Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Veldig og, sitter jo igjen som et spørsmålstegn, og det er ganske slitsomt å alltid ha i bakhodet.

Godt det ikke er like surrete hos deg da:happy: Alltids greit å få en sjekk, og som du sier så kanskje det vil være beroligende:Heartred Jeg har jo er barn fra før av, så en skulle vel tro at jeg kan klare det igjen. Har sagt til samboer at han skal bare forberede seg på at han ratt må sjekke kvaliteten han og:dead: Han har heldigvis ingenting i mot det, og det er betryggende å vite at hvis vi må ha mer hjelp, så blir han med på den ferden:Heartred
Glemte å sitere deg på den over :playful:

7C900F60-988F-473F-BF1E-747827D6ACC3.jpeg

15C74B05-5FED-40FD-BD72-CCB0863C2FAF.jpeg

Intet nytt under solen her, altså. Måtte fredag komme fort:smiley-angelic001

ENDELIG CD FAKKINGS 1 !!!!!!!!!! Etter hele 66 dager, fytti satan. Unnskyld språket. Nå skal det spises letrozol og pules, takk for meg :hilarious:

HURRA!!!
Min syklus ble "bare" 41 dager, men utrolig hvor GLAD man kan bli av å få tr da!

HURRA!!!
Min syklus ble "bare" 41 dager, men utrolig hvor GLAD man kan bli av å få tr da!
Tidenes kommentar! :dance018

Ikke mange som jubler når man får tr kanskje, men etter over 60 dager, ja nei da er det nesten så en gråter av glede :hilarious: Ringte samboer også, og ropte i telefonen «JEG HAR FÅTT MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!»:hilarious: og tilføyde at nå er det bare å holde ut de neste 60 dagene, for nå skal det pules annahver dag frem til neste tr! Så får vi satse på at vi råker el, når enn den måtte være:dead:

Ikke mange som jubler når man får tr kanskje, men etter over 60 dager, ja nei da er det nesten så en gråter av glede :hilarious: Ringte samboer også, og ropte i telefonen «JEG HAR FÅTT MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!»:hilarious: og tilføyde at nå er det bare å holde ut de neste 60 dagene, for nå skal det pules annahver dag frem til neste tr! Så får vi satse på at vi råker el, når enn den måtte være:dead:

Jepp, var akkurat samme greia her :p merkelig at man kan bli sååå glad av å blø, altså :p men det er en litt 'endelig ny start!!'

PP 7 - Cd 2

Temperaturen er målt, 36.99! Klapp på skuldra til meg som husket det.
Startet med letrozol nå.Tok to tabletter. Følte meg litt dristig, men om det kan fungere og få løsna det helvettes egget er jeg fornøyd, for da blir det tr med mindre jeg er gravid.

Det føles godt å kunne skrive overskrift igjen. Endelig litt mer positive følelser! Utrolig hva det gjør med en når mensen uteblir, og når den endelig dukker opp. Dype daler og høye fjell, men det er veldig typisk meg.

Velger å beholde timen til gyn på fredag da jeg ønsker å få utlevert progesteronstøtte samt snakke med henne om veien videre. Gjerne også få en oppfølgingstime for å få sjekket om el har skjedd eller ikke.

Jaja, nå skal jeg bare ha mensen i noen dager til! Det skal nytes!

*Du ska få en dag i mårå, med blanke ark og fargestifter tel*

Vedlegg

• A571CCF4-8426-4C3C-94D5-5E144D5A2BA7.jpeg
    A571CCF4-8426-4C3C-94D5-5E144D5A2BA7.jpeg
    535,3 KB · Visninger: 55
PP 7 - Cd 2

Temperaturen er målt, 36.99! Klapp på skuldra til meg som husket det.
Startet med letrozol nå.Tok to tabletter. Følte meg litt dristig, men om det kan fungere og få løsna det helvettes egget er jeg fornøyd, for da blir det tr med mindre jeg er gravid.

Det føles godt å kunne skrive overskrift igjen. Endelig litt mer positive følelser! Utrolig hva det gjør med en når mensen uteblir, og når den endelig dukker opp. Dype daler og høye fjell, men det er veldig typisk meg.

Velger å beholde timen til gyn på fredag da jeg ønsker å få utlevert progesteronstøtte samt snakke med henne om veien videre. Gjerne også få en oppfølgingstime for å få sjekket om el har skjedd eller ikke.

Jaja, nå skal jeg bare ha mensen i noen dager til! Det skal nytes!

*Du ska få en dag i mårå, med blanke ark og fargestifter tel*
Får jo ikke redigert her, men dette blir mer rett bilde:

0E03C85E-E3DE-4B30-9015-211CB7DD0451.jpeg

Litt trøtt om mårran !

PP 7 - CD 4

God morgen!
I dag fikk jeg tempet. Kasta meg rundt etter termometeret også sov jeg en time til.

I dag skal jeg til gynekologen igjen. Litt spent på hva som skal skje! Skal i alle fall spørre om jeg kan få en sjekk på at el faktisk har skjedd, men da spørs det jo litt når EL er. Fikk positiv test på Cd 16 sist, men ingen mens før svært lenge etterpå.

Slenger inn en oppdatering senere i dag :Heartpink

A24548DF-FD6F-4A0A-9119-26EDB2B471B9.jpeg

Gynekologbesøk

Da var det vel overstått. Skal innrømme at det er noe kleint å bli undersøkt nedentil når man har mensen og må si «ja, da skal jeg bare ta ut tampongen jeg, da» :hilarious:

Annet enn det så alt fint ut, som vanlig. Jeg er veldig glad for det:Heartred Sa at jeg tar letrozol, nevnte ikke at jeg selv har økt dosen fra 1 tablett til 2:shy:
Skal på ny kontroll den 29 august, da er jeg på Cd 14. Hun sa at vi følger opp gjennom denne syklusen her med flere ultralyder, og blodprøve for å se om EL faktisk har vært! Så fra CD 10 kommer jeg til å ta el tester, da jeg forrige syklus hadde positiv test Cd 16. Den 29 skal hun fortelle mer om progesteronstøtte, og mest sannsynlig sette meg på progesteron. Håper virkelig at det klaffer nå, men samtidig så er det godt å vite at jeg får god oppfølging i denne syklusen slik at neste syklus igjen kanskje ikke blir like lang og kanskje det da blir baby. Takknemlig og glad for å få så god hjelp og støtte!

Kjenner at humøret og motivasjonen for videre prøving absolutt er tilbake sammen med mensen. Det vil nok fortsette slik at dersom mensen drøyer så forsvinner motet litt også kommer det tilbake når mensen er på plass. Nå er jeg klar for å legge inn aksjer så snart mens gir seg:happy:

Får håpe tempen kan si noe mer ang EL denne gang, så du slipper å bare vente uten å vite ❤️

PP 7 - CD 7

Nå er tr så godt som ferdig, og jeg tok de to siste letrozol tablettene for denne gang, i dag. Mandag er det 7 dager til «kontroll» hos gynekolog, og da håper jeg at jeg får progesteronstøtte og ikke minst at det er gode forhold for at det blir baby :happy:

Håper på positiv el test i forkant av den timen også så vi kan få tatt blodprøve for å bekrefte/avkrefte at el faktisk har funnet sted.

Er bare å hoppe i høyet nå fremover! Skal gjøre mitt beste for å få til annenhver dag minst frem mot el!

Ellers har jeg begynt å se på «The Sandman» i påvente av «House of dragon»! Liker den ganske bra foreløpig, og gleder meg til at House of Dragon begynner allerede i morgen! :happy:

PP 7 - CD 8

Herregud for en berg-og-dalbane 2022 har vært. Nå skal jeg igjen bytte jobb! Tilbake til faget mitt og mer gunstige arbeidstider. Det blir litt lavere lønn, men det passer bedre inn i hverdagen med barn.
Veldig takknemlig for muligheten, og nå har jeg noe å se frem til! Kanskje det blir mindre tull med syklusen også når jeg har en roligere arbeidshverdag. Det blir ikke gøy å si opp der jeg er nå, da jeg trives så godt. Jeg tror nok jeg blir å trives i nye jobben også, med flere muligheter senere i karrieren!

Ellers er jeg på Cd 8, snart begynner el jakten. Husket å tempe i dag, må si jeg har ganske lav temp :hilarious: mulig den øker litt nå som tr er ferdig. Litt spotting i dag også, men ikke som tr.

PP 7 - CD 10

Godt å se at jeg har litt mer vettug temp igjen! Satser på at den holder deg noenlunde der den er nå slik at jeg faktisk får med meg el droppet.

Litt vann-aktig og «sticky» utflod i går, ikke i mengder, men likevel nok til at jeg trykket på «sticky» i FF og kun noterte det andre, hvis ikke endrer den til el rundt disse dager, og ingen positive el tester i sikte her riktig enda.

I går begynte vi aksjeleggingen også, og jeg følte meg litt nervøs først. Pga så lang syklus og mye sene kvelder på jobb, har vi ikke akkurat hatt et veldig aktivt sexliv den siste tiden. Heldigvis gikk det jo veldig fint, som det pleier å gjøre! Tenker vi prøver å få til annenhver dag minst denne runden her :happy:

Kjennes så godt å være tilbake her i dagene etter tr og før el. Her trives jeg nok best! Trenger ikke vente på tr, og det er vel det som gjør det.

1BF751C1-B8F9-4AB5-B8A8-A15A43C450F5.jpeg

Back
Topp