IKM Uke 48 <3

Hmmm.... Kanskje jeg revurderer det jeg sa tidligere. Men sånn er det. Ene sekundet så tenker jeg at dette ble ikke noe... Så går det litt, kjenner et stikk, litt murring, er ikke puppene liiitt ømme da? Kanskje jeg er gravid... Har så lyst å ta en test i morgentidlig, men skal vente til søndag! Er 8 dpo nå

Innbiller meg at det var pga kjemisk... At TR kom fortere pga det.
Luteal, er den fra EL til TR?
Vet egentlig ikke... Ca 2 uker, oror jeg
:wacky:
Troooor TR kommer litt senere da evt. Men jeg vet ikke. Her har jeg alltid fått tr noen dager forsinket etter kjemisk. Men kan jo hende det skjer også, jeg vet ikke.

Og akkurat nå kom et kjempestikk der nede. Det kom så overraskende på meg at jeg utropte en liten lyd. Det er sånne stikk jeg bare kjenner når jeg blir gravid. Men altså, selv om det kan bety det, betyr det ikke at det blir en baby..... Men vi får se, vi får se... Jeg bare måtte dele det med noen som forstår.

Og akkurat nå kom et kjempestikk der nede. Det kom så overraskende på meg at jeg utropte en liten lyd. Det er sånne stikk jeg bare kjenner når jeg blir gravid. Men altså, selv om det kan bety det, betyr det ikke at det blir en baby..... Men vi får se, vi får se... Jeg bare måtte dele det med noen som forstår.

Blir spennende å teste på søndag da!! :smiley-bounce016

Sku gjerne joina testedaten deres, hadde gjort det om det ikke var for julebordet i morra og jeg er for glad i vin :hilarious:

Jaaa!! Det er innafor altså! Jeg tenkte å teste 10 dpo, men venter sammen med *husker ikke nick, noe med Pieseti*, så da ble det søndag og 11 dpo. Kjenner at jeg har veldig lyst å ryke på en test i morgen, men jeg skal klare å vente til søndag, når vi er flere!

Hihi, meg du snakker om? :joyful:

Sååå glad for at vi har avtale. 10 dpo nå, og fant ut i går at den testet jeg fikk gratis fra babyplan er en tidligtest :eek: Så da har jeg visst ikke kun vanlige tester allikevel. Hadde sååå tatt den i dag eller i morgen hadde ikke vi hatt avtale! :dance008

Hihi, meg du snakker om? :joyful:

Sååå glad for at vi har avtale. 10 dpo nå, og fant ut i går at den testet jeg fikk gratis fra babyplan er en tidligtest :eek: Så da har jeg visst ikke kun vanlige tester allikevel. Hadde sååå tatt den i dag eller i morgen hadde ikke vi hatt avtale! :dance008
Det var deg, ja. Haha. Hva betyr det der nicket ditt?

Yay! Jeg hadde også lett tatt en test i morgen om ikke jeg følger deg ;)

Det var deg, ja. Haha. Hva betyr det der nicket ditt?

Yay! Jeg hadde også lett tatt en test i morgen om ikke jeg følger deg ;)

Husker ikke lenger. Tror det er latin. Fikk kallenavnet av noen venner da jeg gikk på ungdomsskolen, skulle se fint ut som nick her og der, ooog passe meg. I don't know anymore. Men har bare blitt til at det er det jeg bruker. :oops:

Nå murrer godt magen og jeg fortsetter spottinga. Ble skikkelig demotivert nå i kveld, fortsatt ømme bryster, men ikke like ille som i går tror jeg. Må vel bare innstille meg mentalt på temperaturdropp og negativ test i morra. Hvordan skal et egg klare å holde seg fast når kroppen min bare blør det ut..:sorry:

Husker ikke lenger. Tror det er latin. Fikk kallenavnet av noen venner da jeg gikk på ungdomsskolen, skulle se fint ut som nick her og der, ooog passe meg. I don't know anymore. Men har bare blitt til at det er det jeg bruker. :oops:
Hehe, artig. Det jeg har er også et nick jeg har brukt siden vgs, hehe.

Nå murrer godt magen og jeg fortsetter spottinga. Ble skikkelig demotivert nå i kveld, fortsatt ømme bryster, men ikke like ille som i går tror jeg. Må vel bare innstille meg mentalt på temperaturdropp og negativ test i morra. Hvordan skal et egg klare å holde seg fast når kroppen min bare blør det ut..:sorry:
Hvor lenge har du prøvd? Har du hatt noen kjemiske eller aborter? Jeg går nå på Lutinus for at egget skal klare å holde seg fast... Men gyn mente jeg hadde fine slimhinner til at et egg kunne feste seg

Sapientia betyr visdom!
:rolleyes::Heartred

Hvis du legger ut positiv test på søndag... (har lyst til å skrive når istedenfor hvis, men av respekt for deg, holder jeg meg nøytral) da kommer jeg til å HYLE!
Og ta meg et søndagsglass!
:smiley-angelic001:Heartred

7dpo og ikke antydning til ømme pupper..det er lenge siden jeg ikke har hatt det etter el. Tror ikke det er et tegn på noe som helst,men bare rart. Tror ikke jeg er/blir gravid denne måneden heller,så nå begynner jeg å se frem mot julebord og bursdag :happy:

Stemmer det! Huff, bare glad jeg ikke var pompøs nok til å gi meg selv det navnet :hilarious: Litt flaut, men brukes nå heldigvis bare som nick, da :oops::rolleyes:

Synes du skal ta det som det komplimentet det er, jeg. Og bære det med stolthet.:rolleyes:

EL smerter og EL slim??? Kan EL være i dag?? Gikk tom for EL tester med blinkende smiley fra CB testene mandag forrige uke, så antok EL var senest onsdag med tanke på erfaring… men kan EL være i dag/morgen siden smertene er intense nå og slimet er mere enn da jeg trodde jeg hadde el?

EL smerter og EL slim??? Kan EL være i dag?? Gikk tom for EL tester med blinkende smiley fra CB testene mandag forrige uke, så antok EL var senest onsdag med tanke på erfaring… men kan EL være i dag/morgen siden smertene er intense nå og slimet er mere enn da jeg trodde jeg hadde el?

Jeg leste nettopp dette:
Ny forskning viser at eggløsning kan skje flere ganger i måneden og at kvinner kan bli gravide når som helst i menstruasjonssyklusen. ... Kanadiske forskere har nå funnet ut at kvinner kan ha eggløsning flere ganger i måneden og på forskjellige tidspunkt i syklusen

Som om vi ikke har nok å følge med og tenke på?!
:wideyed::hilarious:

Jeg leste nettopp dette:
Ny forskning viser at eggløsning kan skje flere ganger i måneden og at kvinner kan bli gravide når som helst i menstruasjonssyklusen. ... Kanadiske forskere har nå funnet ut at kvinner kan ha eggløsning flere ganger i måneden og på forskjellige tidspunkt i syklusen
Som om vi ikke har nok å følge med og tenke på?!
:wideyed::hilarious:
Leste det samme her om dagen faktisk. Skal ikke være lett:hilarious:

Leste det samme her om dagen faktisk. Skal ikke være lett:hilarious:

Så egentlig trenger man ikke følge med på EL, man kan bare ha seg hele syklusen :hilarious:

Minus mensedagene:wideyed: med mindre man tar det i dusjen, da.
Men hællemåne.
:hilarious:

Back
Topp