Elenamor
Flørter med forumet
Vet du når eggløsning var? Og har du tatt vaksinen?
Vet ikke når eggløsning var. Har ikke observert eggløsningsslim så muligens den faktisk ikke kom..?
Tok andre dose av vaksinen 26. mai så det er jo en stund siden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du når eggløsning var? Og har du tatt vaksinen?
Da krysser jeg fingre og tær for at du får tidenes juleoverraskelseVis vedlegget 372442 Tidlig og vanlig strip blenda.. Bare å vente på tanta i morgen og håpe på septemberbaby 2022![]()
. 
Ah! Takk for tipsDa krysser jeg fingre og tær for at du får tidenes juleoverraskelse.
Bare et tips til neste test..ikke legg den på papir før den er tørr,for papiret absorberer væsken, og da er det ikke sikkert resultatet blir riktig![]()

HCG-nivåene kan variere mye fra person til person så tidlig i svangerskapet,og 52 i hcg er en fin verdi så tidligSyns testene har vært veldig like de siste dagene og hCG var på bare 52 i går da jeg var 4+1. Redd dette ikke går veien. Har noen av dere hatt lavere hCG stigning i ett svangerskap enn et annet?
Med datteren min hadde jeg 92 i verdi da jeg var 3+5. Testet riktignok positivt 2-3 dager med datteren min enn jeg har gjort denne gangen. Visste når eggløsningen var begge ganger.
Vis vedlegget 372425
. Så prøv å senke skuldrene og tenk at dette kommer til å gå helt fint! Det er ingenting som tilsier at du skal være bekymret!
Superfine tester!Cd 14 i dag. Målte hcg til 70 på morgenen i går og ser fin stigning på testene mine. Ny hcg i morgen.
Tror jeg våger meg til å settes på gravid jeg ass. Redd for å jinxe det men….
Cb og siste babyplan er fra i dag 14 dpo.
Takk for varmende ordHCG-nivåene kan variere mye fra person til person så tidlig i svangerskapet,og 52 i hcg er en fin verdi så tidlig. Så prøv å senke skuldrene og tenk at dette kommer til å gå helt fint! Det er ingenting som tilsier at du skal være bekymret!
![]()

Det var nokk en tullestrekJeg har aldri fått så sterk strek, som den nederste der.
Den ser jo rosa ut?
Hadde blitt så forbanna på Babyplan om en så sterk strek var feil!
Ser skygge på den andre.

Det var nokk en tullestrek![]()
Cd 14 i dag. Målte hcg til 70 på morgenen i går og ser fin stigning på testene mine. Ny hcg i morgen.
Tror jeg våger meg til å settes på gravid jeg ass. Redd for å jinxe det men….
Cb og siste babyplan er fra i dag 14 dpo.

Hadde og klagd!!Det var nokk en tullestrek![]()
Du burde seriøst fått gratis frakt og rabatter!Hadde og klagd!!
Måtte forresten klage til billige-tester.no selv.. etter å ha purret 4 ganger på pakken så finner dem ut nå at den har blitt rotet bort. Og jeg har bestilt for 400,- dær…
Dem skulle sende ny i dag da, men da ter det jo en ny uke før dem kommer![]()

Og der kom tanta! Med tidenes kramperTrenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva som skal skje her i dag. Det er på en måte litt deilig også..at syklusen er over.
. Hun vet å time det- så klart under handleturen til IKEA. Var alene og skulle finne og bære pakker på totalt 50 kg-hva gir du meg?
og
.Ja skal sende en Mail! Tenkte jeg skulle vente litt for å se om flere av testene er sånn!Åh så kjedeligHadde og klagd!!
Måtte forresten klage til billige-tester.no selv.. etter å ha purret 4 ganger på pakken så finner dem ut nå at den har blitt rotet bort. Og jeg har bestilt for 400,- dær…
Dem skulle sende ny i dag da, men da ter det jo en ny uke før dem kommer![]()
har å klaget å fått nye tidligere på el tester, var litt av ett styr.Ser det er flere her inne som har fått skygger på babyplan sine tester. Er det noen som har batch nr, så man kan sammenligne?Har selv fått skygger på mange nå. Helt fått helt blenda på RFSU og Clearblue digital har vist negativ
W00110361 og W00110362 har jeg. Syns det et mye skygger på 62Ser det er flere her inne som har fått skygger på babyplan sine tester. Er det noen som har batch nr, så man kan sammenligne?Har selv fått skygger på mange nå. Helt fått helt blenda på RFSU og Clearblue digital har vist negativ