IKM Uke 48 <3

Fremdeles ikke tegn til tanta.. Ikke testet siden mine blenda i går… Har noen av dere opplev det? Blenda dagen før IKM, men likevel vært gravid?
 
Fremdeles ikke tegn til tanta.. Ikke testet siden mine blenda i går… Har noen av dere opplev det? Blenda dagen før IKM, men likevel vært gravid?

Jeg har ikke opplevd det selv, men har hørt om flere som har testet positivt sent.
Ei venninne av meg testet aldri positivt, bortsett fra med blodprøve.
Så det er fortsatt håp, Amilie.
:Heartred
 
Lite trivelig statistikk i IKM-gruppa her så langt synes jeg :( håper alle sammen får superpositive tester til jul, det fortjener vi:Heartpink Regner med det er flere enn jeg som har det øverst på ønskelista i år… skulle vært så enkelt som å gå i butikken og handla det sammen med resten av gavene men neida. :arghh: Har en skikkelig teit kveld idag, skulle så gjerne ønske jeg var gravid NÅ. :oops:
 
Tror jeg ganske sikkert kan settes på TR. Har ikke fått den enda, men kjent noen tegn til den i dag og negativ test. Føler meg sikker på at den kommer i morgen eller veldig snart
 
Lite trivelig statistikk i IKM-gruppa her så langt synes jeg :( håper alle sammen får superpositive tester til jul, det fortjener vi:Heartpink Regner med det er flere enn jeg som har det øverst på ønskelista i år… skulle vært så enkelt som å gå i butikken og handla det sammen med resten av gavene men neida. :arghh: Har en skikkelig teit kveld idag, skulle så gjerne ønske jeg var gravid NÅ. :oops:

Føler med deg... Har en del sånne runder, jeg og.
Trudde ikke det skulle bli noe vanskelig.
Men hei, her er vi.
Enig med deg, vi fortjener den julegaven i år!
:Heartbigred
 
Takk! Jeg har også W00110362 og har fått skygge på disse. Har også W00110354 jeg har fått skygger på. Vurderer å sende inn klage!

Ser jeg også har fått W00110362 på den siste batchen, men har en del tester liggende fra før (....42) så det blir "spennende" neste syklus :bored:
 
Ser jeg også har fått W00110362 på den siste batchen, men har en del tester liggende fra før (....42) så det blir "spennende" neste syklus :bored:
Ja, det blir spennende å se! Jeg sendte de mail i dag og forklare hva jeg hadde opplevd. Og at til om med samboeren min (som er mann) hadde fått skyggestrek :hilarious: da er det hvertfall noe galt...
 
Jeg aner ikke når jeg får EL denne gangen her.
Er ikke akkurat mye utslag på de EL-testene jeg har tatt til nå.
Litt sterkere i går, men ultrasvakt igjen i dag.
Men vet det er tidlig ennå, på CD11.
Men startet testingen, siden jeg har så uregelmessige sykluser.

Kan det ta litt tid før man får EL igjen etter kjemisk, eller skal det normalt sett ikke ha noe å si?
:anyone
 
Jeg aner ikke når jeg får EL denne gangen her.
Er ikke akkurat mye utslag på de EL-testene jeg har tatt til nå.
Litt sterkere i går, men ultrasvakt igjen i dag.
Men vet det er tidlig ennå, på CD11.
Men startet testingen, siden jeg har så uregelmessige sykluser.

Kan det ta litt tid før man får EL igjen etter kjemisk, eller skal det normalt sett ikke ha noe å si?
:anyone
Husker ikke helt..temper du? Vil virkelig anbefale deg det,for da får man en god pekepinn på når el har vært (og om man har el den syklusen). :happy:
 
Husker ikke helt..temper du? Vil virkelig anbefale deg det,for da får man en god pekepinn på når el har vært (og om man har el den syklusen). :happy:

Jeg har nettopp begynt.
Tempet tre dager nå.
Så får vi se om det gir noen pekepinn etter hvert.
:happy:
 
Altså... den er jo ikke helt negativ, selv om den er et godt stykke fra positiv.
Fortsetter å teste, så får vi se.
Denne viser 1 dag for lite, for den nektet meg å legge inn første dag med blødning.
Aner ikke om det var fordi jeg la inn at jeg testet positiv, for så å måtte avbryte det i appen, fordi det var kjemisk.
Men uansett.
Flo sier jeg skal ha EL i morgen eller noe, men testene sier jo ikke akkurat det.
upload_2021-12-5_13-51-25-png.372626


Har lært av noen kloke damer i forumet her, at jeg skal stole mer på øynene mine og det jeg ser, enn tallene i appen.
Så jeg husker på det. Men den må bli MYE sterkere før jeg føler meg trygg på at EL er i nærheten.
Har begynt å tempe, men har bare tempe 4 morgener. Så det er for lite, samtidig som jeg ikke aner hva jeg egentlig ser etter.
Første tempingen var da jeg hentet termometeret, så den ble tatt på ettermiddagen eller noe.
Derfor var den mye høyere.
Dagen etter startet jeg å teste kl.06:00, og har gjort det til samme tid siden.
Har på alarm hver dag, også i helgen.
upload_2021-12-5_14-0-35-png.372627
 
sniker fra IKM 50

oh nei :( Er 4 DPO i dag. Skal begynne å teste om noen dager. Har også bare W00110362 og W00110354 liggende :arghh:
 
Er det noen som har fått noen positive tester i helgen? Ser det er så mange som ikke har fått TR enda. Ser at FF har flyttet meg til en annen IKM enn jeg trodde først, og den stemmer nok med når jeg trodde jeg hadde EL. Så skal nok ikke ha tr før torsdag i neste uke. Holder dere oppdatert, men flytter IKM gruppe :Heartred håper dere som ikke har fått TR har superpositive tester :Heartbigred
 
Jeg flytter nok over fra gravid til kjemisk dessverre. Syns testen var noe svakere i dag, har hatt lav stigning i følge blodprøvene og skal ta en endelig blodprøve i morgen som jeg håper gir meg bekreftelse ❤️
Håper det er greit for deg at jeg venter med å evt. flytte deg... håper til det siste.
:Heartred
 
Back
Topp