Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fremdeles ikke tegn til tanta.. Ikke testet siden mine blenda i går… Har noen av dere opplev det? Blenda dagen før IKM, men likevel vært gravid?
Får ta en test i morgen om ikke tanta kommer i løpet av natten…Jeg har ikke opplevd det selv, men har hørt om flere som har testet positivt sent.
Ei venninne av meg testet aldri positivt, bortsett fra med blodprøve.
Så det er fortsatt håp, Amilie.
Lite trivelig statistikk i IKM-gruppa her så langt synes jeg håper alle sammen får superpositive tester til jul, det fortjener vi Regner med det er flere enn jeg som har det øverst på ønskelista i år… skulle vært så enkelt som å gå i butikken og handla det sammen med resten av gavene men neida. Har en skikkelig teit kveld idag, skulle så gjerne ønske jeg var gravid NÅ.
Takk! Jeg har også W00110362 og har fått skygge på disse. Har også W00110354 jeg har fått skygger på. Vurderer å sende inn klage!
Ja, det blir spennende å se! Jeg sendte de mail i dag og forklare hva jeg hadde opplevd. Og at til om med samboeren min (som er mann) hadde fått skyggestrek da er det hvertfall noe galt...Ser jeg også har fått W00110362 på den siste batchen, men har en del tester liggende fra før (....42) så det blir "spennende" neste syklus
Ingen tante i dag heller og negativ test. Jeg som trodde jeg hadde kontroll på syklusen min
Husker ikke helt..temper du? Vil virkelig anbefale deg det,for da får man en god pekepinn på når el har vært (og om man har el den syklusen).Jeg aner ikke når jeg får EL denne gangen her.
Er ikke akkurat mye utslag på de EL-testene jeg har tatt til nå.
Litt sterkere i går, men ultrasvakt igjen i dag.
Men vet det er tidlig ennå, på CD11.
Men startet testingen, siden jeg har så uregelmessige sykluser.
Kan det ta litt tid før man får EL igjen etter kjemisk, eller skal det normalt sett ikke ha noe å si?
Husker ikke helt..temper du? Vil virkelig anbefale deg det,for da får man en god pekepinn på når el har vært (og om man har el den syklusen).
Neei jeg som håper så sterkt at det skal gi positivt til degJeg flytter nok over fra gravid til kjemisk dessverre. Syns testen var noe svakere i dag, har hatt lav stigning i følge blodprøvene og skal ta en endelig blodprøve i morgen som jeg håper gir meg bekreftelse
Håper det er greit for deg at jeg venter med å evt. flytte deg... håper til det siste.Jeg flytter nok over fra gravid til kjemisk dessverre. Syns testen var noe svakere i dag, har hatt lav stigning i følge blodprøvene og skal ta en endelig blodprøve i morgen som jeg håper gir meg bekreftelse