IKM Uke 48 <3

Hvor lenge har du prøvd? Har du hatt noen kjemiske eller aborter? Jeg går nå på Lutinus for at egget skal klare å holde seg fast... Men gyn mente jeg hadde fine slimhinner til at et egg kunne feste seg

Dette er bare pp3, men jeg har hatt mellomblødninger fra el til mens hver syklus etter at jeg sluttet på pilla. Har blitt gravid på første forsøk 3 ganger før, inkludert en MA. Skal til gyn neste uke så tenkte å ta opp dette da. Forrige syklus hadde jeg kort lutealfase også, mens den før der var på 14 dager.

Føler mensen kommer hele tiden, mye utflod.. 10 dpo i morra og fyrer av en test da, håper virkelig ikke tempen synker!

Hvis du legger ut positiv test på søndag... (har lyst til å skrive når istedenfor hvis, men av respekt for deg, holder jeg meg nøytral) da kommer jeg til å HYLE!
Og ta meg et søndagsglass!
:smiley-angelic001:Heartred
Ååå, det var faktisk ganske hyggelig :Heartred :sorry: Jeg kommer ikke til å tro det før jeg får se det levende på ul i uke 6... Har fått så mange streker før.

Så lenge siden noen har lagt ut bilde av en test at jeg legger ut min blenda fra imorges, antar løpet er kjørt og forbereder meg på ny PP (10dpo):banghead::hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20211126-073102_Photos.jpg
    Screenshot_20211126-073102_Photos.jpg
    847,8 KB · Visninger: 84
10dpo
Fortsatt høy temperatur, men blenda tidligtest nå. Er vel bare å forberede seg på enda en ny pp. Svært så vanskelig dette skulle være da! Venninna mi som jeg begynte å prøve samtidig med er straks i 2. trimester.. :sorry:

14 dpo/cd 1 - drømte at mensen kom, våkna til mensen :hilarious: Da satser vi på verdens fineste julegave neste syklus :angelic:

7 dpo - dagene går så ufattelig sent! :smiley-angry026
Ser frem til frihelg, selv om vi har endel planer… har enda ikke falt for testetrangen… :whacky011

14 dpo/cd 1 - drømte at mensen kom, våkna til mensen :hilarious: Da satser vi på verdens fineste julegave neste syklus :angelic:

Og der våknet jeg, og bare.... oppdatere listen?
HEY, VENT, det er jo jeg som skal det.
:hilarious:

Kjære vene... skal jeg sette deg under TR, da?
:Heartred

Gleder meg til manges testefest i helgen! Lykke til ❤️ Skulle ventet sjæl, blir et dølt julebord i kveld :hilarious:

7 dpo - dagene går så ufattelig sent! :smiley-angry026
Ser frem til frihelg, selv om vi har endel planer… har enda ikke falt for testetrangen… :whacky011
7 dpo her og, prøver å vente til onsdag med å teste, er det urealistisk? :P

Det kan du! Vi satser da på gull-egg i uke 51, vi?:Heartpink

Ja, det gjør vi!
Verdens fineste julegave, skal vi få i år!
:Heartbigred

Er så klar.
Nå har jeg satt i gang med grapefruktkjerneekstrakt, Vitex og Maca.
I tillegg til de vanlige vitaminene mine.

Og i dag kom pakken fra Babyplan.
upload_2021-11-26_9-34-26.jpeg

upload_2021-11-26_9-34-40.jpeg

Røyk på en test i dag tidlig(8 eller 5dpo:hilarious:), den er negativ men med godviljen min synes jeg å skimte noe skygge der:angelic:
Skal prøve å holde meg til søndag/mandag, har eeegentlig lovet mannen at vi skal teste sammen haha

Vedlegg

• 951D2302-D4FE-4285-B009-B0F980C1B230.jpeg
    951D2302-D4FE-4285-B009-B0F980C1B230.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 86
Back
Topp