Karogalaro
Betatt av forumet
Ser skygge på begge jeg
Jeg ser skygge på ALLE tester jeg, så stoler null på strek-synet mitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser skygge på begge jeg
Er enda rørt
Både jeg og han har forhold bak oss hvor det var totalt missmatch. Så er så flott at vi har funnet hverandre
men håper så sykt han har rett og at jeg er gravid
Syns testene har vært veldig like de siste dagene og hCG var på bare 52 i går da jeg var 4+1. Redd dette ikke går veien. Har noen av dere hatt lavere hCG stigning i ett svangerskap enn et annet?
Med datteren min hadde jeg 92 i verdi da jeg var 3+5. Testet riktignok positivt 2-3 dager med datteren min enn jeg har gjort denne gangen. Visste når eggløsningen var begge ganger.
Vis vedlegget 372425
Spent jeg og håper!!13 dpo.. testetrangen begynner å melde seg… Er tissetrengt, men har lyst å få ungene ut av huset først
Muuulig jeg skimter noe der…Dagens test er??
Tror jeg skimter noe, men kan være jeg et trøtt og siden jeg ikke vet når EL var
Men føler meg mere gravid denne mnd
Også hjelper det ikke at mannen tror
Legger ved dagens test
HåperMuuulig jeg skimter noe der…
Ser «noe» derDagens test er??
Tror jeg skimter noe, men kan være jeg et trøtt og siden jeg ikke vet når EL var
Legger ved dagens test
Spennende13 dpo.. testetrangen begynner å melde seg… Er tissetrengt, men har lyst å få ungene ut av huset først
Ja, nå har jeg aldri målt hcg hos lege men ut i fra testene mine har jeg det.Syns testene har vært veldig like de siste dagene og hCG var på bare 52 i går da jeg var 4+1. Redd dette ikke går veien. Har noen av dere hatt lavere hCG stigning i ett svangerskap enn et annet?
Med datteren min hadde jeg 92 i verdi da jeg var 3+5. Testet riktignok positivt 2-3 dager med datteren min enn jeg har gjort denne gangen. Visste når eggløsningen var begge ganger.
Vis vedlegget 372425
Ser absolutt ut som starten på noe braDagens test er??
Legger ved dagens test
Så gøy å høre om dine erfaringer. Har en veldig guttefølelse uten at det trenger å ha så mye og si, men magefølelsen stemte med jenten vi har. Håper det skyldes et guttefoster og at hCG bare stiger litt senere da på meg. Virker som noen har den erfaringen i hvert fall, så det er veldig interessantJa, nå har jeg aldri målt hcg hos lege men ut i fra testene mine har jeg det.
Første gang jeg ble gravid testet jeg ikke før 17 dpo, testen var så svak på morgenurin at jeg var usikker på om jeg var gravid. Resultatet er en 7 år gammel gutt.
Andre gangen testet jeg positivt på ettermiddag 10 dpo. Og testen var super positiv til ikm. Resultatet er ei 5 år gammel jente.
Tredje gangen nå i sommer testet jeg svakt positivt på kveld 13 dpo. Det var også en gutt som vi dessverre mista i uke 19.
Men dette underbygger teorien om at man tester positivt senere med guttene enn jentene, og produserer hcg senere. I tillegg til at når egget fester seg også spiller inn.
Så kanskje du venter en gutt?
Vet du når eggløsning var? Og har du tatt vaksinen?CD 38 her og ingen tr. Blenda test for to dager siden. Burde jeg gå til legen dersom tr uteblir i over en uke over ikm?