Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Skygge/blenda tester, men her er bildet :hilarious:
9A2A9A36-C6C5-4107-B073-DCB2392C190F.jpeg

PP 10 - CD 31
8/9 dpo

Vi går nok mot PP 11 tror jeg. Ingen tr enda, men litt lavere temp. Ser på de andre chartsene at tr har dukket opp når tempen har sunket. Spent på de neste to dagene, tr dukker vel opp i morgen eller onsdag da tipper jeg :Heartred Må vel ta en test likevel:hilarious:

Tenker jeg tar livet helt med ro i dag:Heartred Mini er borte til i kveld og samboer er på jobb, så jeg skal nyte fullstendig stillhet:hilarious:

Ooog blenda test :happy:
Har regnet med det, så får vi se da. Hvis tr kommer i dag hadde jeg nok el på lørdag og er 9 dpo i dag. Forrige syklus endte jo med tr på 10 dpo, så blir ikke overrasket. Kjipt, såklart, men snart kommer vel planen i posten. Da tar vi det derfra :happy:

Vis vedlegget 399864
Akkurat de der (metode?? Ser i alle fall sånn ut), slår jo ut så sent at du ville nok ikke fått strek uansett så tidlig :angelic:

Håper tr holder seg unna og strek kommer straks ❤️❤️

Akkurat de der (metode?? Ser i alle fall sånn ut), slår jo ut så sent at du ville nok ikke fått strek uansett så tidlig :angelic:

Håper tr holder seg unna og strek kommer straks ❤️❤️

Det er metode jaa :hilarious: hmm! Ganske spent, 9/10 dpo i morgen, hvis det er 10 dpo kan det jo love bra! Ingen spotting i dag i alle fall. Har vanlige menssymptomer, litt murring, mye luft. Men noe hard mage, mener å huske det pleier å være andre vegen:hilarious:

Det er metode jaa :hilarious: hmm! Ganske spent, 9/10 dpo i morgen, hvis det er 10 dpo kan det jo love bra! Ingen spotting i dag i alle fall. Har vanlige menssymptomer, litt murring, mye luft. Men noe hard mage, mener å huske det pleier å være andre vegen:hilarious:

Krysser fingrene for strek istedenfor! Og er jo enda tidlig så ;)

Just a few thoughts

Det er om natten de kommer snikende, disse tankene. «Se på de som skyer som flyr forbi» blir jeg fortalt, likevel er noen vanskelig å la gå når jeg først har fått tak i dem.

Nå som klokka har passert midnatt er jeg 9/10 dpo. Forrige syklus kom mensen nå, men nå er det ingen tegn til den. Jeg føler meg noe emosjonell, luft og har hatt litt murringer i dag, men det har nesten avtatt helt. Ofte tenker jeg at det er så rart hvor oppslukt man blir, men jeg synes egentlig ikke at det er så rart.

Tenk om jeg kommer til 11 dpo? Da må jeg jo være gravid, tenker jeg, og så tenker jeg at nei, det trenger ikke være det heller. Og hvorfor har jeg sa plutselig 11 dager og ikke 9/10 som de fleste andre syklusene mine? Hvorfor er et ord som gjentar seg. Hvorfor så lange sykluser, når jeg tilsynelatende er frisk? Hvorfor treffer vi ikke riktig når vi gjør alt riktig? Hvorfor det?

Jeg gir det et forsøk til, det å la skyen fly forbi mens jeg ser på den, tar til meg synet også la den gå. Venter på neste sky, og lar også den gå.
Slik skal jeg sovne. Telle skyer.

:Heartred

Er jo enda tidlig da, mange som ikke får strek så tidlig, spesielt ikke på morgenen ❤️
Det er fortsatt tidlig. Jeg har ikke gitt opp håpet ennå på dine vegne ❤️

Dere altså :Heartred
Jeg føler jo at jeg ser gravid ut så oppblåst som jeg er:hilarious: Hadde vært skikkelig kult om den bare plutselig ble positiv! Fremdeles ingen spotting, svært lite murring også!

Back
Topp