Hvilke app bruker dere for å logge temp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fertility friend, dem har både nettside og appHvilke app bruker dere for å logge temp?
Ja... manifesteringen og kjærligheten jeg la i hovedinnlegget ga ikke helt de resultatene jeg håpet på.
Håper virkelig vi får verdens fineste julegave i går.
Klart det er en trøst!Det hjalp noen av oss, om det er en liten trøst. Jeg setter veldig pris på det. ^^,
Dette har vært en kjempefin IKM-gruppe! Lykke til videre i neste IKM-gruppe, håper spirene sitter da!
Klart det er en trøst!
Jeg er så utrolig glad for enhver av dere det har klaffet for.
Og du... Tusen takk!
Vil ikke forlate denne fine gruppa her
Som du sier er det jo heldigvis bare å fortsette å oppdatere på gruppaIkke jeg heller.
Men den blir ikke borte da... Hvis man føler for å holde kontakten eller bare oppdatere hverandre her litt sånn nå og da.
Gammel denne tråden nå, men jeg har fått veldige dårlige tester på samme batch. Kan være skyggene faktisk var graviditetstester.W00110361 og W00110362 har jeg. Syns det et mye skygger på 62
Åå gratulerer så mye For min del var det masse stygge skygger, fikk ikke utslag på noe annet enn bpGammel denne tråden nå, men jeg har fått veldige dårlige tester på samme batch. Kan være skyggene faktisk var graviditetstester.
Se Make Sure og Babyplan begge tatt 14 DPO.