IKM Uke 48 <3

Wow! Gratulerer! :Heartpink

Jeg har også hatt en sinnsykt rar mens, følte meg jo skikkelig gravid frem til 8-9 dpo helt til de ømme puppene forsvant og jeg begynte å spotte. "Mensen" kom på IKM, eventuelt dagen før IKM da jeg ikke testet for EL, men den varte bare i 1,5 dag mot 4 dager som den pleier. Og med mindre blod. Men var friskt og rødt, og litt slimete (sorry) :wacky: Helt borte nå, på dag 4 som sagt. Har følt meg svimmel og litt uggen helt siden EL omtrent, men tenkte bare det var noe annet siden jeg tross alt fikk mensen til vanlig tid. Men blir jaggu usikker nå, har googla meg ihjel og ser jo at mange har en "vanlig" mens til vanlig tid, bare kortere og med mindre blod:angelic: Tørr ikke å ta test, er så redd for å bli skuffet. Kjenner det strammer litt i livmorsområde, er småkvalm og uggen, svimmel, mer tørst enn vanlig. Men ingen ømme pupper eller noe slikt, det har liksom gått over :nailbiting: Har ikke testa siden 10 dpo, den var da negativ og blodet kom jo 13-14 dpo så tenkte liksom ikke mer over det. Blir gal av dette :rolleyes:

Jeg har IKM i dag, spottet litt fredag, lørdag og søndag. Søndag var det slimete. Testet positivt i dag. Veldig spent på hvordan dette utvikler seg!

Festeblødning leste jeg da at kan komme så mye som 14 dager etter eggløsning, og det er jo dagen for IKM, så er jo sjangser for deg, da! Jeg hadde ikke ømme pupper med førstemann, og har heller ikke nå, forsåvidt, så det trenger ikke å bety noe. ^^,

Shiiit!

Fikk et lite håp da det ble skrevet om festeblødninger i går, så bestemte meg for å ta en test siden mensen aldri kom skikkelig i gang. Tok tidligtesten jeg fikk med gratis av babyplan, og den ble positiv typ med en gang. :smiley-ashamed004

Så jeg er eller har vært gravid denne pp, i hvert fall! :joyful:Tør ikke feire enda, før jeg ser om jeg fortsetter å blø noe mer eller ikke. Tar en ny, vanlig test om noen dager. Er den positiv prøver jeg enda en test noen dager etter det igjen. Blødde ingenting sist, så er superskeptisk! Men klarer ikke å la være å være liiitt glad og optimistisk og :oops:
Wow! Den der var jo superpositiv da!!

Så gøy å se positive tester her inne :happy:. Elsker å logge meg på om morgenen,for å se om noen nye har testet. Hurra for alle med positive tester!

11dpo her

Grafen ser fin ut,med en liten dipp 8dpo og greier (har jeg aldri hatt før). Regner med at det bare er østrogenbølgen som skaper den,men er jo looov å håpe på festedip.

Dagens test har en liten skygge,men sånn har jeg opplevd å få mange ganger,uten at det betyr noe:shifty:

Vedlegg

• 5D2C2D91-9FD6-4A85-930D-2C45A8EB816E.png
    5D2C2D91-9FD6-4A85-930D-2C45A8EB816E.png
    403,7 KB · Visninger: 123
  • 9EF5CB22-993F-4A05-B706-A2173607AF02.jpeg
    9EF5CB22-993F-4A05-B706-A2173607AF02.jpeg
    1 MB · Visninger: 123
  • 54C850E9-2D3E-4AA8-AFC9-B860DC2A2703.jpeg
    54C850E9-2D3E-4AA8-AFC9-B860DC2A2703.jpeg
    1 MB · Visninger: 125
Så gøy å se positive tester her inne :happy:. Elsker å logge meg på om morgenen,for å se om noen nye har testet. Hurra for alle med positive tester!

11dpo her

Grafen ser fin ut,med en liten dipp 8dpo og greier (har jeg aldri hatt før). Regner med at det bare er østrogenbølgen som skaper den,men er jo looov å håpe på festedip.

Dagens test har en liten skygge,men sånn har jeg opplevd å få mange ganger,uten at det betyr noe:shifty:
Syns jeg ser strek, og jeg har aldri fått strek på babyplan sine uten å være gravid ❤️ Krysser fingrene for deg.

@FruMartinsen jeg kan bare settes på TR. Blødningene ikke har startet ennå, men det murrer godt og det må vel et mirakel til om jeg er gravid etter kun blenda tester og temperaturfall til under linja i dag :P

@FruMartinsen jeg kan bare settes på TR. Blødningene ikke har startet ennå, men det murrer godt og det må vel et mirakel til om jeg er gravid etter kun blenda tester og temperaturfall til under linja i dag :p

Uff... ikke gøy.
Men da blir det julegave på oss!
:smiley-angelic001:Heartred

Klarte ikke å vente noen dager, jeg. Tok to vanlige tester da jeg kom hjem fra jobb. :oops:

Hååååper det har vært festeblødninger, og at spira sitter til august :smiley-angelic001

Vedlegg

• 20211129_163921.jpg
    20211129_163921.jpg
    836,3 KB · Visninger: 102
  • Snapchat-1123970984.jpg
    Snapchat-1123970984.jpg
    207,4 KB · Visninger: 100
Klarte ikke å vente noen dager, jeg. Tok to vanlige tester da jeg kom hjem fra jobb. :oops:

Hååååper det har vært festeblødninger, og at spira sitter til august :smiley-angelic001

Gratulerer så mye!
:love7:happy093
Si fra om jeg skal skrive deg opp under gravid!

Syns jeg ser strek, og jeg har aldri fått strek på babyplan sine uten å være gravid ❤️ Krysser fingrene for deg.
Shitpåmmfritt! Tenk om du har rett :woot:. Gøy at du ser!Jeg velger likevel en litt avventende innstilling, ettersom jeg har fått en slik skygge en gang tidligere også, uten å være gravid. Jeg tok en ny test i ettermiddag,og skyggen dukket opp på den også. Så får bare vente å se i morgen o_O;).

Shitpåmmfritt! Tenk om du har rett :woot:. Gøy at du ser!Jeg velger likevel en litt avventende innstilling, ettersom jeg har fått en slik skygge en gang tidligere også, uten å være gravid. Jeg tok en ny test i ettermiddag,og skyggen dukket opp på den også. Så får bare vente å se i morgen o_O;).

Sånn test ser min ut i dag etter at jeg fredag kveld syns jeg skimtet «noe» på testet. Håper det samme gjelder for deg. Spent på fortsettelsen ☺️

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    978 KB · Visninger: 89
Ååå nå begynner jeg å angre på at jeg begynte å teste tidlig :( jeg skulle jo ikke det, skulle vente til det var mer sikkert. Så nå har jeg svidd av 4 tester siden søndag kveld og alle er blenda. Er 11 dpo i dag, vet det ikke trenger å ha noe å si da jeg testet sent positivt med begge guttene. Kanskje det bare betyr at det er gutt inni der nå? Jeg er egentlig ikke den som ønsker meg det ene eller andre kjønnet, men siden vi mistet en gutt så ønsker jeg meg en gutt :sad010

Temperaturen økte igjen i dag, jeg skjønner ingenting :wideyed:

Vedlegg

• Screenshot_20211130-072643~2.png
    Screenshot_20211130-072643~2.png
    91,1 KB · Visninger: 62
Sånn test ser min ut i dag etter at jeg fredag kveld syns jeg skimtet «noe» på testet. Håper det samme gjelder for deg. Spent på fortsettelsen ☺️
Ja,det er lov å håpe :happy::Heartred. Tempen har falt i dag,så har nok ikke gått veien for min del. Masse,masse gratulerer til deg:Heartred. Krysser fingrene for terminspire:love7

Temperaturen sank i dag,og har IKM i morgen,så da er nok TR rett rundt hjørnet. Hoppet derfor over testing i dag tidlig,men legger ved test fra i går ettermiddag,som også hadde en skyggestrek.

Vedlegg

• CD29331D-EEEC-4D64-85EB-FBAB345E6A8B.png
    CD29331D-EEEC-4D64-85EB-FBAB345E6A8B.png
    583,4 KB · Visninger: 85
  • 4D2293CE-895E-4020-9703-271648D74D71.jpeg
    4D2293CE-895E-4020-9703-271648D74D71.jpeg
    939 KB · Visninger: 90
  • 424C74A0-2230-4E48-87B0-D0D1AAEC2BC6.jpeg
    424C74A0-2230-4E48-87B0-D0D1AAEC2BC6.jpeg
    774,3 KB · Visninger: 85
Temperaturen sank i dag,og har IKM i morgen,så da er nok TR rett rundt hjørnet. Hoppet derfor over testing i dag tidlig,men legger ved test fra i går ettermiddag,som også hadde en skyggestrek.
Jeg ga også opp på grunn av tempen med datteren min (se graf lagt ved). Men tok en test siden alle symptomene var der. Som du ser så ikke tempen veldig lovende ut, så det må ikke ha noe å si. Er jo litt feilmarginer på tempen også ☺️

Vedlegg

• E39F1CE3-BC23-4D0F-AE08-E93B41F9077A.jpeg
    E39F1CE3-BC23-4D0F-AE08-E93B41F9077A.jpeg
    473,7 KB · Visninger: 69
Tror helt ærlig at EL var på søndag, men så hr jeg fått styggvondt i skambeinet:bored: som da får meg til å tvileo_O

venter på testene fra billigtester, men de ble meldt om sending tirsdag for en uke siden og har enda ikke status sendt. Til tross for purring på Mail :bored:

er supertrøtt om dagen, grinete og humørsyk:eek:
fineste mannen bare «du virker gravid» og vet ikke om det gjør jeg håper mere:banghead:

så sier mannen, det er en gutt… og jeg begynner i stortuting å sier at han lovte meg jente:hilarious::hilarious::headphone: ikke at det er noe gærlig med gutt, men vi har 3 gutter i huset i tillegg til mannen:arghh:
Vil ha en til jente for jeg har navnet klart:shy:

Back
Topp