IKM Uke 48 <3

Røyk på en test i dag tidlig(8 eller 5dpo:hilarious:), den er negativ men med godviljen min synes jeg å skimte noe skygge der:angelic:
Skal prøve å holde meg til søndag/mandag, har eeegentlig lovet mannen at vi skal teste sammen haha

Hær har jeg eeeegentlig lovet mannen å vente til 1-2uker etter IKM for å teste, eller… han ba meg vente :angelic: men da hadde jeg allerede svidd av 6tidligtester:hilarious::hilarious::hilarious:

tenker det de ikke vet… osv;):wtf:o_O eller?? :anyone

Hær har jeg eeeegentlig lovet mannen å vente til 1-2uker etter IKM for å teste, eller… han ba meg vente :angelic: men da hadde jeg allerede svidd av 6tidligtester:hilarious::hilarious::hilarious:

tenker det de ikke vet… osv;):wtf:o_O eller?? :anyone

Ja... jeg forteller ikke hver gang jeg tester, så lenge den er negativ.
:hilarious:
Men den morgenen jeg fikk positiv, hoppet jeg nærmest opp i senga til ham og dyttet testen opp i trynet på ham.
Se da, seeeee da!
Han bare; høøø?
Trøtt som fy.

Men han så det, han og.
Så jeg hadde nok ikke klart å skjule det.:smiley-angelic006:laughing002

Ja... jeg forteller ikke hver gang jeg tester, så lenge den er negativ.
:hilarious:
Men den morgenen jeg fikk positiv, hoppet jeg nærmest opp i senga til ham og dyttet testen opp i trynet på ham.
Se da, seeeee da!
Han bare; høøø?
Trøtt som fy.

Men han så det, han og.
Så jeg hadde nok ikke klart å skjule det.:smiley-angelic006:laughing002
Skjønner den godt jeg!! I fjor når jeg ble gravid med minstemann så skulle jeg bare sjekke når jeg var på en jobb tur:angelic: sånn om jeg kunne eller ikke drikke vin til maten, og den var positiv den:shy: skulle klare å holde meg til jeg kom hjem før jeg fortalte mannen:hilarious::hilarious::hilarious: men den gang ei:hilarious::hilarious::hilarious: tror jeg klarte vente 3minutter eller noe:angelic::angelic:

så nå tror jeg nesten jeg må stoppe testinga, og faktisk ta den rundt neste søndag, hvis ikke TR er her da:hilarious::hilarious::hilarious: vil jo ikke at mannen skal oppdage at jeg har svidd av maaange tester, og bestilt for 400,- til:hilarious::hilarious::hilarious:

10dpo
Fortsatt høy temperatur, men blenda tidligtest nå. Er vel bare å forberede seg på enda en ny pp. Svært så vanskelig dette skulle være da! Venninna mi som jeg begynte å prøve samtidig med er straks i 2. trimester.. :sorry:
Venninna mi som begynte å prøve et halvt år etter meg er 20 uker på vei nå.... Fikk positiv test samtidig som henne, men endre i kjemisk her :(

Venninna mi som begynte å prøve et halvt år etter meg er 20 uker på vei nå.... Fikk positiv test samtidig som henne, men endre i kjemisk her :(
Den er trist:Heartred husker bestevenninna min fikk positiv test når jeg hadde prøvd på nr 2 i over 1,5 år og var til utredning av ufrivillig barnløs:( var kjempeglad på hennes vegne, men lei meg for at vi ikke ble gravide…

jeg ble gravid rundt tiden hun fødte, og var heldigvis gravid når hun ble gravid med nr2 4mnd etter:hilarious:

men husker den kjipe tunge prøvinga på nr2… vi brukte hormonkurer og 2,5 år før vi endelig ble gravide:shy:

På nr 3 satt det på første forsøk, så er merkelig den kroppen:confused013

uansett, så håper du får en liten bebis snart:Heartred:Heartred:Heartred

Den er trist:Heartred husker bestevenninna min fikk positiv test når jeg hadde prøvd på nr 2 i over 1,5 år og var til utredning av ufrivillig barnløs:( var kjempeglad på hennes vegne, men lei meg for at vi ikke ble gravide…

jeg ble gravid rundt tiden hun fødte, og var heldigvis gravid når hun ble gravid med nr2 4mnd etter:hilarious:

men husker den kjipe tunge prøvinga på nr2… vi brukte hormonkurer og 2,5 år før vi endelig ble gravide:shy:

På nr 3 satt det på første forsøk, så er merkelig den kroppen:confused013

uansett, så håper du får en liten bebis snart:Heartred:Heartred:Heartred
Ja, jeg kjenner at jeg gleder meg på hennes vegne og uansett gleder meg til å treffe ungen hennes og bli kjent med den. Det er første for henne. Jeg har jo en fra før av. Håper bare jeg kan bli gravid snart, så vi kan ha barn som er født samme året iallefall. Det hadde vært fint :)

Tok en ny test etter lunsj i dag siden jeg skal på julebord med jobben i kveld. Stirrer jeg lenge nok på testen syns jeg nesten det kommer opp en skygge. Tror det bare er ønsketenkning og at stirringen i hundre forskjellige vinkler gjør øynene litt øre. Legger ved testen etter noen sekunder og etter at tidsfristen er ute. Ja, vet man ikke skal se på den etter tidsfristen, men noe moro må man da ha.

Toget er nok kjørt, men legger de ved fordi det er mange flinke granskere her. Er 10 DPO (eventuelt 9) ☺️

Vedlegg

• F869D80D-3F4E-4E37-A21F-3C3A6910C971.jpeg
    F869D80D-3F4E-4E37-A21F-3C3A6910C971.jpeg
    910,4 KB · Visninger: 119
  • 5E910DD0-CFC7-4F11-A11B-31C56E703567.jpeg
    5E910DD0-CFC7-4F11-A11B-31C56E703567.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 116
Tok en ny test etter lunsj i dag siden jeg skal på julebord med jobben i kveld. Stirrer jeg lenge nok på testen syns jeg nesten det kommer opp en skygge. Tror det bare er ønsketenkning og at stirringen i hundre forskjellige vinkler gjør øynene litt øre. Legger ved testen etter noen sekunder og etter at tidsfristen er ute. Ja, vet man ikke skal se på den etter tidsfristen, men noe moro må man da ha.

Toget er nok kjørt, men legger de ved fordi det er mange flinke granskere her. Er 10 DPO (eventuelt 9) ☺️
Jeg er en god gransker. Synes jeg kan skimte en skygge der. Men jeg tenker at det ikke skader å ha det hyggelig og kose seg uansett så tidlig. Før man hadde tester, så ventet man jo til mensen plutselig ikke dukket opp og levde som vanlig, så...

Nå har jeg vært på billigetester og benytta meg av tilbudet og bestilt nytt lager med eggløsningstester + graviditetstester, så da er jeg hvertfall all set til neste runde!

Uææ, brun spotting i dag. Liker ikke!! Har hatt så troa! Eneste forhåpningen jeg har er at jeg sjeldent/aldri spotter før mens, så kanskje dette er ufarlig gravid-spotting? :smiley-angelic001

Skjønner den godt jeg!! I fjor når jeg ble gravid med minstemann så skulle jeg bare sjekke når jeg var på en jobb tur:angelic: sånn om jeg kunne eller ikke drikke vin til maten, og den var positiv den:shy: skulle klare å holde meg til jeg kom hjem før jeg fortalte mannen:hilarious::hilarious::hilarious: men den gang ei:hilarious::hilarious::hilarious: tror jeg klarte vente 3minutter eller noe:angelic::angelic:

så nå tror jeg nesten jeg må stoppe testinga, og faktisk ta den rundt neste søndag, hvis ikke TR er her da:hilarious::hilarious::hilarious: vil jo ikke at mannen skal oppdage at jeg har svidd av maaange tester, og bestilt for 400,- til:hilarious::hilarious::hilarious:

Med første var mannen i India da jeg testet positivt. Testet kun fordi jeg skulle på middag med alkohol, og ville være sikker på at jeg ikke var gravid. Ville si det ansikt til ansikt, så måtte vente en hel uke på å få fortelle det til mannen. Det var vanskelig!!

Med første var mannen i India da jeg testet positivt. Testet kun fordi jeg skulle på middag med alkohol, og ville være sikker på at jeg ikke var gravid. Ville si det ansikt til ansikt, så måtte vente en hel uke på å få fortelle det til mannen. Det var vanskelig!!
Hvis du faktisk klarte å vente så tenker jeg virkelig kudos!! Vi (jeg) klarte ikke vente med å offentliggjøre det så jeg delte nyheten i uke 9 på fb:hilarious::hilarious::angelic:

Synes å skimte en skygge der ja :excited001

Nei.. Er i pp3. Har tre barn fra før. Men er 39 år, så mulig alderen ikke spiller helt på lag :whacky011
Du da?
Nei er i PP1 etter senabort, satt på første forsøk sist, så håper:Heartred har to barn fra før.

Da kom TR her.. 3 dager før tiden, men det er egentlig like greit når hun først tenker å komme:shifty::shifty: Æsj så kjedelig

Da kom TR her.. 3 dager før tiden, men det er egentlig like greit når hun først tenker å komme:shifty::shifty: Æsj så kjedelig

Uff... det er det kjipe med å styre disse listene, flytte folk til TR.
Vi får heie på tidenes beste julegave.
:Heartred

Kjenner det er vanskelig å skulle vente til søndag med å ta en test. Har så lyst å bare teste nå med en gang. Men om jeg hadde klart å vente enda lengre, helt til onsdag - som er bursdagen min - det hadde vært gøy om jeg fikk en positiv strek da! Ikm er også da. Hadde ikm på bursdagen min i fjor også, fikk positiv test da, men det ble jo bare BO/MA.

Er det bare jeg som ser litt strek på den øverste? Ser på begge da

Back
Topp