Wow! Gratulerer!
Jeg har også hatt en sinnsykt rar mens, følte meg jo skikkelig gravid frem til 8-9 dpo helt til de ømme puppene forsvant og jeg begynte å spotte. "Mensen" kom på IKM, eventuelt dagen før IKM da jeg ikke testet for EL, men den varte bare i 1,5 dag mot 4 dager som den pleier. Og med mindre blod. Men var friskt og rødt, og litt slimete (sorry) Helt borte nå, på dag 4 som sagt. Har følt meg svimmel og litt uggen helt siden EL omtrent, men tenkte bare det var noe annet siden jeg tross alt fikk mensen til vanlig tid. Men blir jaggu usikker nå, har googla meg ihjel og ser jo at mange har en "vanlig" mens til vanlig tid, bare kortere og med mindre blod Tørr ikke å ta test, er så redd for å bli skuffet. Kjenner det strammer litt i livmorsområde, er småkvalm og uggen, svimmel, mer tørst enn vanlig. Men ingen ømme pupper eller noe slikt, det har liksom gått over Har ikke testa siden 10 dpo, den var da negativ og blodet kom jo 13-14 dpo så tenkte liksom ikke mer over det. Blir gal av dette
Jeg har IKM i dag, spottet litt fredag, lørdag og søndag. Søndag var det slimete. Testet positivt i dag. Veldig spent på hvordan dette utvikler seg!
Festeblødning leste jeg da at kan komme så mye som 14 dager etter eggløsning, og det er jo dagen for IKM, så er jo sjangser for deg, da! Jeg hadde ikke ømme pupper med førstemann, og har heller ikke nå, forsåvidt, så det trenger ikke å bety noe. ^^,