Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge har du prøvd? Har du hatt noen kjemiske eller aborter? Jeg går nå på Lutinus for at egget skal klare å holde seg fast... Men gyn mente jeg hadde fine slimhinner til at et egg kunne feste seg
Ååå, det var faktisk ganske hyggelig Jeg kommer ikke til å tro det før jeg får se det levende på ul i uke 6... Har fått så mange streker før.Hvis du legger ut positiv test på søndag... (har lyst til å skrive når istedenfor hvis, men av respekt for deg, holder jeg meg nøytral) da kommer jeg til å HYLE!
Og ta meg et søndagsglass!
Haha, det er jo fint det - visdom!Stemmer det! Huff, bare glad jeg ikke var pompøs nok til å gi meg selv det navnet Litt flaut, men brukes nå heldigvis bare som nick, da
Det forstår jeg! Hvor mange dpo er du? Men tidlige gravidsymptomer og pms er ikke så ulikt egentlig. Og når man prøver, kjenner man alt så mye bedre fordi man blir mer bevisst.Uff det er så rart å føle seg så gravid også viser testene noe helt annet…
Ja det er sant… er 13 dpo så håpet er nok ute herDet forstår jeg! Hvor mange dpo er du? Men tidlige gravidsymptomer og pms er ikke så ulikt egentlig. Og når man prøver, kjenner man alt så mye bedre fordi man blir mer bevisst.
14 dpo/cd 1 - drømte at mensen kom, våkna til mensen Da satser vi på verdens fineste julegave neste syklus
7 dpo her og, prøver å vente til onsdag med å teste, er det urealistisk?7 dpo - dagene går så ufattelig sent!
Ser frem til frihelg, selv om vi har endel planer… har enda ikke falt for testetrangen…
Det kan du! Vi satser da på gull-egg i uke 51, vi?Og der våknet jeg, og bare.... oppdatere listen?
HEY, VENT, det er jo jeg som skal det.
Kjære vene... skal jeg sette deg under TR, da?
Prøver å vente til tidligst onsdag… Sist pp testet jeg ikke i det hele tatt før tanta kom..7 dpo her og, prøver å vente til onsdag med å teste, er det urealistisk?
Sniker. Her er svaret: https://en.m.wiktionary.org/wiki/sapientiaHusker ikke lenger. Tror det er latin. Fikk kallenavnet av noen venner da jeg gikk på ungdomsskolen, skulle se fint ut som nick her og der, ooog passe meg. I don't know anymore. Men har bare blitt til at det er det jeg bruker.
Det kan du! Vi satser da på gull-egg i uke 51, vi?