Klagetråd!

Kvalm, trøtt og sliten... og holder på med mappeeksamen i pedagogikk :shifty: prøver å motivere meg med at det nærmer seg slutten av studiet, men det hjelper lite :dead:
 
Kvalm, trøtt og sliten... og holder på med mappeeksamen i pedagogikk :shifty: prøver å motivere meg med at det nærmer seg slutten av studiet, men det hjelper lite :dead:
Det var samme for meg i 2014. Hadde muntlig i pedagogikk mens formen var på bunn. Gikk helt fint og det gjør det sikkert for deg også. Blir du ferdig nå til sommeren?
 
Det var samme for meg i 2014. Hadde muntlig i pedagogikk mens formen var på bunn. Gikk helt fint og det gjør det sikkert for deg også. Blir du ferdig nå til sommeren?
Glad jeg slipper muntlig iallefall :yuck: hehe.. Ja leverer 7 juni :)
 
Så deilig :) Er det Grunnskolelærer du går eller PPU da? :)
 
Elendig konsentrasjon -.- Skal skrive oppgave og har kommet ganske godt i gang, men motivasjonen og konsentrasjonen er ikke noe å skryte av -.- Kjenner jeg har mest lyst til å bare legge meg ned og sove igjen :eek:
 
Sinnsykt teit å klage over egentlig, men jeg skulle ønske jeg hadde flere (sterkere?) symptomer [emoji20]
Går og føler på at det er helt typisk hvis vi nå får oppleve en MA etter en SA og senabort [emoji85]
 
Sinnsykt teit å klage over egentlig, men jeg skulle ønske jeg hadde flere (sterkere?) symptomer [emoji20]
Går og føler på at det er helt typisk hvis vi nå får oppleve en MA etter en SA og senabort [emoji85]
Jeg er så rar at jeg føler meg heller ikke gravid fordi om jeg er sikkelig kvalm og brekker meg flere ganger for dag. Formen er helt på bånn fortiden, men har ikke gravidfølelsen :eek:
 
Jeg er så rar at jeg føler meg heller ikke gravid fordi om jeg er sikkelig kvalm og brekker meg flere ganger for dag. Formen er helt på bånn fortiden, men har ikke gravidfølelsen :eek:
Jeg har kraftigere brekningsreflek enn før (et par bleier på jobb, pusse tungen eller ser noe skikkelig ekkelt), og er sliten.. den lille kvalmen jeg hadde er borte..
Mamma foreslo da vi mistet storesøster at det kanskje var derfor jeg hadde så lite symptomer, så nå bare stresser jeg mer [emoji37]
 
Jeg har kraftigere brekningsreflek enn før (et par bleier på jobb, pusse tungen eller ser noe skikkelig ekkelt), og er sliten.. den lille kvalmen jeg hadde er borte..
Mamma foreslo da vi mistet storesøster at det kanskje var derfor jeg hadde så lite symptomer, så nå bare stresser jeg mer [emoji37]
Nei må prøve å ikke stresse, vet det er enklere sagt en gjort. :eek: Men er jo mange som nesten ikke har noen symptomer og dere skulle heller bare prøvd å tenke at dere er kjempe heldige som slipper unna den uggene formen og kvalmen som aldri gir seg. Skjønner det er vanskelig og tenke at alt er bra, men prøv å tenk det og prøve å slappe av før det er noe bevis på at ting ikke er bra. Jeg skal ikke til legen før om 2 uker og jeg kjenner jo at jeg grur meg for tenk om det ikke er noe liv inni der, jeg har jo di tankene, men jeg prøver å tenke positivt helt til det motsatte er bevist. <3

Går nok bra med oss begge til slutt skal du se, vi krysser fingrene for at vi har et gull hver i desember <3
 
Så utrolig kvalm. Ingenting som holder seg nede.. skal tilbake til legen i morgen, spent på hva han sier, om han vil ha meg litt tilbake til jobb eller om han vil fortsatt sykemelde meg.
 
Sinnsykt teit å klage over egentlig, men jeg skulle ønske jeg hadde flere (sterkere?) symptomer [emoji20]
Går og føler på at det er helt typisk hvis vi nå får oppleve en MA etter en SA og senabort [emoji85]

Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg er kjempeglad for at jeg er så dårlig.
 
Jeg og sambo bestemte oss for å skulle gå på tur etter vi hadde spist middag siden formen min er så bra. Men når jeg hadde fått på meg andre klær en pysjen og satt ute for å ventet på han da begynte det å piss regne! Kjenner jeg blir så sur... Hadde lyst og få meg en tur, men ikke i regn, var jo litt sol for en halv time siden, men nå er det helt grått ute :(
 
Sinnsykt teit å klage over egentlig, men jeg skulle ønske jeg hadde flere (sterkere?) symptomer [emoji20]
Går og føler på at det er helt typisk hvis vi nå får oppleve en MA etter en SA og senabort [emoji85]

Jeg skulle gjerne sluppet denne kvalmen... Jeg har hatt en dag de siste 3 ukene hvor jeg ikke har kastet opp.. eneste jeg gjør er å veksle mellom å ligge og henge over do...
 
Jeg skulle gjerne sluppet denne kvalmen... Jeg har hatt en dag de siste 3 ukene hvor jeg ikke har kastet opp.. eneste jeg gjør er å veksle mellom å ligge og henge over do...
Jeg har all empati for dere som er i skikkelig dårlig form, det er ikke det altså [emoji173]
Men for min egen del har det vært lite som minner meg på at jeg er gravid og jeg er så redd for å miste igjen..

Moren min klarte å slenge ut etter, at storesøster ble født i uke 19 pga organsvikter som var uforenlig med liv, at kanskje det var derfor jeg hadde så lite symptomer, fordi det var noe galt..
 
Jeg har all empati for dere som er i skikkelig dårlig form, det er ikke det altså [emoji173]
Men for min egen del har det vært lite som minner meg på at jeg er gravid og jeg er så redd for å miste igjen..

Moren min klarte å slenge ut etter, at storesøster ble født i uke 19 pga organsvikter som var uforenlig med liv, at kanskje det var derfor jeg hadde så lite symptomer, fordi det var noe galt..

Jeg vet mange som har vært helt uten symptomer hvor alt var normalt, samt andre som har hatt alt av symptomer og likevel har det ikke gått veien.... Så det er nok ingen fasit...
 
Jeg vet mange som har vært helt uten symptomer hvor alt var normalt, samt andre som har hatt alt av symptomer og likevel har det ikke gått veien.... Så det er nok ingen fasit...
Nei, og det står jo i appen også at alt er like normalt.
Bare hjalp ikke meg som allerede hadde et tonn av dårlig samvittighet fordi jeg ikke hadde oppdaget at det var noe galt med babyen min [emoji53] ( og nei, det er absolutt ingenting vi kunne gjort tidligere, det er ingenting jeg/vi hadde gjort galt, men tankene er der)..

Og selv om jeg vet de sier dette er normalt, eller dette er ikke skadelig.
Mister vi nå er det tredje på et år, selv om både siste og denne fortsatt er tidlig så gjør det vondt..

Kollegaen min var også helt symtomfri med to herlige og perfekte barn, er bare typisk min uflaks hvis det er noe..

Men nå har jeg vært sinnsykt kvalm de to siste dagene, i dag har jeg ligget flatt ut med hodepine, så fikk vel det jeg ba om [emoji28]
 
Å nei, lillebror har omgangssyken og allerede blitt spydd ut 3 ganger i helgen. Med kvalme selv er ikke akkurat det som er det beste
 
Back
Topp