Marsmamman
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
September To Remember
Aprilspirene 2024❤️
Maisløyfene 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke Kanskje jeg klarer å vente til ikm på fredagNår ryker første test?
Ikke d at jeg ikke vil, mere med det at testene og kroppen sier neiHerregud... jeg gleder meg så enormt mye til å kunne skrive opp noen under GRAVID!
Bare si fra når dere vil opp på listen!
Ikke d at jeg ikke vil, mere med det at testene og kroppen sier nei
Herregud... jeg gleder meg så enormt mye til å kunne skrive opp noen under GRAVID!
Shiiit!
Fikk et lite håp da det ble skrevet om festeblødninger i går, så bestemte meg for å ta en test siden mensen aldri kom skikkelig i gang. Tok tidligtesten jeg fikk med gratis av babyplan, og den ble positiv typ med en gang.
Så jeg er eller har vært gravid denne pp, i hvert fall! Tør ikke feire enda, før jeg ser om jeg fortsetter å blø noe mer eller ikke. Tar en ny, vanlig test om noen dager. Er den positiv prøver jeg enda en test noen dager etter det igjen. Blødde ingenting sist, så er superskeptisk! Men klarer ikke å la være å være liiitt glad og optimistisk og
Du kan føre opp meg også. Er jo gravid til det motsatte er bevist Selv om jeg føler jeg jinxer det ved å sette meg der.Herregud... jeg gleder meg så enormt mye til å kunne skrive opp noen under GRAVID!
Men ømme pupper hadde ikke jeg i graviditet nr2, kom en frisk og stor jente på termin som er blitt 10år nå. Så alle symptomene er forskjellig fra graviditet til graviditetWow! Gratulerer!
Jeg har også hatt en sinnsykt rar mens, følte meg jo skikkelig gravid frem til 8-9 dpo helt til de ømme puppene forsvant og jeg begynte å spotte. "Mensen" kom på IKM, eventuelt dagen før IKM da jeg ikke testet for EL, men den varte bare i 1,5 dag mot 4 dager som den pleier. Og med mindre blod. Men var friskt og rødt, og litt slimete (sorry) Helt borte nå, på dag 4 som sagt. Har følt meg svimmel og litt uggen helt siden EL omtrent, men tenkte bare det var noe annet siden jeg tross alt fikk mensen til vanlig tid. Men blir jaggu usikker nå, har googla meg ihjel og ser jo at mange har en "vanlig" mens til vanlig tid, bare kortere og med mindre blod Tørr ikke å ta test, er så redd for å bli skuffet. Kjenner det strammer litt i livmorsområde, er småkvalm og uggen, svimmel, mer tørst enn vanlig. Men ingen ømme pupper eller noe slikt, det har liksom gått over Har ikke testa siden 10 dpo, den var da negativ og blodet kom jo 13-14 dpo så tenkte liksom ikke mer over det. Blir gal av dette
Per nå så er jeg jo gravid, så tenker du kan føre meg opp som gravid
El er endret til 17/11 og ikm er endret til 2/12 for øvrig.
Unnskyld at jeg ler... eller nei, det mente jeg ikke.Men ømme pupper hadde ikke jeg i graviditet nr2, kom en frisk og stor jente på termin som er blitt 10år nå. Så alle symptomene er forskjellig fra graviditet til graviditet
Eneste som alle graviditetene mine hr hatt er smerter/hold/ubehag i skambeinet bare noen er så vidt borti. Så sitter selv å dulter borti skambeinet ett par ganger i timen
Du kan føre opp meg også. Er jo gravid til det motsatte er bevist Selv om jeg føler jeg jinxer det ved å sette meg der.
For å si det sånn så er det godt jeg har foreldrepermisjon til mars for tror helt ærlig ikke det hadde tatt seg ut i kassa på obsenUnnskyld at jeg ler... eller nei, det mente jeg ikke.
For jeg synes jeg ser det.
Vi skulle gått og handlet sammen, du og jeg.For å si det sånn så er det godt jeg har foreldrepermisjon til mars for tror helt ærlig ikke det hadde tatt seg ut i kassa på obsen
HurrraaaNy test i dag 11 dpo. Trenger ikke å bruke forstørrelsesglass og sååå mye godvilje som i går. Tør ikke rope ut av glede, men hvisker et lite hurra inni meg
De gærne har det godtVi skulle gått og handlet sammen, du og jeg.
Du som dæljer deg selv i skambeinet og jeg som går og klemmer vilt på puppa mine i håp om at det skal gjøre vondt.