IKM Uke 48 <3

W00110361 og W00110362 har jeg. Syns det et mye skygger på 62
Takk! Jeg har også W00110362 og har fått skygge på disse. Har også W00110354 jeg har fått skygger på. Vurderer å sende inn klage!
 
Ser det er flere her inne som har fått skygger på babyplan sine tester. Er det noen som har batch nr, så man kan sammenligne? :rolleyes: Har selv fått skygger på mange nå. Helt fått helt blenda på RFSU og Clearblue digital har vist negativ

W00110354 har jeg, også fått mye falske positive..
 
W00110354 har jeg, også fått mye falske positive..
Samme som meg det! Har bestemt meg for å sende en mail til de. Så får jeg høre hva de sier. Det er jo tydelig noe feil når det er flere som har fått skyggestreker
 
Ser det er flere her inne som har fått skygger på babyplan sine tester. Er det noen som har batch nr, så man kan sammenligne? :rolleyes: Har selv fått skygger på mange nå. Helt fått helt blenda på RFSU og Clearblue digital har vist negativ
W00110361 og W00110362 har jeg. Syns det et mye skygger på 62

Har også W0010362, har vel kanskje fått skygger på samtlige og tr kom i natt :O fysøren, jeg tenkte jeg hadde hatt kjemisk men kanskje det er testene som er skylden??? Nå blir jeg irritert
 
Sett meg på tr :shifty:
 
Har også W0010362, har vel kanskje fått skygger på samtlige og tr kom i natt :O fysøren, jeg tenkte jeg hadde hatt kjemisk men kanskje det er testene som er skylden??? Nå blir jeg irritert
Så utrolig kjedelig! Skal ikke være sånn :( Anbefaler alle som har fått skyggestreker fra babyplan om å sende mail. Kanskje man blir hørt!
 
Har også W0010362, har vel kanskje fått skygger på samtlige og tr kom i natt :O fysøren, jeg tenkte jeg hadde hatt kjemisk men kanskje det er testene som er skylden??? Nå blir jeg irritert
Kanskje det et testene da?! Er 10 dpo å skyggene har ikke blitt noe sterkere:arghh: skikkelig møkkatester:shifty:
 
Så utrolig kjedelig! Skal ikke være sånn :( Anbefaler alle som har fått skyggestreker fra babyplan om å sende mail. Kanskje man blir hørt!
Kanskje det et testene da?! Er 10 dpo å skyggene har ikke blitt noe sterkere:arghh: skikkelig møkkatester:shifty:
Jeg har alltid stolt på disse testene, men fra nå av blir det heller å vente på uteblitt tante altså å ta en «skikkelig» en :shifty:
 
Ser det er flere her inne som har fått skygger på babyplan sine tester. Er det noen som har batch nr, så man kan sammenligne? :rolleyes: Har selv fått skygger på mange nå. Helt fått helt blenda på RFSU og Clearblue digital har vist negativ

Dette skal jeg også sjekke når jeg kommer hjem, takk for tips :happy:
 
I følge FF er jeg bare på 3DPO, men tror det er feil siden jeg startet testing så seint og jeg ammer fremdeles på natta. Hadde EL testene kommet når dem skulle hadde jeg hadd ett klarere syn:bag::banghead:

kan EL ha vært på CD 22/23 og ikke 25 som FF har beregnet?
 

Vedlegg

  • F76083AC-3C86-458E-BE49-06BB5BA4A082.jpeg
    F76083AC-3C86-458E-BE49-06BB5BA4A082.jpeg
    604,3 KB · Visninger: 44
Last edited:
Jeg har samme batch som mange av dere (W00110354) og har som dere vet fått mange skygger, både denne pp’n og den forrige. Fikk TR i går,men ville ta en siste test bare for å «være sikker» på at jeg ikke er gravid,da krampene har vært veldig annerledes enn de pleier.

Dette ble resultatet (øverste bildet). To tydelige streker. Er likevel sikker på at testen er defekt,da det tok 7 min før fargestoffet trakk seg vekk som på bildet.

Tok en til,og der trakk ikke urinen seg oppover i det hele tatt,men begge strekene var klart tydelige allerede før jeg tok testen-se bilde to.

Jeg kommer til å klage på testene,og oppfordrer alle til å gjøre det samme! Nå vet jeg ikke om man kan stole på disse testene som evt. viser negativt resultat heller,så vil anbefale alle å heller bruke andre tester hvis dere har samme batch.
 

Vedlegg

  • F41C3E5C-63BB-4138-89A4-5E08EE4E1368.jpeg
    F41C3E5C-63BB-4138-89A4-5E08EE4E1368.jpeg
    973,9 KB · Visninger: 115
  • 3D5B3FC8-C40A-4D2B-999D-2570E03F819F.jpeg
    3D5B3FC8-C40A-4D2B-999D-2570E03F819F.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 99
❤️ Hva sa legen? Kan det være sånn at det for noen stiger litt saktere i starten? Håper det,og håper for deg:Heartbigred
Har ikke snakket med legen. Håper jeg får snakket med henne før helgen. Google sier at det er i absolutt nedre grense av hva som er normalt. Så det er et lite håp fremdeles, men håpet ville vært mye større med en dobling enn kun økning på 35 %. Forrige graviditet som gikk bra økte hCG nesten med firedobling på to døgn. Men fikk da jente, så kan vi være gutt eller bare generelt annerledes denne gangen. Men føler det er 90 % sjanse for at det går dårlig…
 
Har ikke snakket med legen. Håper jeg får snakket med henne før helgen. Google sier at det er i absolutt nedre grense av hva som er normalt. Så det er et lite håp fremdeles, men håpet ville vært mye større med en dobling enn kun økning på 35 %. Forrige graviditet som gikk bra økte hCG nesten med firedobling på to døgn. Men fikk da jente, så kan vi være gutt eller bare generelt annerledes denne gangen. Men føler det er 90 % sjanse for at det går dårlig…

Hun bør ringe deg før helgen, så du slipper å gå med disse tankene.
Håper du har mast på dem, evt. bedt om en hastetime eller telefonkonsultasjon.
For det er ingenting vi andre får sagt som kan betrygge deg like mye som legen din.
Varme tanker og ønsker om at alt skal gå helt fint!
Tenker på deg.
:Heartred
 
Back
Topp