Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Tør ikke håpe på noen ting, tipper det bare er en skygge, men for morrosskyld:

Test i dag tidlig kl 9:
961DF6EC-8225-4A31-94D5-3B55CCAA54FC.jpeg

Test nå kl 20:

8FB8C018-24ED-4631-9A3E-9565A9F9D569.jpeg

Tok en el test og, fordi why not, også tenkte jeg shit au, tar en slik rosa fin en og. Her er det jo skygge. Og det kan være bare det, men vi får se da. Fortsatt ingen tegn til tr, i morgen er jeg 12/13 dpo.

Forvirra jeg nå :shy:

Test i dag tidlig kl 9:
Vis vedlegget 400099

Test nå kl 20:

Vis vedlegget 400100

Tok en el test og, fordi why not, også tenkte jeg shit au, tar en slik rosa fin en og. Her er det jo skygge. Og det kan være bare det, men vi får se da. Fortsatt ingen tegn til tr, i morgen er jeg 12/13 dpo.

Åhhh som jeg håper det blir en sterkere strek! :D

Får vente i spenning noen dager til, da :hilarious: Jeg tenker jo at det er aaalt for sent å få positiv test nå, men det er vel kanskje egentlig ikke det..
I morgen er det 12/13 dpo! Jeg som stort sett har fått mens 10 dpo!

Ja, det er jo bare bra at du ikke har fått tr på 10 dpo tenker jeg :D

Test i dag tidlig kl 9:
Vis vedlegget 400099

Test nå kl 20:

Vis vedlegget 400100

Åå spennende!! Krysser fingrene! :Heartred

Så spennende!! Håper håper det blir bedre strek i morgen!!

PP 10 - CD 35
12/13 dpo

Ingen skygger på testen nå, og CB tidlig digital sitt symbol kunne ikke vært mer tydelig. Litt skuffet, men forventet det..

Hvis tr ikke er kommer til 15 dpo, og testene fortsatt er negative, så ringer jeg Medicus. Vil ikke være helt hysterisk heller, men jeg orker ikke vente i 30 dager til på mensen, og kunne tenkt meg noen svar på hva som foregår nå.. Det er kanskje det jeg er mest oppgitt over, når jeg kjenner etter.

Godt jeg har dere fine da som heier frem uansett :Heartred

4106C8C4-D3DD-4260-9653-994CEF9AEBAE.jpeg

9108856D-42F9-4857-B14F-93A6BE6DEC6D.jpeg

Søren! :confused: lov å være skuffet, det blir alle når en skjønner tr nærmere seg!❤️
Og det er langt fra hysterisk å kontakte medicus 15 dpo, skjønner godt du vil ha kortere syklus og svar!

PP 13 - CD 1

Ja, da er det ny runde! :happy:
Litta oppsummering:
- syklusen endte på 34 dager, det er bra!
- lutealfase på 12/13 dager, i stedet for 9 dager! Også veldig bra!
- skygge på test i går, får huske hvordan den ser ut til neste testing

Jeg tror ikke jeg kan få sagt nok hvor letta jeg er for at tr meldte sin ankomst. Har jo opplevd flere ganger at den uteblir leeeeenge, og det er det mest frustrerende med hele dette opplegget her. Ikke nok med at jeg ikke er blitt gravid, men jeg får ikke prøvd igjen «med en gang» heller. Synes det er like greit den kommer fort når det ikke er baby der:shy:

I dag har vi vært på farten, det var helt perfekt å komme seg ut av huset og litt bort fra stedet her vi bor i dag. Enklere å ha fokus på litt andre ting enn at jeg låser den mentale kjellerdøra og ikke kommer ut igjen på en dag. Så det var godt! Har shoppa litt klær, spist god mat og kosa oss. Veldig deilig:Heartred

På søndag skal jeg begynne med letrozol, henvisning er sendt til sykehuset for ul mellom dag 10 og 12, også tar vi det derfra! Spennende! Rekker akkurat helgetur med jentegjengen før ovitrelle skal settes:happy:

Siden jeg nå er over 10 pp’er, så bytter jeg farge. Spicer det opp litt for de neste PP :woot:

Edit: etter gjennomgang av alle syklusene, er dette syklus 13. For å gjøre det enkelt for meg selv skriver jeg den som PP 13 heller. Så vet dere det :hilarious:

Last edited by a moderator:
Så deilig å fått ditrahert seg litt idag :Heartred Godt med nytt forsøk om ikke altfor lenge, heier på pp11!

PP 11 - CD 1

Ja, da er det ny runde! :happy:
Litta oppsummering:
- syklusen endte på 34 dager, det er bra!
- lutealfase på 12/13 dager, i stedet for 9 dager! Også veldig bra!
- skygge på test i går, får huske hvordan den ser ut til neste testing

Jeg tror ikke jeg kan få sagt nok hvor letta jeg er for at tr meldte sin ankomst. Har jo opplevd flere ganger at den uteblir leeeeenge, og det er det mest frustrerende med hele dette opplegget her. Ikke nok med at jeg ikke er blitt gravid, men jeg får ikke prøvd igjen «med en gang» heller. Synes det er like greit den kommer fort når det ikke er baby der:shy:

I dag har vi vært på farten, det var helt perfekt å komme seg ut av huset og litt bort fra stedet her vi bor i dag. Enklere å ha fokus på litt andre ting enn at jeg låser den mentale kjellerdøra og ikke kommer ut igjen på en dag. Så det var godt! Har shoppa litt klær, spist god mat og kosa oss. Veldig deilig:Heartred

På søndag skal jeg begynne med letrozol, henvisning er sendt til sykehuset for ul mellom dag 10 og 12, også tar vi det derfra! Spennende! Rekker akkurat helgetur med jentegjengen før ovitrelle skal settes:happy:

Siden jeg nå er over 10 pp’er, så bytter jeg farge. Spicer det opp litt for de neste PP :woot:
Kjedelig at det ikke gikk denne gangen heller, men bra du slipper å vente på tr i evigheter. Og ikke minst hurra for lutealfase på 12-13 dager! :Heartred
Så bra at du blir fulgt opp med ul underveis, spennende! Krysser fingrene for spire i denne pp! :Heartred

Så deilig å fått ditrahert seg litt idag :Heartred Godt med nytt forsøk om ikke altfor lenge, heier på pp11!
Ja, det var veldig deilig i dag :Heartred Tusen takk:Heartred

Kjedelig at det ikke gikk denne gangen heller, men bra du slipper å vente på tr i evigheter. Og ikke minst hurra for lutealfase på 12-13 dager! :Heartred
Så bra at du blir fulgt opp med ul underveis, spennende! Krysser fingrene for spire i denne pp! :Heartred
Det er såklart kjedelig, men får bare fortsette å prøve:Heartred Veldig glad for at jeg blir bedre fulgt opp nå, og ikke minst får hjelp til at egg modnes og et «kontrollert» slipp er kanskje ikke det dummeste heller for oss. Håååper det sitter, veldig spennende nå altså:woot:

Åå, så godt med relativt kort syklus og stabil lutealfase, det er gode nyheter! Kjenner meg sånn igjen i det du skriver, er så frustrerende når syklusene er lange og uregelmessige i tillegg ... Blir spennende med ny PP :D:Heartpink

Back
Topp