IKM Uke 48 <3

13 dpo og i morges kom det faktisk en suuuupersvak strek på tidligtesten. De andre har vært helt blenda. Jeg føler også at puppene er bittelitt ømme og jeg er bittelitt kvalm når jeg ikke spiser. Men det kan kanskje ikke love godt når det er så svakt, så sent... Eller kan det ta lengre tid fordi egget fester seg senere? Pleier liksom å få litt sterkere strek de gangene jeg har vært gravid.

Hvis det har vært blenda, og nå kommer det strek? Kan komme bare være at du hadde el senere? At egget brukte litt tid på å feste seg el.? Mange får jo ikke tydelig positiv før etter ikm? :smug:

13 dpo og i morges kom det faktisk en suuuupersvak strek på tidligtesten. De andre har vært helt blenda. Jeg føler også at puppene er bittelitt ømme og jeg er bittelitt kvalm når jeg ikke spiser. Men det kan kanskje ikke love godt når det er så svakt, så sent... Eller kan det ta lengre tid fordi egget fester seg senere? Pleier liksom å få litt sterkere strek de gangene jeg har vært gravid.
Jeg ser fin strek på den :smiley-bounce012 håper så innmari for deg!

Dagens «skygge» :p. I vanlig farge og sort/hvitt. Hvis dette også er skygge,da har jeg fått tidenes «skyggeparti» fra babyplan iallfall :hilarious:

Vedlegg

• 3A33574E-DE0A-4475-B66F-811C18338D12.jpeg
    3A33574E-DE0A-4475-B66F-811C18338D12.jpeg
    371,6 KB · Visninger: 122
  • 355F9B45-29EF-4CFC-80D7-528FEBC9B79B.jpeg
    355F9B45-29EF-4CFC-80D7-528FEBC9B79B.jpeg
    96,4 KB · Visninger: 128
Jeg ser strek :joyful:. Kommer veldig godt frem på det redigerte bildet. Spennende :rolleyes:

Dagens «skygge» :p. I vanlig farge og sort/hvitt. Hvis dette også er skygge,da har jeg fått tidenes «skyggeparti» fra babyplan iallfall :hilarious:
Det der er nå strek spør du meg ❤️

...sykt vondt i magen plutselig... høyre siden av magen og ryggen.
Kan ikke huske å hatt sånn mellom TR og EL.
Synes det er merkelig og skikkelig teit.
Var så vidt strek på dagens EL-test, målt til 0.16.
Så jeg tviler på at det har noe med det å gjøre.

EL-smerter kommer vel mye nærmere selveste EL, eller skjer det akkurat når egget løsner?
:anyone

Jeg har alltid syntes tvillinger har virket spennende og gøy å få, men må si det passer veeeldig dårlig nå som vi skal flytte til Japan i to år. Vil ha null nettverk til å hjelpe oss. :eek::oops:
*sniker* for jeg produserte hcg veldig raskt. Tvillinger og høy hcg har ingen sammenheng, dog har det sammenheng hvis man venter jente. Da øker hcg raskere :shy: og det kan stemme hos meg

Hvis det har vært blenda, og nå kommer det strek? Kan komme bare være at du hadde el senere? At egget brukte litt tid på å feste seg el.? Mange får jo ikke tydelig positiv før etter ikm? :smug:
Mulig.... Jeg fikk jo et kjempestikk 9 dpo, så kanskje egget festet seg da... Håper jo på det, men vi får vente og se!

...sykt vondt i magen plutselig... høyre siden av magen og ryggen.
Kan ikke huske å hatt sånn mellom TR og EL.
Synes det er merkelig og skikkelig teit.
Var så vidt strek på dagens EL-test, målt til 0.16.
Så jeg tviler på at det har noe med det å gjøre.

EL-smerter kommer vel mye nærmere selveste EL, eller skjer det akkurat når egget løsner?
:anyone
Jeg pleier å ha vondt rundt eggløsning samme dag som testen blir positiv og egentlig så lenge den er positiv. Men det kan sikkert variere fra person til person ❤️

IMG
Gravidestrek det der. Gratulerer ❤️ hvor mange DPO?
Tro du det?? Herre..jeg får meg ikke til å tro det. Stoler ikke fem øre på den streken før jeg ser den er rosa:p,men likevel godt at du skriver det:happy:. Jeg er 12dpo,ifølge FF, men da må jeg ha hatt et superegg som har overlevd i over et døgn før vi la inn aksjer:shy:. Så ja..det gjør det også til et lite mirakel hvis vi har blitt gravide denne pp’n.

Her kom TR på besøk etter 6 uker siden MA.
Og ligger nede for telling, hjelper ikke at gubben vil investere i aksjer :hilarious: Hatt mye mørkt gammel blod på papiret og litt rødt lyst. Så lurer på om TR er på vei eller snart over. Ser mer ut som brunaktig. Sorry for detaljer :confused: alltid like kul å bli syk når man bor på nordpolen :wtf: eller bare i en gruve by med minus 28..

Her kom TR på besøk etter 6 uker siden MA.
Og ligger nede for telling, hjelper ikke at gubben vil investere i aksjer :hilarious: Hatt mye mørkt gammel blod på papiret og litt rødt lyst. Så lurer på om TR er på vei eller snart over. Ser mer ut som brunaktig. Sorry for detaljer :confused: alltid like kul å bli syk når man bor på nordpolen :wtf: eller bare i en gruve by med minus 28..

I og med at du skriver du lurer på om TR er på vei... skal jeg skrive deg opp under TR, eller er det noe jeg misforstår?
Masse god bedring!
:Heartred

Hvor mange dpo fikk dere positiv test? Er så utålmodig:hilarious: 10dpo i morgen, det var da jeg fikk positiv med jenta mi!

Back
Topp