Klagetråd!

Var skikkelig kvalm i morgest, så ille at jeg nesten kstet opp... så gikk det over. Og nå bekymrer det meg.

Jeez, hater hater hater 1. Trimester.
 
Jeg er sulten. Midt på natta! Etter jeg har sovet en god time.. er det mulig? Og nå får jeg ikke sove igjen.. men jeg vil ikke stå opp å spise heller:banghead:
 
Jeg er sulten. Midt på natta! Etter jeg har sovet en god time.. er det mulig? Og nå får jeg ikke sove igjen.. men jeg vil ikke stå opp å spise heller:banghead:
Jeg orket ikke middagen i går (som ble veldig sen), men etter å ha sovet en time så ble magen kjemperar. Tenkte at jeg kan jo ikke være sulten [emoji85]
Har ikke sovet noe særlig de to siste timene og nå sitter jeg og spiser frokostblanding mens jeg venter på at ovnen skal bli varm [emoji28]
Jeg skulle nemlig lage baguetter som frokost og lunsj til meg og gubben [emoji23][emoji23]

Vanligvis må jeg tvinge i meg frokost, men nå ser det egentlig ut som jeg driver og utvikler meg til å bli en liten hobbit [emoji23]
 
Var skikkelig kvalm i morgest, så ille at jeg nesten kstet opp... så gikk det over. Og nå bekymrer det meg.

Jeez, hater hater hater 1. Trimester.
Jeg har hovedsaklig hatt morgenkvalme, er jeg kvalm senere på dagen så er det som oftest fordi det er lenge siden jeg har spist [emoji14]

Skjønner bekymringen din, men det er sannsynligvis ingenting, bare kroppen som ga deg en liten pause [emoji173]
 
Sulten igjen. Er så småspist Så må spise hele tiden. Nå blir det noen middagsrester tror jeg.
 
Kvalmen gikk over da jeg spiste litt sist... nå kjenner jeg litt behov for mat igjen, men ingenting frister...

Skal man utfordre skjebnen ved å ikke spise, eller presse i seg noe som i utgangspunktet høres fælt ut :p dilemma!
 
Hva er greien med negativ Feedback? Altså, jeg skjønner jo hva folk mener når de trykker «liker ikke» på et klageinnlegg - men hvorfor er det slik på bv at det teller som negative ratinger? Er ikke dem som trykker jeg klager på, men at «liker ikke» knappen er automatisk negativ.
 
Hva er greien med negativ Feedback? Altså, jeg skjønner jo hva folk mener når de trykker «liker ikke» på et klageinnlegg - men hvorfor er det slik på bv at det teller som negative ratinger? Er ikke dem som trykker jeg klager på, men at «liker ikke» knappen er automatisk negativ.

Det har jeg lurt på også. o_O
 
Begge ungene kastet opp i morges, strålende vær ute og begge ungene er høyt og lavt til mammas frustrasjon. Teller på minutter til gubben kommer hjem og kan overta ta kvalmen min har tatt overhånd, svimler til tider siden jeg ikke klarer å holde på verken mat eller drikke. Om bare ungene kunne leke en stund sammen alene uten å rive ned huset
 
Jeg må bare klage litt. En ting er å være kvalm, men nå har jeg fått i meg noe jeg ikke tåler så gårsdagen satt jeg på do og det rant i alle retninger. Jeg er helt skutt og vil bare gråte :(
 
Jeg må bare klage litt. En ting er å være kvalm, men nå har jeg fått i meg noe jeg ikke tåler så gårsdagen satt jeg på do og det rant i alle retninger. Jeg er helt skutt og vil bare gråte :(

Det er så forferdelig [emoji17] god bedring!!!
 
trøtt og sliten, men får ikke sove.. har gitt opp og håper jeg får sove senere i kveld.
 
Back
Topp