Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Fertilitetsklinikken i Porsgrunn følte meg veldig godt ivaretatt, inn til ul etter letrozol gor å sjekke egg osv også bare ta kontakt med de i app for å informere om når det var posotitv el test og om tr kom eller en fikk positiv test for veien videre! Så ingenting å si på oppfølgning der altså. Og selvom sykepleierne så meldingene først, så tok de kontakt med lege eller så fikk jeg svar av lege også, relativt raskt.
Kjedelig å måtte styre og passe på selv, synes jo en skal slippe sånt når en er inne i systemet...
Æsj, så trist erfaring å sitte med.. men alltid noen som ikke skulle vært i jobben sin!
Heldig kunne melde fra i app første gang jeg var inne på St Olavs, men måtte ringe inn andre gang på EL. Før kunne man sende spm i appen også..
Men fikk altså ingen overinformasjon noe sted. Gikk jo GREIT, men det var mange sånne småting som jeg husker jeg kjente at "det kunne jo vært kjekt om de hadde nevnt".
Og ja, de gynekologene her er ikke til å skryte av.. når hun ene ikke greide finne livmoren min på første forsøk, ble jeg litt sånn "eh?" ....