Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 7 - CD 11

Passet da veldig bra at sambo glemte å ta med sekken på jobb i dag tidlig, så han kjørte hjemom for å hente den:angelic: Det er sikkert tidlig enda å legge aksjer, men nå kommer vi kanskje litt inn i rytmen! Jeg var egentlig ikke veldig gira, så jeg spurte om vi ikke bare kunne ta en kjapp en. Det klarte vi:hilarious:

Håper el er underveis, den økende temperaturen kan jo tilsi at noe skjer. Herregud TENK om det klaffer denne runden! Ikm er faktisk samme dag som jeg reiser på ferie, håper jeg vet om jeg er gravid eller ikke innen da:shy: FF sier at hvis jeg blir gravid nå, så er termin dagen før bursdagen min. For en bursdagsgave det ville ha vært da:happy:

Håper på el før mandag, men det skal vel mye til! Mandag er plutselig blitt en bra dag igjen, det kommer en ny episode av House of dragon også!

Her er i alle fall dagens chart:

E383BF72-FC3F-4EB9-9B07-2A3C63A1FBF0.jpeg

PP 7 - CD 13

Ingen el enda, selv om ff tror det. Tok el test da jeg kom hjem fra jobb, og skal ta en når jeg er hjemme i kveld også. Akkurat nå er svigermor innom, så blir dårlig med aksjelegging nå, men vi får tro vi rekker en kjapp runde før jeg skal på jobb igjen. Hvis ikke vekker jeg han i kveld :hilarious:

Jeg har lagt inn tempen som om jeg skulle ha tatt den til samme tid. Har sovet 8t nå og tempet med en gang jeg våkna, så kanskje har det ingenting å si. Nå har den steget enda litt til, oppe på hele 36 nå, så håper det blir el nå snart:happy:

B87B1D1A-E00A-464F-92E2-F2BD2B33C052.jpeg

Jeg ignorerer krysset, for det stemmer ikke. Heldigvis er det bare stiplede linjer, og det er fint at den ikke er 100% sikker selv heller:hilarious:

PP 7 - CD 13/14

EL testen jeg tok da jeg våknet i dag, altså klokken 13.00 ca, var negativ. Jeg var ikke overrasket, tror jeg aldri har fått positiv el test på morgenen. Ikke litt utpå dagen heller. Har jobbet kveld, og kom hjem sent. Tok test før jeg skulle legge meg, og den var positiv!! :woot: Fikk joo litt forhåpninger om det ila dagen pga høy temp men også fordi jeg har kjent litt stikkinger.

Herregud nå håper jeg virkelig el faktisk skjer! Skal til gyn i morgen, men i og med jeg mest sannsynlig har el ila dagen er det for tidlig å ta blodprøve kanskje? Jeg får høre med henne. Jeg tror jeg skal ringe når jeg står opp.

Hvis det er el nå føler jeg vi har gjort vårt, jeg er nemlig så grei at jeg vekket sambo for en ekstra innsats:angelic: pågangsmot har vi i alle fall!

Legger ved bilder av testene :)

603DE1A0-EC3D-4321-88F4-6C309EEE45E2.jpeg
A2F72466-3424-4968-B4BF-D2728335F99C.jpeg
89F2082B-F703-40B1-96B4-75667A6DB723.jpeg

Krysser det som krysses kan for at spiren endelig sitter hos deg nå!

Gynekolog, runde 2

Det skjer da noe positivt også! Føler meg så heldig som har hatt så god effekt av Letrozol, og til undersøkelse i dag fant hun egg/follikel (jeg er usikker på terminologien, sorry :hilarious:) på 2 cm, og slimhinne endelig på 8-9 cm!!!!! Så skrev hun ut lutinus til meg, som jeg skal ta fra dag 18! Herregud VÆR SÅ SNILL nå må det da bli:smiley-angelic001

Ikke noe tull nå vel, dette må da bare slippe!

PP 7 - CD 15

Må minne meg selv på at jeg testet positivt på el natt til Cd 14, vanskelig å få lagt inn tidspunkt på testene, måtte evt ha lagt den inn på Cd 13, men det blir feil det også.

Tempen har steget igjen i dag, så da vil jeg tro jeg i dag/i morgen er 1 dpo allerede nå! Får nok ikke kryss i ff før om et par temper til tipper jeg, men det ser lovende ut. I går hadde jeg skikkelig el smerter hele kvelden, og vi fikk lagt inn aksjer i natt også. :angelic:

Hente ut Lutinus i morgen, da har jeg fri og kan begynne å ta det fra Cd 18 :happy:
5D18868D-6FFA-4F5F-B064-D61B22322663.jpeg

PP 7 - CD 16
2 DPO

Nå mååå tempen holde seg oppe, og jeg skal hente ut Lutinus ila i dag eller i morgen, og begynne på det på fredag, da er jeg 4 dpo! Ut i fra temperatur og alt annet kan jeg ikke forstå annet enn at jeg har hatt EL, og jeg er så glad for at den kom når den gjorde. Jeg reiser jo på ferie den 14 september! Kjekt å vite om jeg er gravid før det, vil gjerne ta alle forhåndsregler.

Jeg kommer til å bli skikkelig skuffa hvis jeg ikke er gravid.. Skal pakke med meg masse OB så jeg kan bade selv om jeg evt får TR. Også får jeg «slikke sårene» mens jeg soler meg og nyter varmere strøk :happy: Blir vel ikke stor forskjell selv om jeg er der, men en uke ferie gjør nok godt uansett.

Håper jeg får kryss i FF når jeg legger inn temp for i morgen.

DC410DE0-E6EB-41DC-8EF1-7414BCC54FBD.jpeg

Heldig du er som har fått sett slimhinne og alt gjøre seg klar. Det kjenner jeg at jeg savner litt... siden det fortsatt ikke skjer noe selv med letrosol. Jeg krysser hvertfall som vanlig for at spiren skal sitte hos deg nå! Mai er fin tid å få barn. Og har vært en av de månedene jeg hadde håpet på om jeg kunne velgt å vraket i måneder.

Heldig du er som har fått sett slimhinne og alt gjøre seg klar. Det kjenner jeg at jeg savner litt... siden det fortsatt ikke skjer noe selv med letrosol. Jeg krysser hvertfall som vanlig for at spiren skal sitte hos deg nå! Mai er fin tid å få barn. Og har vært en av de månedene jeg hadde håpet på om jeg kunne velgt å vraket i måneder.
Har du vært hos gyn etter å ha tatt letrozol da? : ) jeg har fått tettere oppfølging denne syklusen her og gyn har vært veldig hyggelig og villet sjekke ståa med ul flere ganger

PP 7 - CD 18
3 DPO

Da stemmer krysset i FF! Flyttet tilbake tempen i går der som den var etter jeg la inn dagens temperatur. Litt kjedelig med en «ekstra» dag, men da blir det i alle fall riktig!

Begynner med Lutinus i dag, det er jeg ganske spent på hvordan blir! Temperaturen holder seg godt oppe, det er noe økning i utflod tror jeg enn jeg har følt på tidligere etter el, og det er bra :happy:

5DC7CFF6-354A-4A29-8693-5CE1E133B80B.jpeg

Nå skal jeg slappe av litt til før jeg går i gang med husarbeid før jobb. Kjempegøy det en fredag! :dead:

PP 7 - CD 18
3 DPO

Da stemmer krysset i FF! Flyttet tilbake tempen i går der som den var etter jeg la inn dagens temperatur. Litt kjedelig med en «ekstra» dag, men da blir det i alle fall riktig!

Begynner med Lutinus i dag, det er jeg ganske spent på hvordan blir! Temperaturen holder seg godt oppe, det er noe økning i utflod tror jeg enn jeg har følt på tidligere etter el, og det er bra :happy:

Vis vedlegget 387880

Nå skal jeg slappe av litt til før jeg går i gang med husarbeid før jobb. Kjempegøy det en fredag! :dead:
Spennende å følge med deg! Så stabil temp du har hatt foreløpig etter el ❤️ Krysser fingra for deg! Vi er i samme ikm-gruppe så da kan jeg følge ekstra med, hehe

Spennende å følge med deg! Så stabil temp du har hatt foreløpig etter el ❤️ Krysser fingra for deg! Vi er i samme ikm-gruppe så da kan jeg følge ekstra med, hehe
Foreløpig holder den seg oppe :woot: Skulle egentlig starte med Lutinus i dag, men jeg ble ringt etter og måtte starte tidlig på jobb.. får forte meg på apoteket og hente ut i morgen:shy:
Gøy at vi er i samme gruppe! Da kan vi følge med på hverandre, hihi:woot:

PP 7 - CD 19
4 DPO

Ville bare dele dagens temperatur, det ser jo lovende ut? Tør nesten ikke håpe at det klaffet.. Drømte at jeg fikk positiv test i natt, 4 dpo :hilarious: Visste med meg selv i drømmen at det er jo umulig:hilarious: ser jo hvor stort ønsket er når man drømmer sånt.

I dag har jeg foreløpig ikke blitt ringt etter, så nå bærer det straka vegen ut av senga og til apoteket!

Er det forresten slik at Lutinus kan gi falsk positiv graviditetstest? Eller er det noe drømmen min har etterlatt i hodet?:dead:

Målte første temp til 36.38, pleier å målte to ganger i tilfelle, men da hoppa den opp til 36.70, syns det virka litt voldsomt. Skrev det ned i notater, så får vi se hva som skjer. Normalen nå er at det dropper 9/10 dpo om ikke alt 8 dpo. Kjenner egentlig ikke noen symptomer, annet enn det jeg ville sagt var «mensmurringer». Med andre ord 80% overbevist om at mensen kommer snart:sorry:

A20DA94D-2E1D-4FE3-A039-49D921D124D6.jpeg

PP 7 - CD 20
5 DPO

Åh hva skjer her da?? Stigende temp? Eller lurerier?? Håper testetøsa holder seg i sjakk, stygt redd hun får overtaket 8 dpo, men skal prøve alt jeg kan å tøyle henne frem til 10 dpo. Vi skal treffe noen venner da, og det er kjekt å vite om man kan drikke eller ei før vi skal til dem.

I går var jeg skikkelig oppblåst og kjent «strekking» eller hva jeg skal kalle det, i livmor. Annerledes fra murring og krampe, men det behøver ikke bety noe annet. Alle syklusene mine er jo merkelige :dead:
Har veldig lyst til at det har gått denne gangen, men vi får nå se.

EC6595CA-A615-42CF-9F93-F876CD8442A7.jpeg

PP 7 - CD 22
7 DPO

Hm… ikke godt å si noe som helst med temp nå, det daler ned. Så får vi se i morgen da, noe tidlig om det fortsetter slik.

Føler meg fortsatt sånn «oppblåst» men mer som at magen ser gravid ut, om det gir mening? Gjorde forsåvidt det rett før tr sist også, enda så seint den kom. Æsj jeg blir nok veldig lei meg, igjen, hvis testene er negative. Jaja, prøve igjen da :dead:

067F2F4E-CA1F-4F0C-90FE-7B4DC06C006B.jpeg

PP 7 - CD 22
7 DPO

Hm… ikke godt å si noe som helst med temp nå, det daler ned. Så får vi se i morgen da, noe tidlig om det fortsetter slik.

Føler meg fortsatt sånn «oppblåst» men mer som at magen ser gravid ut, om det gir mening? Gjorde forsåvidt det rett før tr sist også, enda så seint den kom. Æsj jeg blir nok veldig lei meg, igjen, hvis testene er negative. Jaja, prøve igjen da :dead:

Vis vedlegget 388140
Syns ikke disse målingene er så dumme du :) hos meg går de opp og ned som en jojo. Og en økning kan jo komme om det fester seg må 7dpo. Det er jo veldig vanlig! Eller så kan du være gravid uten videre økning også. ❤️

Syns ikke disse målingene er så dumme du :) hos meg går de opp og ned som en jojo. Og en økning kan jo komme om det fester seg må 7dpo. Det er jo veldig vanlig! Eller så kan du være gravid uten videre økning også. ❤️
Det var fint å lese litt oppmuntrende ord :Heartpink prøve å ikke gi opp helt enda, tror det er rundt disse tider at jeg har for vane å «gi litt opp»:dead:

Back
Topp