IKM Uke 48 <3

Ååååå jeg har så vondt i puppene!! :yuck::nailbiting::hilarious:
Vanligvis sier jeg usjadeisann, og sånne ting, når noen har vondt... men IKKE når det kan være en god ting!
:hilarious:

Jeg ville jo vanligvis tenkt dette må være positivt jeg også, men de var jo sånn forrige syklus og den før der også, så må nok litt mer til før jeg får opp forhåpningene

Fristende å teste i morra, men skal klare å holde meg til fredag (10dpo) :smug: Det nærmer seg! :wideyed: Håper det hagler inn med positive tester utover denne og neste uke!

Fristende å teste i morra, men skal klare å holde meg til fredag (10dpo) :smug: Det nærmer seg! :wideyed: Håper det hagler inn med positive tester utover denne og neste uke!

Jeg er sååå forberedt på å bli ordentlig brisen i helgen, helst dritings!
:hilarious:
Så det må hagle inn, så jeg har mange å skåle for!

Haha, ingen av delene! Bare god stemning - og karaoke som vekker naboen :singing:

Trodde bib var smekke.:hilarious:
Det vil jeg nemlig prøve å unngå.

Men jeg og mannen driver og spiller inn en låt jeg har skrevet om dagen, så det kan jo gå som karaoke, det.
:singing::p

Tok en corona selvtest (ikke syk, men better safe and all siden jeg plutselig fikk hodepine i kveld). Er så innstilt på å leite etter to streker at jeg nesten blir skuffa når det lyser kun én kontroll-stŕek.:hilarious::eek:

Tok en corona selvtest (ikke syk, men better safe and all siden jeg plutselig fikk hodepine i kveld). Er så innstilt på å leite etter to streker at jeg nesten blir skuffa når det lyser kun én kontroll-stŕek.:hilarious::eek:
Kjente på det samme her om dagen da jeg tok en sånn test. Merkelig følelse. Var liksom så kjent

Negativ test i dag 12 dpo.. mensmurringene har kommet og puppene er mindre ømme:oops: Mensen skal ikke komme før mandag, men jeg blir ikke overrasket om den er rett rundt hjørnet, like greit om den bare kommer nå om det ikke blir noe uansett

Jeg er så imponert over alle dere som klarer å vente med testing. Her hadde jeg bestemt meg for å ikke teste i går (6dpo),for sannsynligheten for positiv test er jo omtrent null. Så..når jeg kommer inn på badet begynner hodet mitt: « det er jo spennende likevel da,det er jo bare for gøy,du har mange tester, du mååå jo ikke teste, men det er jo gøy om du gjør det». Ser helt klart mange tegn på en avhengighet her ja:hilarious::hilarious::hilarious:

Trenger jeg si at jeg testet?:hilarious: Røyk på en i går,og igjen i dag…

Morn!

9dpo i dag :headphone:

Puppene er litt mindre ømme i dag enn i går kveld, men det virker litt som en gjenganger at de er mest ømme på ettermiddag/kveld. Banker i bordet for det hvertfall! Temperaturen holder seg fortsatt høy, forrige syklus var den sunket ganske kraftig på 9dpo. Kun to dager med spotting hittil i dpo-land (inkl i dag). Virker som det hovedsaklig kommer ved litt hard avføring (sorry tmi :hungover: )

I morgen blir det testing!:excited001

Ingen andre som temper? Savner noen flere tempegrafer å tolke :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20211125-091043~2.png
    Screenshot_20211125-091043~2.png
    79,4 KB · Visninger: 59
Morn!

9dpo i dag :headphone:

Puppene er litt mindre ømme i dag enn i går kveld, men det virker litt som en gjenganger at de er mest ømme på ettermiddag/kveld. Banker i bordet for det hvertfall! Temperaturen holder seg fortsatt høy, forrige syklus var den sunket ganske kraftig på 9dpo. Kun to dager med spotting hittil i dpo-land (inkl i dag). Virker som det hovedsaklig kommer ved litt hard avføring (sorry tmi :hungover: )

I morgen blir det testing!:excited001

Ingen andre som temper? Savner noen flere tempegrafer å tolke :hilarious:

Assa... nå har jeg to apper her.
Flo og Premom.
Temping har jeg ikke forstått meg noe særlig på, men tenkte jeg kanskje skulle prøve denne syklusen.
Når begynner man?
Det kan jo legges inn i Premom, har jeg sett.

Så utrolig spennende det blir når du tester i morgen! Også så flink du har vært til å vente!
:excited001
Krysser alt for at du har vonde pupper i kveld og positiv test i morgen!
:smiley-angelic001

Åh... jeg gleder meg til å kunne flytte folk inn under gravid på lista!
:Heartbigred

Kvalme som kom kasta på meg på morgenen i dag…. Stikker litt i magen innimellom, murringer i ryggen i flere dager. Men er jo bare 7 dpo, så tipper det er kroppen som lurer meg…. Innbilt svangerskap liksom :banghead::wacky: har sååååå lyst å være like flink som flere her og drøye testing, men vet virkelig ikke om jeg får det til…. Eneste jeg tenker på HELE TIDEN!!!! Blir gal! Hadde kjemisk forrige syklus og skulle egentlig ønske jeg hadde drøyd testing da, så hadde jeg sluppet å forholde meg til nok et nederlag. Med det frisk i minne bør jeg vente, meeeeeeen…… tipper jeg ryker på en test i morgen tidlig :nailbiting:

Assa... nå har jeg to apper her.
Flo og Premom.
Temping har jeg ikke forstått meg noe særlig på, men tenkte jeg kanskje skulle prøve denne syklusen.
Når begynner man?
Det kan jo legges inn i Premom, har jeg sett.

Så utrolig spennende det blir når du tester i morgen! Også så flink du har vært til å vente!
:excited001
Krysser alt for at du har vonde pupper i kveld og positiv test i morgen!
:smiley-angelic001

Åh... jeg gleder meg til å kunne flytte folk inn under gravid på lista!
:Heartbigred

Jeg syns fertility friend er best på temping. Appen er ekstremt 90-talls og jeg får spasmer når jeg bruker den, men den gjør jobben sin :p Kan legge inn temperaturen i premom også, men den appen regulerer ikke EL etter temperatur, kun etter el-tester (såvidt jeg har erfaring med). Derfor er min premom og ff uenig med 1 dag denne syklusen siden jeg hadde veldig kort peak. Det var den forsåvidt også forrige syklus fordi da hadde jeg peak 2 døgn før temperaturhopp, men da var de uenig motsatt vei :p Flo har jeg ikke prøvd, så kan ikke uttale meg.

Takk! Jeg er ganske stolt over meg selv også :hilarious: Jeg går lett i kjelleren ved blenda tester, så da har jeg funnet ut at det beste for meg er å drøye så lenge som mulig for å ikke gå og deppe unødvendig lenge :) Men i morra er det julebord og jeg må finne ut om jeg kan drikke eller ikke. Tenker at dersom testen er helt blenda (og hvertfall i kombinasjon med evt temperaturfall) så kan jeg unne meg et lite glass :)

Jeg syns fertility friend er best på temping. Appen er ekstremt 90-talls og jeg får spasmer når jeg bruker den, men den gjør jobben sin :p Kan legge inn temperaturen i premom også, men den appen regulerer ikke EL etter temperatur, kun etter el-tester (såvidt jeg har erfaring med). Derfor er min premom og ff uenig med 1 dag denne syklusen siden jeg hadde veldig kort peak. Det var den forsåvidt også forrige syklus fordi da hadde jeg peak 2 døgn før temperaturhopp, men da var de uenig motsatt vei :p Flo har jeg ikke prøvd, så kan ikke uttale meg.

Takk! Jeg er ganske stolt over meg selv også :hilarious: Jeg går lett i kjelleren ved blenda tester, så da har jeg funnet ut at det beste for meg er å drøye så lenge som mulig for å ikke gå og deppe unødvendig lenge :) Men i morra er det julebord og jeg må finne ut om jeg kan drikke eller ikke. Tenker at dersom testen er helt blenda (og hvertfall i kombinasjon med evt temperaturfall) så kan jeg unne meg et lite glass :)

Jeg tenker det er lurt, å i hvert fall vente til 10 dpo, sånn som du har gjort nå.
Håper jeg klarer å huske det jeg har erfart denne gangen til neste, så jeg og gjør det.

Da blir det Fertility Friend på meg også. :hilarious:
Skulle helst bare hatt en app å forholde meg til, kjenner jeg.
Så får bare ta en vurdering etterhvert, om det er en som kan gi meg alt jeg trenger.
I Flo kan jeg jo ikke legge inn tester, det kan jeg i hvert fall i Premom.
Kan man det i Fertility Friend?

Back
Topp