Klagetråd!

Hørtes ut som min kropp, har helt likt. Heldigvis så er premien snart der. Hold ut vi får backe opp hverandre :)
Sant det du sier. Godt og høre at det ikke er bare jeg som har det slik. Er absolutt ingen lek å lage mennesker altså! :p Gleder meg bare så sinnsykt mye til jeg får holde lillegull:love7
 
Duuuuu for noen smerter i bekkenet og symfysen. Så utrolig vondt å sitte og ligge. Prøver å gå tur men ender i så utrolig mye smerter.
 
Mmmasse kynnere i dag. Og svært aktiv baby. Klager ikke på det siste, men kjennes ut som om det er en sammenheng..
 
Sliter veldig med dårlig samvittighet når eg ikke klarer å komme på jobb. I dag våknet eg med hodepine og heilt utslitt. Følte eg måtte ta en hvitløgn for å faktisk få lov til å holde meg hjemme å slappe av. Hodepine og trøtthet er ikke alltid en gyldig grunn for å holde seg hjemme.
Så er lei av å alltid å ha dårlig samvittighet når man en sjelden gang tenke på seg selv.

Er i dag 31+2.
 
Altså, dette her bekkenet blir jo bare verre og verre. Er det mulig? I natt hadde jeg også veldig harde kynnere som holdt på lenge, var rett før jeg tok opp rietelleren fordi jeg følte de kom så regelmessig. Sovnet heldigvis, da :happy:
 
Altså, dette her bekkenet blir jo bare verre og verre. Er det mulig? I natt hadde jeg også veldig harde kynnere som holdt på lenge, var rett før jeg tok opp rietelleren fordi jeg følte de kom så regelmessig. Sovnet heldigvis, da :happy:

Sånn er det her også. Er du blitt henvist til fysio? Jordmor ba meg om å komme meg i varmt basseng. Lene meg inntil kanten og sykle med bena, for å få løsnet opp i stivheten som kommer fra smertene.
 
Sånn er det her også. Er du blitt henvist til fysio? Jordmor ba meg om å komme meg i varmt basseng. Lene meg inntil kanten og sykle med bena, for å få løsnet opp i stivheten som kommer fra smertene.
Nei, men har vært på vanntrening arrangert av LKB en gang. Tok meg litt for hardt ut da for det var jo så mye enklere å bevege seg der. Tenker jeg skal prøve igjen og ta det mye roligere. Har et navlebrokk jeg må ta hensyn til også:bored:
 
Nei, men har vært på vanntrening arrangert av LKB en gang. Tok meg litt for hardt ut da for det var jo så mye enklere å bevege seg der. Tenker jeg skal prøve igjen og ta det mye roligere. Har et navlebrokk jeg må ta hensyn til også:bored:

Ja, skjønner! Godt du sier at det er fort gjort å ta i litt for mye i vannet. Det er kjekt å unngå. Navlebrokk vet jeg ikke hvordan er, men kan tenke meg at det ikke er så innmari ålreit. Masse god bedring! [emoji813]️
 
Duuuuu for noen smerter i bekkenet og symfysen. Så utrolig vondt å sitte og ligge. Prøver å gå tur men ender i så utrolig mye smerter.

Sniker fra november. Driver ikke med reklame, men da jeg ble gravid kjøpte jeg boka frisk graviditet og det er så mange tips om øvelser ved bekkenløsning der! Jeg fikk bekkenløsning i uke 8 og tror ikke jeg hadde klart meg gjennom graviditeten uten den boka der :bookworm:
 
Nå er jeg så lei! Bekkenløsning siden uke 10, angsten er der konstant og stopper meg fra så og si alt, og på toppen nå har jeg fått reflux som gjør at jeg har vondt/er kvalm 24/7 selv med medisiner og enda verre hvis jeg spiser noe, uansett hva... Jeg har allerede bare gått opp 3 kg fra 57kg, så har ikke stort å gå på. De neste 8 ukene burde gå fort!
 
Sniker fra november. Driver ikke med reklame, men da jeg ble gravid kjøpte jeg boka frisk graviditet og det er så mange tips om øvelser ved bekkenløsning der! Jeg fikk bekkenløsning i uke 8 og tror ikke jeg hadde klart meg gjennom graviditeten uten den boka der :bookworm:
Har en del øvelser fra fysio og kiropraktor som jeg prøver å få tatt. Hjelper litt men ikke alltid så godt som jeg vil de skal hjelpe
 
Hatt noen fine uker uten så mye kvalme men hvor bekkenet har tatt over. Nå er kvalmen på vei tilbake for fullt igjen :arghh:. Holdt på å kaste opp på guttene og sofaen i morges, måtte lempe guttene bort for å springe på do. 2 forfjamset gutter satt i sofaen etterpå og lurte på hva som gikk av mamma. Svimler og ikke i form i det hele tatt. Så lei og 9 uker igjen
 
Back
Topp