Helt blenda tester nå, men det er jo fortsatt tidlig dersom det er noeSpennende Krysser fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt blenda tester nå, men det er jo fortsatt tidlig dersom det er noeSpennende Krysser fingrene
Helt blenda tester nå, men det er jo fortsatt tidlig dersom det er noe
Ja, det er nok for tidlig enda. Blir spennende å se tempen og testene videreSkygge/blenda tester, men her er bildet
Vis vedlegget 399815
Så kjipt Håper for deg!Ooog blenda test
Har regnet med det, så får vi se da. Hvis tr kommer i dag hadde jeg nok el på lørdag og er 9 dpo i dag. Forrige syklus endte jo med tr på 10 dpo, så blir ikke overrasket. Kjipt, såklart, men snart kommer vel planen i posten. Da tar vi det derfra
Vis vedlegget 399864
Så kjipt Håper for deg!
Kjipt men sikkert godt å tenke på at det blir en plan framover
Akkurat de der (metode?? Ser i alle fall sånn ut), slår jo ut så sent at du ville nok ikke fått strek uansett så tidligOoog blenda test
Har regnet med det, så får vi se da. Hvis tr kommer i dag hadde jeg nok el på lørdag og er 9 dpo i dag. Forrige syklus endte jo med tr på 10 dpo, så blir ikke overrasket. Kjipt, såklart, men snart kommer vel planen i posten. Da tar vi det derfra
Vis vedlegget 399864
Akkurat de der (metode?? Ser i alle fall sånn ut), slår jo ut så sent at du ville nok ikke fått strek uansett så tidlig
Håper tr holder seg unna og strek kommer straks
Det er metode jaa hmm! Ganske spent, 9/10 dpo i morgen, hvis det er 10 dpo kan det jo love bra! Ingen spotting i dag i alle fall. Har vanlige menssymptomer, litt murring, mye luft. Men noe hard mage, mener å huske det pleier å være andre vegen
Tør så vidt å holde håpet oppeKrysser fingrene for strek istedenfor! Og er jo enda tidlig så
PP 10 - CD 32
9/10 dpo
Heeeelt hvite tester, tenker det er nå rart de er det dersom det har klaffa, men fortsatt ingen spotting, så vi får se da
Vis vedlegget 399937
Vis vedlegget 399938
Det er fortsatt tidlig. Jeg har ikke gitt opp håpet ennå på dine vegnePP 10 - CD 32
9/10 dpo
Heeeelt hvite tester, tenker det er nå rart de er det dersom det har klaffa, men fortsatt ingen spotting, så vi får se da
Vis vedlegget 399937
Vis vedlegget 399938
Er jo enda tidlig da, mange som ikke får strek så tidlig, spesielt ikke på morgenen
Det er fortsatt tidlig. Jeg har ikke gitt opp håpet ennå på dine vegne
Krysser fingrene for to streker i morgenDere altså
Jeg føler jo at jeg ser gravid ut så oppblåst som jeg er Hadde vært skikkelig kult om den bare plutselig ble positiv! Fremdeles ingen spotting, svært lite murring også!