Takk! Jeg har også W00110362 og har fått skygge på disse. Har også W00110354 jeg har fått skygger på. Vurderer å sende inn klage!W00110361 og W00110362 har jeg. Syns det et mye skygger på 62
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Jeg har også W00110362 og har fått skygge på disse. Har også W00110354 jeg har fått skygger på. Vurderer å sende inn klage!W00110361 og W00110362 har jeg. Syns det et mye skygger på 62
Ser det er flere her inne som har fått skygger på babyplan sine tester. Er det noen som har batch nr, så man kan sammenligne? Har selv fått skygger på mange nå. Helt fått helt blenda på RFSU og Clearblue digital har vist negativ
Samme som meg det! Har bestemt meg for å sende en mail til de. Så får jeg høre hva de sier. Det er jo tydelig noe feil når det er flere som har fått skyggestrekerW00110354 har jeg, også fått mye falske positive..
Ser det er flere her inne som har fått skygger på babyplan sine tester. Er det noen som har batch nr, så man kan sammenligne? Har selv fått skygger på mange nå. Helt fått helt blenda på RFSU og Clearblue digital har vist negativ
W00110361 og W00110362 har jeg. Syns det et mye skygger på 62
Så utrolig kjedelig! Skal ikke være sånn Anbefaler alle som har fått skyggestreker fra babyplan om å sende mail. Kanskje man blir hørt!Har også W0010362, har vel kanskje fått skygger på samtlige og tr kom i natt :O fysøren, jeg tenkte jeg hadde hatt kjemisk men kanskje det er testene som er skylden??? Nå blir jeg irritert
Kanskje det et testene da?! Er 10 dpo å skyggene har ikke blitt noe sterkere skikkelig møkkatesterHar også W0010362, har vel kanskje fått skygger på samtlige og tr kom i natt :O fysøren, jeg tenkte jeg hadde hatt kjemisk men kanskje det er testene som er skylden??? Nå blir jeg irritert
Skulle ikke vært lovt å selge tester med skygger påTakk! Jeg har også W00110362 og har fått skygge på disse. Har også W00110354 jeg har fått skygger på. Vurderer å sende inn klage!
Så utrolig kjedelig! Skal ikke være sånn Anbefaler alle som har fått skyggestreker fra babyplan om å sende mail. Kanskje man blir hørt!
Jeg har alltid stolt på disse testene, men fra nå av blir det heller å vente på uteblitt tante altså å ta en «skikkelig» enKanskje det et testene da?! Er 10 dpo å skyggene har ikke blitt noe sterkere skikkelig møkkatester
Hva sa legen? Kan det være sånn at det for noen stiger litt saktere i starten? Håper det,og håper for degStigning fra 52 til 72 på to døgn. Redd det går mot kjemisk. Tiden vil vise
Har ikke snakket med legen. Håper jeg får snakket med henne før helgen. Google sier at det er i absolutt nedre grense av hva som er normalt. Så det er et lite håp fremdeles, men håpet ville vært mye større med en dobling enn kun økning på 35 %. Forrige graviditet som gikk bra økte hCG nesten med firedobling på to døgn. Men fikk da jente, så kan vi være gutt eller bare generelt annerledes denne gangen. Men føler det er 90 % sjanse for at det går dårlig…Hva sa legen? Kan det være sånn at det for noen stiger litt saktere i starten? Håper det,og håper for deg
Har ikke snakket med legen. Håper jeg får snakket med henne før helgen. Google sier at det er i absolutt nedre grense av hva som er normalt. Så det er et lite håp fremdeles, men håpet ville vært mye større med en dobling enn kun økning på 35 %. Forrige graviditet som gikk bra økte hCG nesten med firedobling på to døgn. Men fikk da jente, så kan vi være gutt eller bare generelt annerledes denne gangen. Men føler det er 90 % sjanse for at det går dårlig…