Ser. Og denne slår ut sentMåtte ta en tidlig test nå og innbiller meg at jeg kan skimte noe her, så nå blir det ekstra spennende i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser. Og denne slår ut sentMåtte ta en tidlig test nå og innbiller meg at jeg kan skimte noe her, så nå blir det ekstra spennende i morgen
Ser fortsatt strek på beggeNå er det mye spam fra meg her, men er så overrasket at jeg ikke tror på det selv. Aldri fått sånne streker på babyplan uten at jeg har vært gravid.
Dagens test innenfor tidsfristen:
Vis vedlegget 372096
Dagens test tjue minutter senere:
Vis vedlegget 372097
Ser strek!!!Måtte ta en tidlig test nå og innbiller meg at jeg kan skimte noe her, så nå blir det ekstra spennende i morgen
Jeg ser Krysser fingrene for at den stiger seg sterk og fin fremover!
Nydelig trifasisk kurve da. Fortsatt håp med den kurven der . HåååperSpennende med begynnende positive tester! Jeg har ikke testa i dag 11 dpo, men tok en ny blenda test i går kveld. Samme "symptomer" som jeg har hatt hele dpo-tiden med murringer og vonde bryster, men streken uteblir. Temperaturen er fortsatt høy da så er vel i prinsippet håp ennå, men spottet en del mer i går så må si jeg tviler veldig (selv om dagens sengekos ikke endte med noe som helst blod eller spotting overraskende nok )
Tar en ny test i morra hvis ikke temperaturen dropper da
Synes jeg skimter en strek jeg ogsåMåtte ta en tidlig test nå og innbiller meg at jeg kan skimte noe her, så nå blir det ekstra spennende i morgen
Synes jeg skimter en strek jeg også
Samme hær! Tr skal ikke melde sin ankomst egentlig før 2-4. desember, men murrer som f og har økning av utflod så er sikker på at tanta er rett rundt hjørnet8 dpo… fremdeles fraværende vonde pupper.. Helt atypisk meg… men murrer godt, så jeg løper på do hele tiden for jeg tror tanta har kommet.. Selv om hun ikke skal komme før neste fredag…
Den øverste er jo veldig tydelig synes jeg?Litt i sjokk - og eneste måten på å kurere sjokk er jo å teste mer. Utvannet urin og holdt meg i to timer. Både tidlig og vanlig test fra BabyPlan viser en svak, svak strek
Den øverste er jo veldig tydelig synes jeg?
Ja så spennende for deg! Veldig gøy hvis det viser seg å være klaff!Ja, den øverste er tidlig test. Den nederste vanlig test. Begge fra BabyPlan.
Må teste ett par dager til her - og se den ordentlig sterk før jeg er 100% overbevist, men tror søren mæ det klaffa denne runden.
Hva er symptomene dine?Etter den tørka er det ingen tvil om at det er strek. Det har jeg aldri opplevd, med mindre jeg har vært gravid.
Har litt symptomer som minner om sist, og er egentlig ganske sikker i min sak, men skummelt å tro før man helt sikkert vet.