PP 6 - CD 21
4/5 DPO
Nervepirrende dager, dette her. Jeg temper ikke, og har null indikasjon på om det blir svangerskap ut av dette eller ikke. Symptomene er jo ikke her, og uansett er det litt for tidlig for det.
Jeg må ringe gyn i dag, fordi jeg husker ikke hva hun sa om de andre tablettene. Letrozol er grei, men de andre jeg skulle ta fra Cd 18 husker jeg ikke hva hun sa, for jeg synes å minnes at hun sa jeg kunne ta de fra da om jeg ikke var gravid, men når el er Cd 16/17 vet jeg jo ikke om jeg er gravid eller ikke på Cd 18. Uansett for sent nå, men da kan jeg evt ta de neste syklus. Kanskje også skrive opp svaret et sted.
Jeg håååååper så inderlig at det blir baby av denne runden her. Vi har timet det så bra og alt ligger jo til rette for det, og da syns jeg det er jævlig kjipt og rart hvis det ikke klaffer. Noe jeg tenker når jeg leser andre dagbøker her inne også. Det er så frustrerende når man gjør det helt rett og alt er bra, ser bra ut og sånn, men allikevel går det ikke? Det er merkelig og urettferdig spør du meg.
Siden forrige innlegg har jeg fått vite om to nye graviditeter. Og jeg kjenner at den første følelsen som melder seg er sinne, fordi den kamuflerer sjalusi og frykten for at vi ikke skal få det til. Skulle ønske flere snakket om at de kanskje har prøvd en stund… Det virker på meg som om de ikke har prøvd i det hele tatt, og da er det enda vondere for meg. Jeg er innerst inne glad på deres vegne, og så godt for dem da om de slapp å prøve sånn for det, men JEG VIL OGSÅ.
Jaja, dagens utblåsning. Det er mange følelser inni dette her.
Ha en fin dag