Cornelialill
Elsker forumet
Hvordan går det med dere to som skal teste med meg i morgen? I dag er jeg 10 dpo og jeg har egentlig ikke helt troa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin farge på den der da!! Men forstår veldig godt tankene dine! Ville tenkt akkurat det samme som deg.Var litt brunlig utflod og litt rosa på papiret, men neste dobesøk var det borte. Håper det var en uskyldig blødning, men kjenner jeg er litt nervøs siden det ligner veldig på den forrige kjemiske jeg hadde. Sen positiv test (10 DPO versus 8 med datteren vår) og liten blødning samtidig som positiv test. Hadde stigning på testene i tre dager sist og så gikk det nedover, så må vel bare prøve å smøre meg med tålmodighet og håpe på det beste. Testen er mørkere nå og det er ingen tvil om at jeg er gravid til det motsatte er bevist. Men jeg kan vente litt med å settes på gravid
Legger ved den ferskeste testen, tydelig rosa nå
Hva er symptomene dine?
Tok en ny test nå i kveld siden jeg ikke har hatt antydning til noe spotting i dag og brystene fortsatt er ømme! Men også den var helt blenda.. Sku tro en tisligtest slo ut på 11dpo så antar løpet er kjørt her
Flere her som har født før, som sliter med å holde på tisset i disse dager? Leste et annet sted at det ikke var uvanlig i dpo-land. Det kjennes ut som jeg må tisse hele tiden og jeg klarer ikke holde meg. Jeg pleier til vanlig å ha skikkelig selskapsblære! Men jeg har det sånn her hver gang rett før mensen...
Nei, har ganske grei selskapsblære enda heldigvis men husker jeg måtte opp å tisse på natta ganske tidlig i forrige graviditetFlere her som har født før, som sliter med å holde på tisset i disse dager? Leste et annet sted at det ikke var uvanlig i dpo-land. Det kjennes ut som jeg må tisse hele tiden og jeg klarer ikke holde meg. Jeg pleier til vanlig å ha skikkelig selskapsblære! Men jeg har det sånn her hver gang rett før mensen...
Overhode ikke troa her heller ass…. Begynte å spotte i dag, masse murringer (hatt siden el omtrent) og absolutt ikke vonde pupper. Har ikke tidligtest, så ryker på en vanlig en fra babyplan i morgen tidlig som jeg er helt sikker på blir negativHvordan går det med dere to som skal teste med meg i morgen? I dag er jeg 10 dpo og jeg har egentlig ikke helt troa...
Jeg har litt ømhet i livmor innimellom og mild kvalme. Men hva det kommer av, vet jeg ikke. Går jo på Lutinus, så stoler ikke på noen symptomer. Pleier ikke bli kvalm så tidlig iallefall. Ømme pupper begynte jeg å få rundt 11-12 dpo da jeg ble gravid i fjor. Og da var det så lite at jeg trodde jeg innbilte meg det. Men det ble mer og mer ømt. Her blir det tidligtest.Overhode ikke troa her heller ass…. Begynte å spotte i dag, masse murringer (hatt siden el omtrent) og absolutt ikke vonde pupper. Har ikke tidligtest, så ryker på en vanlig en fra babyplan i morgen tidlig som jeg er helt sikker på blir negativ
Her er det strek fikk positiv digital test på samme strek tidligere i år10 dpo…. Synes jeg skimter en svak strek? Vanlig babyplan test. Tør ikke juble ass!
Gratulerer!!! Nå blir det spennende her inne10 dpo og streken er ikke lenger så vanskelig å se