Hvor mange dpo fikk dere positiv test? Er så utålmodig 10dpo i morgen, det var da jeg fikk positiv med jenta mi!
Skimtet noe allerede 8 DPO. Tydelig strek fra 9 DPO. Brukte tidlig tester fra Easy@Home.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo fikk dere positiv test? Er så utålmodig 10dpo i morgen, det var da jeg fikk positiv med jenta mi!
I og med at du skriver du lurer på om TR er på vei... skal jeg skrive deg opp under TR, eller er det noe jeg misforstår?
Masse god bedring!
Tror det er individuelt når/om og hvordan man kjenner el-smerter. Så det kan jo være at det du kjenner er forberedelse til el. Kanskje? Kan være nesten hva som helst. Jeg for min del blir raskt mye mer var på det som skjer i kroppen med en gang vi begynner å prøve. Kan godt hende jeg har hatt ulike symptomer før også, uten at jeg har gitt det videre oppmerksomhet....sykt vondt i magen plutselig... høyre siden av magen og ryggen.
Kan ikke huske å hatt sånn mellom TR og EL.
Synes det er merkelig og skikkelig teit.
Var så vidt strek på dagens EL-test, målt til 0.16.
Så jeg tviler på at det har noe med det å gjøre.
EL-smerter kommer vel mye nærmere selveste EL, eller skjer det akkurat når egget løsner?
Jeg ser «noe» der ,men litt vanskelig å se om det er en strek. Kanskje det kommer tydeligere frem i virkeligheten?Jeg må ha verdens dårligste selvkontroll, skulle ikke teste mer før fredag men testet da jeg sto opp i dag likevel. Føler kanskje jeg ser en skygge i dag. Flere som ser?
Ser en ørliten skygge. Se når jeg legger på filterIngen TR enda (1 dag over IKM eller 1 dag før IKM, mistenker at syklusen min har vokst med 2 dager). Fortsatt ingenting på testen så løpet er nok kjørt for min del denne PP
Ser en ørliten skygge. Se når jeg legger på filter
Tror det er individuelt når/om og hvordan man kjenner el-smerter. Så det kan jo være at det du kjenner er forberedelse til el. Kanskje? Kan være nesten hva som helst. Jeg for min del blir raskt mye mer var på det som skjer i kroppen med en gang vi begynner å prøve. Kan godt hende jeg har hatt ulike symptomer før også, uten at jeg har gitt det videre oppmerksomhet.
Vet ikke om det er riktig av meg å spørre om det,men av nysgjerrighet..har du tatt en g-test i det siste? Eller sluttet du da du fikk den blødningen? Vil ikke være den som nører oppom noen falske forventninger,men jeg ville uansett ha tatt en ekstra test hvis det var meg. Bare for å være helt sikker
Ser en ørliten skygge. Se når jeg legger på filter
Ja når jeg holder den i en spesiell vinkel kommer det bedre frem, men vanskelig å få fram på bilde. HåperJeg ser «noe» der ,men litt vanskelig å se om det er en strek. Kanskje det kommer tydeligere frem i virkeligheten?
Jeg må bare spørre her å, om noen av dere har opplev dette? Hoppet jo fra denne gruppa til neste pga el var sen så er 8 dpo.. Tok en vanlig å en tidlig i dag, kan kanskje se en skygge på den tidlige om jeg legger godviljen til.. men den vanlige?! Er det en stygg skygge? Noen av dere som har opplevd dette?
Vis vedlegget 372352
Ja da kommer jeg til å sende en sint mail ja den er rosa, men syns det var så sykt merkelig at den tidlige ikke hadde like sterk strek blir så sykt usikker! Har fått skygger på bp tidliger, men de har vært veldig svak å uten farge..Jeg har aldri fått så sterk strek, som den nederste der.
Den ser jo rosa ut?
Hadde blitt så forbanna på Babyplan om en så sterk strek var feil!
Ser skygge på den andre.
Jeg see skygge på den øverste. Den nederste har jo en veldig tydelig strek,men den ser litt annerledes ut,om du skjønner? Nesten sort på farge? Eller lyver bildet kanskje? Jeg ville tatt en ny vanlig test, for å være sikkerJeg må bare spørre her å, om noen av dere har opplev dette? Hoppet jo fra denne gruppa til neste pga el var sen så er 8 dpo.. Tok en vanlig å en tidlig i dag, kan kanskje se en skygge på den tidlige om jeg legger godviljen til.. men den vanlige?! Er det en stygg skygge? Noen av dere som har opplevd dette?
Vis vedlegget 372352
Ja da kommer jeg til å sende en sint mail ja den er rosa, men syns det var så sykt merkelig at den tidlige ikke hadde like sterk strek blir så sykt usikker! Har fått skygger på bp tidliger, men de har vært veldig svak å uten farge..
Det er nokk mitt dårlige iphonekamera som ødelegger litt, den er rosa, men kanskje litt hakkete om det gir mening. Ja må ta en ny, klarer ikke venteJeg see skygge på den øverste. Den nederste har jo en veldig tydelig strek,men den ser litt annerledes ut,om du skjønner? Nesten sort på farge? Eller lyver bildet kanskje? Jeg ville tatt en ny vanlig test, for å være sikker
Åh krysser fingrene for at det gjelder meg ådette er alt for nervepirrende Tusen takkJeg har fått høre av flere ganger at de ikke har fått tidlig utslag på tidlig babyplan.
At de gir positive utslag senere enn de lover.
Krysser alt jeg har for deg, og håper de neste testene du tar gir deg mer og mer sikre resultater.
POSITIVE!