Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg orket ikke middagen i går (som ble veldig sen), men etter å ha sovet en time så ble magen kjemperar. Tenkte at jeg kan jo ikke være sulten [emoji85]Jeg er sulten. Midt på natta! Etter jeg har sovet en god time.. er det mulig? Og nå får jeg ikke sove igjen.. men jeg vil ikke stå opp å spise heller
Jeg har hovedsaklig hatt morgenkvalme, er jeg kvalm senere på dagen så er det som oftest fordi det er lenge siden jeg har spist [emoji14]Var skikkelig kvalm i morgest, så ille at jeg nesten kstet opp... så gikk det over. Og nå bekymrer det meg.
Jeez, hater hater hater 1. Trimester.
alt for trøtt i dag
huff, det var forferdelig, alt gikk i sirup i morgest. ble 10 minutter forsent til jobb også :/Samme her. Umulig å stå opp.
Hva er greien med negativ Feedback? Altså, jeg skjønner jo hva folk mener når de trykker «liker ikke» på et klageinnlegg - men hvorfor er det slik på bv at det teller som negative ratinger? Er ikke dem som trykker jeg klager på, men at «liker ikke» knappen er automatisk negativ.
Jeg må bare klage litt. En ting er å være kvalm, men nå har jeg fått i meg noe jeg ikke tåler så gårsdagen satt jeg på do og det rant i alle retninger. Jeg er helt skutt og vil bare gråte
Noen har spist opp kjeksen min!