Klagetråd!

En tråd i 'Desember 2018' startet av Nutte87, 30 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Vi som prøver :) Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Venninnen min fikk beskjed om at hun måtte ha gangproblemer for å få det dekket..Men jeg vet ikke :)

2. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Hvor alvorlige er gangproblemer, da? I går klarte jeg såvidt bevege meg på kvelden, men i dag går det bedre. Hm. Får vel bare høre med legen.

3. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Vi som prøver :) Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Det vet jeg ikke. Men det er jo bare å prøve. :)

4. Lita-go Elsker forumet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018

Går man til en med avtale får må hvertfall dekket etter at man har nådd egebandelstak 2, på ca 2000 kr....

5. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Vi som prøver :) Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Håper det. :)

6. Lita-go Elsker forumet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018

Det får alle, uansett grunn. Jeg går fast til fysioterapeut, og får frikort hvert år

7. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Kvalm og vondt i ryggen!! Er sinnsykt lei av å være gravid nå kjenner jeg :hungover: dårlig gjort å si, når så mange sliter, men jeg er sååå lei av å være dårlig. Og at det finnes de som er dårligere enn meg vet jeg selvsagt, men jeg er dåååååårlig og klager

:shifty::shifty::shifty:

:shy:

8. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Er lov å klage! Det betyr ikke at man har det verst i verden...

Jeg er drittlei av første trimester!! Dette er min 32. Uke i 1. Trimester på 10 mnd. GLEDER MEG TIL Å SE DET 2 TALLET!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Uff, 32 første trimester uker, det hørtes grusomt ut

10. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Desemberlykke 2018

Irriterer meg over at jeg var hos legen på mandag og leverte urinprøve, så fikk jeg sms av legekontoret i går at jeg måtte levere ny som skulle sendes til dyrkning. Testen de tok på mandag var fin, kunne de ikke bare sendt den?

Ikke mye å klage over, annet enn at det koster meg 6kr pr mottatte sms og at jeg må på apoteket bare for å kjøpe nytt prøveglass..

11. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Det ordet beskriver egentlig mitt syn på de siste 10 mnd ja [emoji85]

12. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Hvis det er noen trøst: gikk 24 førstetrimesteruker i 2015 og det året vil jeg helst glemme. Fikk en vidunderlig sønn i mai 2016 :Heartbigred

13. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Kjedelig å høre, men ja, vi er mange... det er jo så vanlig...
    Var du innom februar 2016? Jeg har febbis16baby også! [emoji5][emoji1303]

14. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Nei, mener jeg var innom januar 16 og november 15.

15. Lilth Elsker forumet Junilykke 2022 Himmelbarn Assistert-jentene

Når man bruker 30min på å spise en skål med kokos yoghurt, fordi mini tydeligvis har bestemt at det liker ikke mamma konsistensen av [emoji58]

Både storesøster og mini gjorde meg gradvis lei av brød også.. begynner å minske på frokostalternativer nå...

16. Mamma'n til J Andre møte med forumet

Jeg har fått ei låsning i hofta, som gjør at tårene spretter hver gang jeg flytter på meg! :sorry: skal til kiropraktor nå kl 13, men tiden går ikke fort nok! Det er rett og slett er smertehelvette!

17. Søring Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Stor klem til dere alle. Vi nærmer oss sakte men sikkert desember. Stå på:smiley-angelic003

Jeg gleder meg til alle plagene er over og lillegutt ligger i armene :binkybaby

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  18. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

BANNER OVER GRAVIDITETEN NÅ!
    Alt er tungt, det er tungt å puste, bekymret over lite liv (har sjekket og alt er bra) hodepine, slapp, trøtt, vondt i ryggen og nå har plutselig bekkenet mellom føttene begynt å krangle og. Halsbrannen spiser opp halsen, og nå vil jeg bare bli ferdig :p beklager et meget negativt innlegg, men akkurat nå måtte jeg bare få det ut!

• Liker Liker x 2
  19. SVG Rugemamma Betatt av forumet

Tungt å puste, vondt i ribbeina og bekken. Kvalme noe tilbake, spes om morgenen.

20. Snuppa81 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Hørtes ut som min kropp, har helt likt. Heldigvis så er premien snart der. Hold ut vi får backe opp hverandre :)

• Hjertelig Hjertelig x 2

Del denne siden