IKM Uke 48 <3

Spennende med begynnende positive tester! Jeg har ikke testa i dag 11 dpo, men tok en ny blenda test i går kveld. Samme "symptomer" som jeg har hatt hele dpo-tiden med murringer og vonde bryster, men streken uteblir. Temperaturen er fortsatt høy da så er vel i prinsippet håp ennå, men spottet en del mer i går så må si jeg tviler veldig (selv om dagens sengekos ikke endte med noe som helst blod eller spotting overraskende nok :wideyed:)

Tar en ny test i morra hvis ikke temperaturen dropper da

Vedlegg

• Screenshot_20211127-122843~2.png
    Screenshot_20211127-122843~2.png
    79,2 KB · Visninger: 51
9dpo. Fikk ømme bryster i går og har fått litt murringer i dag. Begge symptomer kan være enten kommende TR eller bebbis. Føler meg ikke gravid,så da er det vel mest sannsynlig PMS:sour:

Dagens test
9A77B61C-BF27-4B79-B92C-FB269D613E4E.png
Dagens temp

Vedlegg

• E08D7A69-2C0D-4B1F-AB0C-B03484565E6B.png
    E08D7A69-2C0D-4B1F-AB0C-B03484565E6B.png
    470,2 KB · Visninger: 86
Spennende med begynnende positive tester! Jeg har ikke testa i dag 11 dpo, men tok en ny blenda test i går kveld. Samme "symptomer" som jeg har hatt hele dpo-tiden med murringer og vonde bryster, men streken uteblir. Temperaturen er fortsatt høy da så er vel i prinsippet håp ennå, men spottet en del mer i går så må si jeg tviler veldig (selv om dagens sengekos ikke endte med noe som helst blod eller spotting overraskende nok :wideyed:)

Tar en ny test i morra hvis ikke temperaturen dropper da
Nydelig trifasisk kurve da;). Fortsatt håp med den kurven der :). Håååper:smiley-angelic001

8 dpo… fremdeles fraværende vonde pupper.. Helt atypisk meg… men murrer godt, så jeg løper på do hele tiden for jeg tror tanta har kommet.. Selv om hun ikke skal komme før neste fredag…

Synes jeg skimter en strek jeg også :excited001

Etter den tørka er det ingen tvil om at det er strek. Det har jeg aldri opplevd, med mindre jeg har vært gravid.

Har litt symptomer som minner om sist, og er egentlig ganske sikker i min sak, men skummelt å tro før man helt sikkert vet.

8 dpo… fremdeles fraværende vonde pupper.. Helt atypisk meg… men murrer godt, så jeg løper på do hele tiden for jeg tror tanta har kommet.. Selv om hun ikke skal komme før neste fredag…
Samme hær! Tr skal ikke melde sin ankomst egentlig før 2-4. desember, men murrer som f og har økning av utflod så er sikker på at tanta er rett rundt hjørnet

Litt i sjokk - og eneste måten på å kurere sjokk er jo å teste mer. Utvannet urin og holdt meg i to timer. Både tidlig og vanlig test fra BabyPlan viser en svak, svak strek :woot:

Vedlegg

• 80A5F8C6-B3AD-4724-85CA-CF99527E350C.jpeg
    80A5F8C6-B3AD-4724-85CA-CF99527E350C.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 121
Ja, den øverste er tidlig test. Den nederste vanlig test. Begge fra BabyPlan.

Må teste ett par dager til her - og se den ordentlig sterk før jeg er 100% overbevist, men tror søren mæ det klaffa denne runden.
Ja så spennende for deg! ❤️ Veldig gøy hvis det viser seg å være klaff! :joyful:

Var litt brunlig utflod og litt rosa på papiret, men neste dobesøk var det borte. Håper det var en uskyldig blødning, men kjenner jeg er litt nervøs siden det ligner veldig på den forrige kjemiske jeg hadde. Sen positiv test (10 DPO versus 8 med datteren vår) og liten blødning samtidig som positiv test. Hadde stigning på testene i tre dager sist og så gikk det nedover, så må vel bare prøve å smøre meg med tålmodighet og håpe på det beste. Testen er mørkere nå og det er ingen tvil om at jeg er gravid til det motsatte er bevist. Men jeg kan vente litt med å settes på gravid ❤️

Legger ved den ferskeste testen, tydelig rosa nå ❤️

Vedlegg

• 17F86B10-5D6A-4E77-BF51-9E0885228683.jpeg
    17F86B10-5D6A-4E77-BF51-9E0885228683.jpeg
    603,9 KB · Visninger: 95
Back
Topp