IKM Uke 48 <3

Røk på litt tidlig testing likevel, tok en i går ettermiddag og en nå. Hadde ikke forventet positiv så tidlig så er ikke skuffet :) Legger ved bilde likevel, gårsdagens nederst og dagens øverst :)
Er 10 dpo forresten.

Vedlegg

• 5CC92820-6E57-4063-B006-7E533B67DF5F.jpeg
    5CC92820-6E57-4063-B006-7E533B67DF5F.jpeg
    914,1 KB · Visninger: 112
God morgen!
I dag er jeg DC6 og jeg kan erklære meg som grapefruktkjerneekstrakt-misbruker!
:wacky:
Leste her inne at man skulle ta de fra CD1, topp dose med en gang.
Altså 10 dråper, 2-4 ganger daglig eller noe.
Jeg startet på CD1, jeg. Og nå er flaska tom.
:wideyed:
Bestilte ny i helgen, men hællemåne, da...
:hilarious:
Trudde den skulle holde en periode, liksom.
Så da får jeg kjøpe grapefruktjuice til jeg får den nye, da.

Går virkelig ALL IN, denne syklusen her, altså.
All I want for christmas iiiiis.... a forbanna egg who is sucking itself to my tummy and STAYING THERE!
:angelic:

Shiiit!

Fikk et lite håp da det ble skrevet om festeblødninger i går, så bestemte meg for å ta en test siden mensen aldri kom skikkelig i gang. Tok tidligtesten jeg fikk med gratis av babyplan, og den ble positiv typ med en gang. :smiley-ashamed004

Så jeg er eller har vært gravid denne pp, i hvert fall! :joyful:Tør ikke feire enda, før jeg ser om jeg fortsetter å blø noe mer eller ikke. Tar en ny, vanlig test om noen dager. Er den positiv prøver jeg enda en test noen dager etter det igjen. Blødde ingenting sist, så er superskeptisk! Men klarer ikke å la være å være liiitt glad og optimistisk og :oops:

Vedlegg

• 20211129_083115.jpg
    20211129_083115.jpg
    1 MB · Visninger: 128
Tr har enda ikke kommet. Ikm er i dag på syklusdag 35…. Er så fortvilende med så lang syklus.. De første månedene vi startet å prøve smått i sommer var syklusen min på 29 dager. Nå de 3 siste månedene har den vært på mellom 32-35 dager:(

Ny test i dag 11 dpo. Trenger ikke å bruke forstørrelsesglass og sååå mye godvilje som i går. Tør ikke rope ut av glede, men hvisker et lite hurra inni meg :D

Vedlegg

• 2230B6B2-30DC-4407-A569-EDF3EEF38ABB.jpeg
    2230B6B2-30DC-4407-A569-EDF3EEF38ABB.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 120
Ikke d at jeg ikke vil, mere med det at testene og kroppen sier nei:angelic::hilarious:

Kjenner meg igjen i den, ja.
Og med den snarvisitten jeg hadde innpå der, skjønner jeg godt at folk vil vente også.
:smiley-ashamed004

Shiiit!

Fikk et lite håp da det ble skrevet om festeblødninger i går, så bestemte meg for å ta en test siden mensen aldri kom skikkelig i gang. Tok tidligtesten jeg fikk med gratis av babyplan, og den ble positiv typ med en gang. :smiley-ashamed004

Så jeg er eller har vært gravid denne pp, i hvert fall! :joyful:Tør ikke feire enda, før jeg ser om jeg fortsetter å blø noe mer eller ikke. Tar en ny, vanlig test om noen dager. Er den positiv prøver jeg enda en test noen dager etter det igjen. Blødde ingenting sist, så er superskeptisk! Men klarer ikke å la være å være liiitt glad og optimistisk og :oops:

Wow! Gratulerer! :Heartpink

Jeg har også hatt en sinnsykt rar mens, følte meg jo skikkelig gravid frem til 8-9 dpo helt til de ømme puppene forsvant og jeg begynte å spotte. "Mensen" kom på IKM, eventuelt dagen før IKM da jeg ikke testet for EL, men den varte bare i 1,5 dag mot 4 dager som den pleier. Og med mindre blod. Men var friskt og rødt, og litt slimete (sorry) :wacky: Helt borte nå, på dag 4 som sagt. Har følt meg svimmel og litt uggen helt siden EL omtrent, men tenkte bare det var noe annet siden jeg tross alt fikk mensen til vanlig tid. Men blir jaggu usikker nå, har googla meg ihjel og ser jo at mange har en "vanlig" mens til vanlig tid, bare kortere og med mindre blod:angelic: Tørr ikke å ta test, er så redd for å bli skuffet. Kjenner det strammer litt i livmorsområde, er småkvalm og uggen, svimmel, mer tørst enn vanlig. Men ingen ømme pupper eller noe slikt, det har liksom gått over :nailbiting: Har ikke testa siden 10 dpo, den var da negativ og blodet kom jo 13-14 dpo så tenkte liksom ikke mer over det. Blir gal av dette :rolleyes:

Wow! Gratulerer! :Heartpink

Jeg har også hatt en sinnsykt rar mens, følte meg jo skikkelig gravid frem til 8-9 dpo helt til de ømme puppene forsvant og jeg begynte å spotte. "Mensen" kom på IKM, eventuelt dagen før IKM da jeg ikke testet for EL, men den varte bare i 1,5 dag mot 4 dager som den pleier. Og med mindre blod. Men var friskt og rødt, og litt slimete (sorry) :wacky: Helt borte nå, på dag 4 som sagt. Har følt meg svimmel og litt uggen helt siden EL omtrent, men tenkte bare det var noe annet siden jeg tross alt fikk mensen til vanlig tid. Men blir jaggu usikker nå, har googla meg ihjel og ser jo at mange har en "vanlig" mens til vanlig tid, bare kortere og med mindre blod:angelic: Tørr ikke å ta test, er så redd for å bli skuffet. Kjenner det strammer litt i livmorsområde, er småkvalm og uggen, svimmel, mer tørst enn vanlig. Men ingen ømme pupper eller noe slikt, det har liksom gått over :nailbiting: Har ikke testa siden 10 dpo, den var da negativ og blodet kom jo 13-14 dpo så tenkte liksom ikke mer over det. Blir gal av dette :rolleyes:
Men ømme pupper hadde ikke jeg i graviditet nr2, kom en frisk og stor jente på termin som er blitt 10år nå. Så alle symptomene er forskjellig fra graviditet til graviditet:Heartred
Eneste som alle graviditetene mine hr hatt er smerter/hold/ubehag i skambeinet bare noen er så vidt borti. Så sitter selv å dulter borti skambeinet ett par ganger i timen:whacky011 :smiley-ashamed008

Men ømme pupper hadde ikke jeg i graviditet nr2, kom en frisk og stor jente på termin som er blitt 10år nå. Så alle symptomene er forskjellig fra graviditet til graviditet:Heartred
Eneste som alle graviditetene mine hr hatt er smerter/hold/ubehag i skambeinet bare noen er så vidt borti. Så sitter selv å dulter borti skambeinet ett par ganger i timen:whacky011 :smiley-ashamed008
Unnskyld at jeg ler... eller nei, det mente jeg ikke.
For jeg synes jeg ser det.
:laughing001

Du kan føre opp meg også. Er jo gravid til det motsatte er bevist ❤️ Selv om jeg føler jeg jinxer det ved å sette meg der.

Nei... det gjør du ikke.
JEG gjorde tydeligvis det. :smiley-ashamed004
Men din test er sterkere enn hva min var.

GRATULERER SÅ MYE!
:love7:hello2

For å si det sånn så er det godt jeg har foreldrepermisjon til mars:hilarious: for tror helt ærlig ikke det hadde tatt seg ut i kassa på obsen:angelic:o_O
Vi skulle gått og handlet sammen, du og jeg.
Du som dæljer deg selv i skambeinet og jeg som går og klemmer vilt på puppa mine i håp om at det skal gjøre vondt.

Vi skulle gått og handlet sammen, du og jeg.
Du som dæljer deg selv i skambeinet og jeg som går og klemmer vilt på puppa mine i håp om at det skal gjøre vondt.
:hilarious::hilarious: De gærne har det godt:hilarious::hilarious::angelic:

men helt ærlig så tror jeg at jeg er gravid:angelic: er bare ikke sikker på når EL var:bag: er en viss mulighet den var nå på lørdag, eller forrige søndag? For jeg har hadd så merkelige symptomer denne mnd. Men har vært utsatt for noe enormt personlig stress uka EL skulle være, så den kan ha blitt utsatt litt:confused005

Eller så kommer mensen på lørdag og ting bare ikke ble festet siden jeg stressa sånn:confused005:confused005:bag:

Back
Topp