Klagetråd!

Men bekkenløsning er vel «problemer», eller? Jeg tror legen min er ganske grei hvis jeg spør, men det er kanskje ikke hun som bestemmer om jeg har problemer eller ikke?

Ja, jeg har tenkt om jeg kanskje kan få en sykemelding som gjør at jeg er på jobb færre timer om dagen, sånn at jeg kan trene istedenfor. Tror kanskje det kan funke, slik at jeg slipper å bli helt borte fra jobb.
Venninnen min fikk beskjed om at hun måtte ha gangproblemer for å få det dekket..Men jeg vet ikke :)
 
Venninnen min fikk beskjed om at hun måtte ha gangproblemer for å få det dekket..Men jeg vet ikke :)

Hvor alvorlige er gangproblemer, da? I går klarte jeg såvidt bevege meg på kvelden, men i dag går det bedre. Hm. Får vel bare høre med legen.
 
Hvor alvorlige er gangproblemer, da? I går klarte jeg såvidt bevege meg på kvelden, men i dag går det bedre. Hm. Får vel bare høre med legen.
Det vet jeg ikke. Men det er jo bare å prøve. :)
 
O

Hvorvidt man får dekket fysio har jeg lest mye diskusjoner om. Før 2017 var det helt klart at man fikk, men nå må man visst ha problemer før man får dekket. Men har ikke helt klart å finne ut av det.

Blir mye sitting ja. Sist løste jeg det ved å veksle mellom stoler og yoga ball. Lurte på om jeg skulle be om sykemelding/tilrettelegging så jeg kan få svømt eller iallfall trent på jobb. Må være bedre for jobb at jeg svømmer 1-2 ganger i uken enn at jeg blir helt borte.

Går man til en med avtale får må hvertfall dekket etter at man har nådd egebandelstak 2, på ca 2000 kr....
 
Kvalm og vondt i ryggen!! Er sinnsykt lei av å være gravid nå kjenner jeg :hungover: dårlig gjort å si, når så mange sliter, men jeg er sååå lei av å være dårlig. Og at det finnes de som er dårligere enn meg vet jeg selvsagt, men jeg er dåååååårlig og klager


:shifty::shifty::shifty:

:shy:
 
Kvalm og vondt i ryggen!! Er sinnsykt lei av å være gravid nå kjenner jeg :hungover: dårlig gjort å si, når så mange sliter, men jeg er sååå lei av å være dårlig. Og at det finnes de som er dårligere enn meg vet jeg selvsagt, men jeg er dåååååårlig og klager


:shifty::shifty::shifty:

:shy:

Er lov å klage! Det betyr ikke at man har det verst i verden...

Jeg er drittlei av første trimester!! Dette er min 32. Uke i 1. Trimester på 10 mnd. GLEDER MEG TIL Å SE DET 2 TALLET!
 
Er lov å klage! Det betyr ikke at man har det verst i verden...

Jeg er drittlei av første trimester!! Dette er min 32. Uke i 1. Trimester på 10 mnd. GLEDER MEG TIL Å SE DET 2 TALLET!

Uff, 32 første trimester uker, det hørtes grusomt ut
 
Irriterer meg over at jeg var hos legen på mandag og leverte urinprøve, så fikk jeg sms av legekontoret i går at jeg måtte levere ny som skulle sendes til dyrkning. Testen de tok på mandag var fin, kunne de ikke bare sendt den?

Ikke mye å klage over, annet enn at det koster meg 6kr pr mottatte sms og at jeg må på apoteket bare for å kjøpe nytt prøveglass..
 
Det ordet beskriver egentlig mitt syn på de siste 10 mnd ja [emoji85]
Hvis det er noen trøst: gikk 24 førstetrimesteruker i 2015 og det året vil jeg helst glemme. Fikk en vidunderlig sønn i mai 2016 :Heartbigred
 
Hvis det er noen trøst: gikk 24 førstetrimesteruker i 2015 og det året vil jeg helst glemme. Fikk en vidunderlig sønn i mai 2016 :Heartbigred

Kjedelig å høre, men ja, vi er mange... det er jo så vanlig...
Var du innom februar 2016? Jeg har febbis16baby også! [emoji5][emoji1303]
 
Når man bruker 30min på å spise en skål med kokos yoghurt, fordi mini tydeligvis har bestemt at det liker ikke mamma konsistensen av [emoji58]

Både storesøster og mini gjorde meg gradvis lei av brød også.. begynner å minske på frokostalternativer nå...
 
Jeg har fått ei låsning i hofta, som gjør at tårene spretter hver gang jeg flytter på meg! :sorry: skal til kiropraktor nå kl 13, men tiden går ikke fort nok! Det er rett og slett er smertehelvette!
 
BANNER OVER GRAVIDITETEN NÅ!
Alt er tungt, det er tungt å puste, bekymret over lite liv (har sjekket og alt er bra) hodepine, slapp, trøtt, vondt i ryggen og nå har plutselig bekkenet mellom føttene begynt å krangle og. Halsbrannen spiser opp halsen, og nå vil jeg bare bli ferdig :p beklager et meget negativt innlegg, men akkurat nå måtte jeg bare få det ut!
 
BANNER OVER GRAVIDITETEN NÅ!
Alt er tungt, det er tungt å puste, bekymret over lite liv (har sjekket og alt er bra) hodepine, slapp, trøtt, vondt i ryggen og nå har plutselig bekkenet mellom føttene begynt å krangle og. Halsbrannen spiser opp halsen, og nå vil jeg bare bli ferdig :p beklager et meget negativt innlegg, men akkurat nå måtte jeg bare få det ut!
Hørtes ut som min kropp, har helt likt. Heldigvis så er premien snart der. Hold ut vi får backe opp hverandre :)
 
Back
Topp