Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanligvis sier jeg usjadeisann, og sånne ting, når noen har vondt... men IKKE når det kan være en god ting!Ååååå jeg har så vondt i puppene!!
Fristende å teste i morra, men skal klare å holde meg til fredag (10dpo) Det nærmer seg! Håper det hagler inn med positive tester utover denne og neste uke!
Bare å gå for en bib, og stort glassJeg er sååå forberedt på å bli ordentlig brisen i helgen, helst dritings!
Så det må hagle inn, så jeg har mange å skåle for!
Bare å gå for en bib, og stort glass
Haha, ingen av delene! Bare god stemning - og karaoke som vekker naboenSåpass... så dritings, da tenker du automatisk sikkel eller spy?
Spør for en venn.
Haha, ingen av delene! Bare god stemning - og karaoke som vekker naboen
Det er det samme som ofte kan skape en liten dipp i temperaturen, omtrent til samme tid.Har det samme nå, aldri hørt om
Kjente på det samme her om dagen da jeg tok en sånn test. Merkelig følelse. Var liksom så kjentTok en corona selvtest (ikke syk, men better safe and all siden jeg plutselig fikk hodepine i kveld). Er så innstilt på å leite etter to streker at jeg nesten blir skuffa når det lyser kun én kontroll-stŕek.
Morn!
9dpo i dag
Puppene er litt mindre ømme i dag enn i går kveld, men det virker litt som en gjenganger at de er mest ømme på ettermiddag/kveld. Banker i bordet for det hvertfall! Temperaturen holder seg fortsatt høy, forrige syklus var den sunket ganske kraftig på 9dpo. Kun to dager med spotting hittil i dpo-land (inkl i dag). Virker som det hovedsaklig kommer ved litt hard avføring (sorry tmi )
I morgen blir det testing!
Ingen andre som temper? Savner noen flere tempegrafer å tolke
Assa... nå har jeg to apper her.
Flo og Premom.
Temping har jeg ikke forstått meg noe særlig på, men tenkte jeg kanskje skulle prøve denne syklusen.
Når begynner man?
Det kan jo legges inn i Premom, har jeg sett.
Så utrolig spennende det blir når du tester i morgen! Også så flink du har vært til å vente!
Krysser alt for at du har vonde pupper i kveld og positiv test i morgen!
Åh... jeg gleder meg til å kunne flytte folk inn under gravid på lista!
Jeg syns fertility friend er best på temping. Appen er ekstremt 90-talls og jeg får spasmer når jeg bruker den, men den gjør jobben sin Kan legge inn temperaturen i premom også, men den appen regulerer ikke EL etter temperatur, kun etter el-tester (såvidt jeg har erfaring med). Derfor er min premom og ff uenig med 1 dag denne syklusen siden jeg hadde veldig kort peak. Det var den forsåvidt også forrige syklus fordi da hadde jeg peak 2 døgn før temperaturhopp, men da var de uenig motsatt vei Flo har jeg ikke prøvd, så kan ikke uttale meg.
Takk! Jeg er ganske stolt over meg selv også Jeg går lett i kjelleren ved blenda tester, så da har jeg funnet ut at det beste for meg er å drøye så lenge som mulig for å ikke gå og deppe unødvendig lenge Men i morra er det julebord og jeg må finne ut om jeg kan drikke eller ikke. Tenker at dersom testen er helt blenda (og hvertfall i kombinasjon med evt temperaturfall) så kan jeg unne meg et lite glass