Sant det du sier. Godt og høre at det ikke er bare jeg som har det slik. Er absolutt ingen lek å lage mennesker altså!Hørtes ut som min kropp, har helt likt. Heldigvis så er premien snart der. Hold ut vi får backe opp hverandre![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Sant det du sier. Godt og høre at det ikke er bare jeg som har det slik. Er absolutt ingen lek å lage mennesker altså!Hørtes ut som min kropp, har helt likt. Heldigvis så er premien snart der. Hold ut vi får backe opp hverandre![]()
Medfølelse fra meg!!Duuuuu for noen smerter i bekkenet og symfysen. Så utrolig vondt å sitte og ligge. Prøver å gå tur men ender i så utrolig mye smerter.
Altså, dette her bekkenet blir jo bare verre og verre. Er det mulig? I natt hadde jeg også veldig harde kynnere som holdt på lenge, var rett før jeg tok opp rietelleren fordi jeg følte de kom så regelmessig. Sovnet heldigvis, da![]()
Nei, men har vært på vanntrening arrangert av LKB en gang. Tok meg litt for hardt ut da for det var jo så mye enklere å bevege seg der. Tenker jeg skal prøve igjen og ta det mye roligere. Har et navlebrokk jeg må ta hensyn til ogsåSånn er det her også. Er du blitt henvist til fysio? Jordmor ba meg om å komme meg i varmt basseng. Lene meg inntil kanten og sykle med bena, for å få løsnet opp i stivheten som kommer fra smertene.
Nei, men har vært på vanntrening arrangert av LKB en gang. Tok meg litt for hardt ut da for det var jo så mye enklere å bevege seg der. Tenker jeg skal prøve igjen og ta det mye roligere. Har et navlebrokk jeg må ta hensyn til også![]()
Duuuuu for noen smerter i bekkenet og symfysen. Så utrolig vondt å sitte og ligge. Prøver å gå tur men ender i så utrolig mye smerter.
Har en del øvelser fra fysio og kiropraktor som jeg prøver å få tatt. Hjelper litt men ikke alltid så godt som jeg vil de skal hjelpeSniker fra november. Driver ikke med reklame, men da jeg ble gravid kjøpte jeg boka frisk graviditet og det er så mange tips om øvelser ved bekkenløsning der! Jeg fikk bekkenløsning i uke 8 og tror ikke jeg hadde klart meg gjennom graviditeten uten den boka der![]()