IKM Uke 48 <3

Håper det er greit at jeg limer inn dette her og, siden jeg føler meg så hjemme her.

Og i det jeg begynte å lure når denne kroppen skulle slippe egg, og om den i det hele tatt kom til å gjøre det...
Hva skjer?!
:woot:
Jo... masse EL-slim i dag!
Tok først en ny EL-test, fordi det er så mange som skriver at morgenurinen ikke er den beste å teste på.
Så det var mest for moro skyld.
Men den stiger, i hvert fall!
upload_2021-12-6_13-15-22-png.372679


Så har vi lagt inn aksjer hver dag siden TR, minus en dag... og den var for 4 dager siden.
Fortsetter med daglige aksjer nå, så trur det skal være innafor i hvert fall.
For jeg vet jo ikke når EL faktisk skjer ennå.

Har ikke tempet lenge nok til å kunne bruke den, men den var litt høyere i går morges enn de andre dagene jeg tempet.
Aner ikke hva det har å si, men fortsetter å tempe kl.06:00 hver dag.
upload_2021-12-6_13-19-33-png.372680
 
Håper det er greit at jeg limer inn dette her og, siden jeg føler meg så hjemme her.

Og i det jeg begynte å lure når denne kroppen skulle slippe egg, og om den i det hele tatt kom til å gjøre det...
Hva skjer?!
:woot:
Jo... masse EL-slim i dag!
Tok først en ny EL-test, fordi det er så mange som skriver at morgenurinen ikke er den beste å teste på.
Så det var mest for moro skyld.
Men den stiger, i hvert fall!
upload_2021-12-6_13-15-22-png.372679


Så har vi lagt inn aksjer hver dag siden TR, minus en dag... og den var for 4 dager siden.
Fortsetter med daglige aksjer nå, så trur det skal være innafor i hvert fall.
For jeg vet jo ikke når EL faktisk skjer ennå.

Har ikke tempet lenge nok til å kunne bruke den, men den var litt høyere i går morges enn de andre dagene jeg tempet.
Aner ikke hva det har å si, men fortsetter å tempe kl.06:00 hver dag.
upload_2021-12-6_13-19-33-png.372680
Tempen vil stige etter eggløsning, så det er jo spennende å se nå om testen blir positiv og temperaturen stiger etter det igjen.
 
Tempen vil stige etter eggløsning, så det er jo spennende å se nå om testen blir positiv og temperaturen stiger etter det igjen.
Ah... er det sånn det fungerer!
Ja, da blir det kjempespennende å tempe fremover.
Lurer på om jeg kanskje skal ta en ny EL-test i kveld.
:confused004
 
HCG gått fra 52 til 72 til 44 i dag tjue DPO. Så jeg kan settes på kjemisk nå. Tror ikke det er mulig at dette går bra dessverre ☺️

Jeg er SÅ lei meg på dine vegne, Søskendrøm2022... og så lei meg for å flytte deg, men gjør det, siden du ber meg om det.
Sender deg varme tanker og klemmer.
Ord strekker ikke til her.
:Heartred
 
HCG gått fra 52 til 72 til 44 i dag tjue DPO. Så jeg kan settes på kjemisk nå. Tror ikke det er mulig at dette går bra dessverre ☺️
Så trist:Heartred jeg som håpte så sterkt at det skulle gå bra:crybaby2
Beklager hvis jeg har gitt deg noe falske håp når jeg har prøvd å muntre deg opp:Heartred
Håper det klaffer på første forsøk nå da!!:Heartbigred
 
Så trist:Heartred jeg som håpte så sterkt at det skulle gå bra:crybaby2
Beklager hvis jeg har gitt deg noe falske håp når jeg har prøvd å muntre deg opp:Heartred
Håper det klaffer på første forsøk nå da!!:Heartbigred
Har bare vært fint med litt håp på veien ❤️ vært en lange reise hvor spontanaborten enda ikke er i gang (5+0), så jeg har trengt litt håp på veien ☺️
 
Har bare vært fint med litt håp på veien ❤️ vært en lange reise hvor spontanaborten enda ikke er i gang (5+0), så jeg har trengt litt håp på veien ☺️
Uff, har vært gjennom det selv 2 ganger. Heldigvis for meg var ikke smertene så store, men så hadde jeg svaaak positiv test på morgenen 3-7 dager etter IKM og så blødning på kvelden.

får så vondt av at deg :Heartred mulig jeg bare er ekstra hormonell da tr er rett rundt hjørnet her, men tårene bare renner:Heartred:Heartred
 
Uff, har vært gjennom det selv 2 ganger. Heldigvis for meg var ikke smertene så store, men så hadde jeg svaaak positiv test på morgenen 3-7 dager etter IKM og så blødning på kvelden.

får så vondt av at deg :Heartred mulig jeg bare er ekstra hormonell da tr er rett rundt hjørnet her, men tårene bare renner:Heartred:Heartred
Så koselig at du viser så mye empati. Betyr mye ❤️ Jeg har hatt en kjemisk før, men da mistet jeg 4+3 og fikk ikke like sterke tester. Hadde skikkelig vondt da, og husker jeg tok fire smertestillende nesten uten at det hjalp. Spent på hvor vondt det gjør nå og når blødningen kommer. Kjenner jeg bare vil bli ferdig med det og få blanke ark. Er så kjedelig å vente på å spontanabortere.

Håper vi møtes i neste IKM-gruppe og at begge får en terminspire da ❤️
 
Ah... er det sånn det fungerer!
Ja, da blir det kjempespennende å tempe fremover.
Lurer på om jeg kanskje skal ta en ny EL-test i kveld.
:confused004

Nå som el nærmer seg ville jeg tatt en test morgen og en på kveld frem til du får positiv test. Når positiv test, ville jeg fortsatt ett par dager til 1-2 ganger om dagen. Bare for å se at den synker.
 
Nå som el nærmer seg ville jeg tatt en test morgen og en på kveld frem til du får positiv test. Når positiv test, ville jeg fortsatt ett par dager til 1-2 ganger om dagen. Bare for å se at den synker.

Takk for tips!
Da skal jeg gjøre det.
:happy:
 
Enig! Selv om det ble dårlig oppslutning på graviditetsiden, så var det en veldig bra gjeng. Håper vi møtes i neste IKM-gruppe og at alle blir gravide da ❤️

Ja... manifesteringen og kjærligheten jeg la i hovedinnlegget ga ikke helt de resultatene jeg håpet på.
Håper virkelig vi får verdens fineste julegave i går.
:Heartred
 
Håper det er greit at jeg limer inn dette her og, siden jeg føler meg så hjemme her.

Og i det jeg begynte å lure når denne kroppen skulle slippe egg, og om den i det hele tatt kom til å gjøre det...
Hva skjer?!
:woot:
Jo... masse EL-slim i dag!
Tok først en ny EL-test, fordi det er så mange som skriver at morgenurinen ikke er den beste å teste på.
Så det var mest for moro skyld.
Men den stiger, i hvert fall!
upload_2021-12-6_13-15-22-png.372679


Så har vi lagt inn aksjer hver dag siden TR, minus en dag... og den var for 4 dager siden.
Fortsetter med daglige aksjer nå, så trur det skal være innafor i hvert fall.
For jeg vet jo ikke når EL faktisk skjer ennå.

Har ikke tempet lenge nok til å kunne bruke den, men den var litt høyere i går morges enn de andre dagene jeg tempet.
Aner ikke hva det har å si, men fortsetter å tempe kl.06:00 hver dag.
upload_2021-12-6_13-19-33-png.372680
Så kult at du er igang med temping:happy:. Man bli fort hekta på det også-det er noe utrolig tilfredsstillende i det å se at man har hatt eggløsning :D. Vil råde deg til å fjerne den første tempen du har lagt inn (det var vel bare en prøvetemp på dagtid),for den vil føre til feilaktige tolkninger gjort av FF. Da ender du opp med å få en høyere coverline (altså gjennomsnittstemperatur før el),og da vil estimering av El kunne bli feil;).
 
Så kult at du er igang med temping:happy:. Man bli fort hekta på det også-det er noe utrolig tilfredsstillende i det å se at man har hatt eggløsning :D. Vil råde deg til å fjerne den første tempen du har lagt inn (det var vel bare en prøvetemp på dagtid),for den vil føre til feilaktige tolkninger gjort av FF. Da ender du opp med å få en høyere coverline (altså gjennomsnittstemperatur før el),og da vil estimering av El kunne bli feil;).

Den har jeg slettet nå.
Bra du nevner det.
:happy:
 
Back
Topp