Denne kvalmen kunne jeg fint klart meg uten[emoji21] er helt ødelagt av den. Bare vært sengeliggende i over en uke nå [emoji19] fungerer ikke. Håper det blir bedre så jeg klarer å delta i mitt eget bryllup neste helg [emoji23] føler ikke jeg har grunn til å klage heller[emoji23] men, har vært syk i flere måneder før jeg ble gravid ( influensa, forkjølelse osv), så kjenner jeg er lei av å ligge i denne sengen[emoji28]
Huff, skjønner deg veldig godt at du er sliten og lei. Håper du kommer deg til neste helg <3
Er lei selv, uken etter påsken var jeg hjemme fra jobb for jeg hadde influensa, lørdagen startet jeg og spy og var plaget med magen og kvalmen og har gått kvalm siden da.. Fikk postiv test torsdagen etter jeg hadde spydd og magetrøbbele startet. Så vet ikke om jeg hadde omgangsyken eller om det er gravididteten som gjorde det.

Men kjenner det ble litt mye på engang.. kvalmen henger enda i, men nå er den egentli bare værst når jeg står opp og midt på dagen i 12 til 3 tiden. Men gleder meg veldig til jeg kan føle meg litt mer på topp og at jeg har energi til å gjøre litt mer. Nå vill jeg helst bare ligge i sengen eller sitte i sofaen under et pledd og man blir jo lei av det også etterhvert -.-