Klagetråd!

Denne kvalmen kunne jeg fint klart meg uten[emoji21] er helt ødelagt av den. Bare vært sengeliggende i over en uke nå [emoji19] fungerer ikke. Håper det blir bedre så jeg klarer å delta i mitt eget bryllup neste helg [emoji23] føler ikke jeg har grunn til å klage heller[emoji23] men, har vært syk i flere måneder før jeg ble gravid ( influensa, forkjølelse osv), så kjenner jeg er lei av å ligge i denne sengen[emoji28]

Isj! Det høres ikke noe ålreit ut :( Håper du føler deg bedre snart da!
Hvertfall hvis du er rett rundt hjørnet til å gifte deg. Ikke en dag du vil være fraværende :p
Men spennende da! :) :)
 
Denne kvalmen kunne jeg fint klart meg uten[emoji21] er helt ødelagt av den. Bare vært sengeliggende i over en uke nå [emoji19] fungerer ikke. Håper det blir bedre så jeg klarer å delta i mitt eget bryllup neste helg [emoji23] føler ikke jeg har grunn til å klage heller[emoji23] men, har vært syk i flere måneder før jeg ble gravid ( influensa, forkjølelse osv), så kjenner jeg er lei av å ligge i denne sengen[emoji28]

Huff, skjønner deg veldig godt at du er sliten og lei. Håper du kommer deg til neste helg <3
Er lei selv, uken etter påsken var jeg hjemme fra jobb for jeg hadde influensa, lørdagen startet jeg og spy og var plaget med magen og kvalmen og har gått kvalm siden da.. Fikk postiv test torsdagen etter jeg hadde spydd og magetrøbbele startet. Så vet ikke om jeg hadde omgangsyken eller om det er gravididteten som gjorde det. :eek: Men kjenner det ble litt mye på engang.. kvalmen henger enda i, men nå er den egentli bare værst når jeg står opp og midt på dagen i 12 til 3 tiden. Men gleder meg veldig til jeg kan føle meg litt mer på topp og at jeg har energi til å gjøre litt mer. Nå vill jeg helst bare ligge i sengen eller sitte i sofaen under et pledd og man blir jo lei av det også etterhvert -.-
 
Klager på at jeg fryser Og er skam trøtt. Hvordan i alle skal jeg orke å.være med på fest i måren??? [emoji21]
 
Jeg må klage på at jeg vil ha mer enn en kopp kaffe op dagen!! I alle fall i helgene!!
 
Klager på at alt jeg faktisk har lyst på å spise er ting jeg ikke tåler... (laktoseintollerant). Vanligvis kan jeg ta piller og spise det, men ble mint på fra sist at siden fordøyelsen går såpass mye tregere nå funker de ikke mer... nei nei æsj [emoji21]
 
Jeg har sånn mensensmerter i dag, er skikkelig øm midt i magen liksom. Liker det ikke :(
 
huff, sikkelig lei kvalmen... Ble kvalm med engang jeg la med i senga og det går ikke over... Begynte dagen med kvalme som endte i oppkast etter noen timer.. Å på ettermiddagen til nå har jeg følt meg helt grei, men nå er det som jeg har nettopp stått opp igjen... Er så lei... gleder meg så til dette går over! :eek: :(
 
Jeg må klage litt på at jeg drømmer så sykt mye rart fortiden, grøss
 
Jeg skal klage på meg selv!
Jeg har null energi, bare ligger på sofaen. Jeg får ikke gjort noen ting.
Huset begynner å minne om en ungdomsfest som gikk over styr..
Hjelp!
 
Så utrolig kvalm, ikke klart å få i meg noe mat idag, det jeg har prøvd å spise har kommet i retur.
Klager litt på sjefen min i samme slengen som ikke tror meg på at jeg har bekkenproblemer allerede for hun hadde sjekket ut med kommuneoverlegen at ingen fikk bekkenproblemer så tidlig i svangerskapet. Men å ha en samtale med meg for å tilrettelegge nei det må jeg mase på å få og jeg opplever henne som der ikke virker som hun er så interesset i å ha noe møte
 
Fryktelig trøtt etter jobb [emoji42]
 
Så lei av å våkne gry tilig.. har di siste dagene våknet i 5 tida og har bare lie og snudd meg frem og tilbake i senga. Var irriterende når jeg skulle på dagvakt, men nå når jeg har helg er det sikkelig frusteranes!! :( E trøtt og vil sove, men ser ikke ut som jeg skal få til :eek:
 
Back
Topp