Termometeret fra babyplan har også kommet, jeg må bare orke å hente posten:hilarious: Må hente det i kveld så jeg får tatt tempen i morgen tidlig. Da er vi godt i gang igjen.

Ellers har jeg det ganske greit igjen nå. Det er jo en bekreftelse på at EL faktisk har skjedd når mensen kommer, noe som er en seier i seg selv. Det er håp!

Håper dere har en fin søndag:Heartred

Håper du kan få progesteronstøtte. Det funket i hvert fall for meg ☺️
Spennende fremover da ❤️ Håper dere lykkes denne syklusen! ❤️

PP 10 - CD 3

Det ble akkurat i siste liten at jeg fikk tatt blodprøver på Cd 3, da det er i dag - mandag. Flaks, for det var jo ganske viktig å få de unnagjort nå! :hilarious:

Termometeret fikk jeg tatt i bruk i dag også, fint at det er lys på den!

Blødningene har avtatt ganske mye, heldigvis. Dag 1 og 2 er det så heavy flow at jeg blør igjennom flere ganger gjennom hele dagen. Bytta truse sikkert 4 ganger ila 24 timer:hilarious: Føler meg veldig oppblåst nå og hadde skikkelig vonde smerter første kvelden. Bedre i dag:happy:

Får slenge med tempen da, nå som jeg er i gang! Temper oralt, synes det er enklest. Ikke mange dagene før EL jaget begynner. Starter nok ikke før Cd 12 kveld.

1A07885A-5864-4676-9D37-3755AF74BCC1.jpeg

PP 10 - CD 4

Ikke stort å melde, annet enn at jeg begynner å bli syk. Kjenner det greit i bihulene nå og er ganske «tett» i halsen om det gir mening :hilarious:
Jo, også har blødningene avtatt ganske kraftig, i går var det heller ikke masse blødninger. Gir på en måte mening da jeg pleier å ha mensen i 5/6/7 dager, men det er mer brunaktig bod nå.

Glad for at jeg fikk tatt blodprøvene i går, spent på resultatet av de!

Gidder ikke legge ut temp i dag, det er typ 2 prikker der:hilarious:

PP 10 - CD 3

Det ble akkurat i siste liten at jeg fikk tatt blodprøver på Cd 3, da det er i dag - mandag. Flaks, for det var jo ganske viktig å få de unnagjort nå! :hilarious:

Termometeret fikk jeg tatt i bruk i dag også, fint at det er lys på den!

Blødningene har avtatt ganske mye, heldigvis. Dag 1 og 2 er det så heavy flow at jeg blør igjennom flere ganger gjennom hele dagen. Bytta truse sikkert 4 ganger ila 24 timer:hilarious: Føler meg veldig oppblåst nå og hadde skikkelig vonde smerter første kvelden. Bedre i dag:happy:

Får slenge med tempen da, nå som jeg er i gang! Temper oralt, synes det er enklest. Ikke mange dagene før EL jaget begynner. Starter nok ikke før Cd 12 kveld.

Vis vedlegget 397890
Ser ut som vi er på et ganske likt sted - jeg er på syklusdag 3, og har også tatt blodprøve i dag!

Spennende med temping også! :happy:

Spennende! Jeg er på syklusdag 4 i dag, men ikke akkurat ulikt nei! :woot: Synes det er litt ekstra gøy når man ligger likt:shy:

Spent på svarene på prøvene, det er sikkert du og?:happy:
Ja, gøy! :happy: Herregud, jaa, er så spent! Var det Medicus du tok blodprøver hos?

PP 10 - CD 4

Ikke stort å melde, annet enn at jeg begynner å bli syk. Kjenner det greit i bihulene nå og er ganske «tett» i halsen om det gir mening :hilarious:
Jo, også har blødningene avtatt ganske kraftig, i går var det heller ikke masse blødninger. Gir på en måte mening da jeg pleier å ha mensen i 5/6/7 dager, men det er mer brunaktig bod nå.

Glad for at jeg fikk tatt blodprøvene i går, spent på resultatet av de!

Gidder ikke legge ut temp i dag, det er typ 2 prikker der:hilarious:
Jeg var også syk den pp'en jeg ble gravid! Tok coronatest og graviditetstest samme dag! :p Var på runde tre med letrozol, men jeg tror forkjølelsen også spilte en rolle. Kroppen min var opptatt med å kurere forkjølelsen, så immunforsvaret kjempet ikke imot egget som ville feste seg :)

Jeg var også syk den pp'en jeg ble gravid! Tok coronatest og graviditetstest samme dag! :p Var på runde tre med letrozol, men jeg tror forkjølelsen også spilte en rolle. Kroppen min var opptatt med å kurere forkjølelsen, så immunforsvaret kjempet ikke imot egget som ville feste seg :)
Åh ja, det husker jeg faktisk at jeg leste!
Jaja, får håpe jeg er syk litt til da, kanskje jeg får eggløsning før Cd 30 :hilarious:
Er veldig spent på alt med Medicus. Litt redd for hva de sier også, håper alt er bra med oss.

Kjekt når tr avtar. Heavy flow er innimellom ganske belastende.. blir spennende å høre etter Medicus!

Jaa, eller jeg tok de her jeg bor, Medicus er et par timer unna oss :happy: Vi skal på klinikken i midten av februar, så var glad jeg rakk å få mensen før det så jeg fikk tatt de:hilarious: Er du også der?:happy:
Skjønner, det blir spennende i februar da:D jeg har tatt ultralyd av livmor og sjekk hos Medicus, men vi valgte å ta videre utredning hos St. Olavs. Mest pga. økonomi, og at det er kort ventetid/har hørt de er flinke der.

Kjekt når tr avtar. Heavy flow er innimellom ganske belastende.. blir spennende å høre etter Medicus!
Ja, det var helt innafor nå. De første dagene er helt horrible :hilarious:

Skjønner, det blir spennende i februar da:D jeg har tatt ultralyd av livmor og sjekk hos Medicus, men vi valgte å ta videre utredning hos St. Olavs. Mest pga. økonomi, og at det er kort ventetid/har hørt de er flinke der.

Vi skal ta sånn fertilitetssjekk, og hvis det blir prat på at vi skal noe mer tror jeg nok også vi velger å bli henvist offentlig, det og mest pga økonomi tenker jeg:happy: vi tenker at vi gjør dette først nå, også tar vi det derfra. Skal prøve denne syklusen også, da:hilarious:

Ja, det var helt innafor nå. De første dagene er helt horrible :hilarious:

Vi skal ta sånn fertilitetssjekk, og hvis det blir prat på at vi skal noe mer tror jeg nok også vi velger å bli henvist offentlig, det og mest pga økonomi tenker jeg:happy: vi tenker at vi gjør dette først nå, også tar vi det derfra. Skal prøve denne syklusen også, da:hilarious:
Håper på at vi begge får svar/god hjelp! :happy: Jeg kjenner jeg gruer meg litt, men samtidig er det på en måte godt å involvere noen andre når man har prøvd en stund og blir litt motløs.

Åh ja, det husker jeg faktisk at jeg leste!
Jaja, får håpe jeg er syk litt til da, kanskje jeg får eggløsning før Cd 30 :hilarious:
Er veldig spent på alt med Medicus. Litt redd for hva de sier også, håper alt er bra med oss.
Ønsker deg en riktig god forkjølelse :p

Det er godt med en sjekk da, uansett! Og finner de noe er det som oftest hjelp å få!

PP 10 - CD 6

Verken i går eller i dag tidlig fikk jeg tempet. Jeg er fortsatt syk, skikkelig snørr forkjølet! Har vært på jobb hele uken, men i dag måtte jeg pent ringe inn syk. Jeg er så tett hele veien. Jaja, fortsatt bare på Cd 6, så det er flere dager jeg kan tempe :happy:

Om ca 6 dager begynner jeg med EL testene, og jeg vet ikke helt om jeg skal håpe el kommer før eller etter den 17 februar:hilarious: usj den mnd her får nesten bare bli som den blir. Det viktigste er timen hos Medicus!

Mensen er jeg og helt ferdig med. Litt rar blødning, spottet brunt 9 dpo kveld, full heavy flow dag 1 og dag 2, dag 3 avtok det litt og gikk fra frisk blod til en mix av det og sånn brunt blod, og dag 4 og 5 var det bare brunt og det holdt med truseinnlegg. Jeg pleier å ha heavy flow 2 første dagene også avtar det gradvis, men at det fremdeles er friskt blod. Så vet jeg og at ofte etter lengre syklus er blødningen mer brun. Så med andre ord er dette positivt, tror jeg:hilarious: phew, blir jaggu sliten av å analysere alt som skjer i kroppen! Har holdt på i ett år nå, så kjenner kanskje kroppen min bedre enn jeg gjorde. Og det er fint:happy::cat:

PP 10 - CD 6

Verken i går eller i dag tidlig fikk jeg tempet. Jeg er fortsatt syk, skikkelig snørr forkjølet! Har vært på jobb hele uken, men i dag måtte jeg pent ringe inn syk. Jeg er så tett hele veien. Jaja, fortsatt bare på Cd 6, så det er flere dager jeg kan tempe :happy:

Om ca 6 dager begynner jeg med EL testene, og jeg vet ikke helt om jeg skal håpe el kommer før eller etter den 17 februar:hilarious: usj den mnd her får nesten bare bli som den blir. Det viktigste er timen hos Medicus!

Mensen er jeg og helt ferdig med. Litt rar blødning, spottet brunt 9 dpo kveld, full heavy flow dag 1 og dag 2, dag 3 avtok det litt og gikk fra frisk blod til en mix av det og sånn brunt blod, og dag 4 og 5 var det bare brunt og det holdt med truseinnlegg. Jeg pleier å ha heavy flow 2 første dagene også avtar det gradvis, men at det fremdeles er friskt blod. Så vet jeg og at ofte etter lengre syklus er blødningen mer brun. Så med andre ord er dette positivt, tror jeg:hilarious: phew, blir jaggu sliten av å analysere alt som skjer i kroppen! Har holdt på i ett år nå, så kjenner kanskje kroppen min bedre enn jeg gjorde. Og det er fint:happy::cat:
Spennende med time hos Medicus snart! :Heartred Kjedelig med sykdom da, god bedring!

PP 10 - CD 6

Ville håpet på etter 17. Feb, i alle fall om vannscanning brukes hos dem. Dette kan nemlig ikke utføres etter EL, for da kan man potensielt skylle ut et befruktet egg.

PP 10 - CD 13

Tja, dagene snegler seg avgårde. Jeg har enda ikke tatt en EL test, tenker jeg bør vel ta en i kveld da kanskje. Denne syklusen her utgår nok prøvingen, med mindre el skjer etter at vi har vært på Medicus da :dead:

Det går bra det, altså. Nå er jeg litt der at det har ikke skjedd noe hittil, så at det skal gå akkurat nå er jo svært lite sannsynlig. Også vil jeg gjerne få unna den timen og slippe å utsette den:hilarious:
Temping har jeg heller ikke klart å følge opp, herregud jeg som kjøpte nytt termometer og alt. Oh well, det kommer alltids en syklus til:hilarious:

PP 10 - CD 19

Tja, denne pp har jo utgått helt, med mindre el holder seg unna en stund til. Det vet jeg forsåvidt ikke, for jeg har ikke tatt en eneste el test. Godt å bare droppe alt nå egentlig. Bare to dager igjen før Medicus, det blir spennende!

Jeg spottet jo i fire dager fra Cd 15 til Cd 18. Merkelig. Jeg får spørre de på fredag. Kjenner stikking og slik i livmor nå, blir jo mer bekymret for at noe er galt. Ellers humper og går dagene rolig for seg! Ny oppdatering fredag

Back
Topp