8+2 idag og har hatt så metallisk smak i munn den siste uka. Det er så ekkelt! [emoji33]
Det var samme for meg i 2014. Hadde muntlig i pedagogikk mens formen var på bunn. Gikk helt fint og det gjør det sikkert for deg også. Blir du ferdig nå til sommeren?Kvalm, trøtt og sliten... og holder på med mappeeksamen i pedagogikkprøver å motivere meg med at det nærmer seg slutten av studiet, men det hjelper lite
![]()
Glad jeg slipper muntlig iallefallDet var samme for meg i 2014. Hadde muntlig i pedagogikk mens formen var på bunn. Gikk helt fint og det gjør det sikkert for deg også. Blir du ferdig nå til sommeren?
Jeg er så rar at jeg føler meg heller ikke gravid fordi om jeg er sikkelig kvalm og brekker meg flere ganger for dag. Formen er helt på bånn fortiden, men har ikke gravidfølelsenSinnsykt teit å klage over egentlig, men jeg skulle ønske jeg hadde flere (sterkere?) symptomer [emoji20]
Går og føler på at det er helt typisk hvis vi nå får oppleve en MA etter en SA og senabort [emoji85]
Jeg har kraftigere brekningsreflek enn før (et par bleier på jobb, pusse tungen eller ser noe skikkelig ekkelt), og er sliten.. den lille kvalmen jeg hadde er borte..Jeg er så rar at jeg føler meg heller ikke gravid fordi om jeg er sikkelig kvalm og brekker meg flere ganger for dag. Formen er helt på bånn fortiden, men har ikke gravidfølelsen![]()
Nei må prøve å ikke stresse, vet det er enklere sagt en gjort.Jeg har kraftigere brekningsreflek enn før (et par bleier på jobb, pusse tungen eller ser noe skikkelig ekkelt), og er sliten.. den lille kvalmen jeg hadde er borte..
Mamma foreslo da vi mistet storesøster at det kanskje var derfor jeg hadde så lite symptomer, så nå bare stresser jeg mer [emoji37]
Sinnsykt teit å klage over egentlig, men jeg skulle ønske jeg hadde flere (sterkere?) symptomer [emoji20]
Går og føler på at det er helt typisk hvis vi nå får oppleve en MA etter en SA og senabort [emoji85]
Jeg angrer litt [emoji28]Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg er kjempeglad for at jeg er så dårlig.
Sinnsykt teit å klage over egentlig, men jeg skulle ønske jeg hadde flere (sterkere?) symptomer [emoji20]
Jeg angrer litt [emoji28]
Dag nr2 med ordentlig kvalme
Jeg har all empati for dere som er i skikkelig dårlig form, det er ikke det altså [emoji173]Jeg skulle gjerne sluppet denne kvalmen... Jeg har hatt en dag de siste 3 ukene hvor jeg ikke har kastet opp.. eneste jeg gjør er å veksle mellom å ligge og henge over do...
Jeg har all empati for dere som er i skikkelig dårlig form, det er ikke det altså [emoji173]
Men for min egen del har det vært lite som minner meg på at jeg er gravid og jeg er så redd for å miste igjen..
Moren min klarte å slenge ut etter, at storesøster ble født i uke 19 pga organsvikter som var uforenlig med liv, at kanskje det var derfor jeg hadde så lite symptomer, fordi det var noe galt..
Nei, og det står jo i appen også at alt er like normalt.Jeg vet mange som har vært helt uten symptomer hvor alt var normalt, samt andre som har hatt alt av symptomer og likevel har det ikke gått veien.... Så det er nok ingen fasit...