IKM Uke 48 <3

På vei til julebord/middag med ene gjengen på jobben.. Tenkte å kose meg med en cider, selv om jeg er i dpo-land. Om jeg skulle være gravid, så deler vi nok ikke blodbane enda..

6dpo i dag og negativ test i dag. Men mulig el var to dager senere også siden mye el-slim:p følte livmora stramma seg til i stad når jeg reiste meg (helt lik følelse som da jeg var gravid sist). Tror jeg skal vente med neste test til mandag(er da 11 eller 8 dpo)

Nå er jeg kanskje 9-10 dpo i dag, men er ikke sikker. Har de siste 3 dagene vært litt øm på høyre side i korsryggen, det har gått litt nedover låret også noen ganger. Noen som kjenner det igjen fra tidligere graviditet? :rolleyes:

Jeg venter enda med å teste meg til på lørdag, 2 dager før ikm. Er så spent på hva testen vil vise!!:p

Gjett om jeg gjorde et gledeshopp da jeg så en svak strek på testen min i kveld… helt til jeg oppdaget at det var en EL test jeg hadde tatt..

Nå er jeg kanskje 9-10 dpo i dag, men er ikke sikker. Har de siste 3 dagene vært litt øm på høyre side i korsryggen, det har gått litt nedover låret også noen ganger. Noen som kjenner det igjen fra tidligere graviditet? :rolleyes:

Jeg venter enda med å teste meg til på lørdag, 2 dager før ikm. Er så spent på hva testen vil vise!!:p
Yup, murrer både foran og bak :p så spennende!

Yup, murrer både foran og bak :p så spennende!

Altfor spennende faktisk :hilarious: er jo redd jeg bare innbiller meg det eller at det er fordi ikm nærmer seg. Men jeg tror jo ikke jeg har hatt slike murringer før tr er i gang…? Husker jo ikke sånne ting når jeg ikke har tenkt så mye over det tidligere :p

Altfor spennende faktisk :hilarious: er jo redd jeg bare innbiller meg det eller at det er fordi ikm nærmer seg. Men jeg tror jo ikke jeg har hatt slike murringer før tr er i gang…? Husker jo ikke sånne ting når jeg ikke har tenkt så mye over det tidligere :p
Haha, nei det er noe med det! Men hvis tanken først får snikt seg inn, er det vanskelig å riste den av igjen :hilarious:

Jeg har vært og snakket med psykologen min i dag... og det kunne ikke passet bedre.
Dagen jeg begynner å blø og er helt knust, er dagen jeg får snakket ut.
Han er så utrolig god og snakke med, og kjenner meg godt nå.

Jeg tenker at hadde jeg ventet til 10dpo, hadde jeg ikke fått med meg den testen... og da hadde jeg bare sett på det her som en vanlig mens. Det hadde skånet meg for så mye smerte.
Så jeg skal gjøre alt jeg kan for å huske på dette neste gang jeg kommer til DPO, så jeg slipper det igjen.
Er det noe som blir befruktet da, vil jeg helst ikke vite, med mindre jeg får beholde det.

Jeg har vært og snakket med psykologen min i dag... og det kunne ikke passet bedre.
Dagen jeg begynner å blø og er helt knust, er dagen jeg får snakket ut.
Han er så utrolig god og snakke med, og kjenner meg godt nå.

Jeg tenker at hadde jeg ventet til 10dpo, hadde jeg ikke fått med meg den testen... og da hadde jeg bare sett på det her som en vanlig mens. Det hadde skånet meg for så mye smerte.
Så jeg skal gjøre alt jeg kan for å huske på dette neste gang jeg kommer til DPO, så jeg slipper det igjen.
Er det noe som blir befruktet da, vil jeg helst ikke vite, med mindre jeg får beholde det.

Høres ut som en god plan å vente til 10DPO:happy090 er vel dær denne syklusen at jeg skal konsekvent teste med tidligtest, fordi jeg har hadd skygge på alle testene jeg har tatt siden 3dpo:confused005
Litt som læring til meg selv at dette førken… dette er en dårlig ide. Og litt som læring i at, stress ned frøken! Det klaffer når det klaffer:happy119

neste syklus er planen å gå meg en tur hvær gang jeg kjenner at jeg har lyst til å teste :happy093

også får vi heller støtte opp om hværandre og heie oss frem:Heartred:Heartred

Høres ut som en god plan å vente til 10DPO:happy090 er vel dær denne syklusen at jeg skal konsekvent teste med tidligtest, fordi jeg har hadd skygge på alle testene jeg har tatt siden 3dpo:confused005
Litt som læring til meg selv at dette førken… dette er en dårlig ide. Og litt som læring i at, stress ned frøken! Det klaffer når det klaffer:happy119

neste syklus er planen å gå meg en tur hvær gang jeg kjenner at jeg har lyst til å teste :happy093

også får vi heller støtte opp om hværandre og heie oss frem:Heartred:Heartred

Ja... sånn prøver jeg å tenke og, at det klaffer når det klaffer.
Er liksom ikke alt vi kan rå over, heller. Selv om vi så gjerne vil.
:Heartred

Distraksjon når testebehovet melder seg høres veldig klokt ut!
Og å gå en tur er jo en måte å komme seg unna testene på, til det roer seg.
Jeg tenker jeg bare må skynde meg å tisse rett i do... evt. tisse så ofte og drikke så mye at det ikke er noe vits i å teste, fordi den ikke blir konsentrert nok uansett.
:laughing002

Ja... vi får absolutt fortsette med å støtte oppom og heie.:Heartred
For sånn jeg føler det nå vil jeg selv også føle på en enorm lettelse og glede på vegne av alle de som får positive tester.
Og det er så godt å kunne det, selv når det ikke klaffer for en selv.

Vet ikke om jeg orker å ta flere tester, jeg... og ikke vet jeg om jeg klarer å la vær.
Har uansett begynt å forberede meg mentalt på neste syklus. Bare sånn for å ikke bli i kjelleren.
Har en uåpnet grapefruktkjerneekstrakt stående i skapet.
Så da har jeg noen spørsmål ang. neste syklus, hvis det er greit. Bare for å se om jeg har forstått det rett.

1. Grapefruktkjerneekstrakt fra CD1
2. EL-tester fra CD10
3. Pøka javnt og trutt fra menseslutt til trudelutt... eh, sorry, men det rimte
4. Folk snakker om å tempe, men det vet jeg ikke om jeg får til til samme tid hver dag... anyway, er det og fra CD10?

Er så mange rare tips rundt omkring.
Hva sverger dere til?
:anyone
Jeg begynner å tempe fra CD 15/16 å får vanligvis el på CD 22-24 en gang:joyful: men man få helst tempe til samme tid hver dag, +- 20-30 minutter har jeg lest. En å annen gang når det ikke går har jeg brukt temp adjuster❤️

Jeg begynner å tempe fra CD 15/16 å får vanligvis el på CD 22-24 en gang:joyful: men man få helst tempe til samme tid hver dag, +- 20-30 minutter har jeg lest. En å annen gang når det ikke går har jeg brukt temp adjuster❤️

Takk :Heartred

Denne gangen hadde jeg EL på CD13, så jeg må nok begynne noen dager før.
Aner ikke hvor lang denne syklusen kommer til å bli.:happy:

Takk :Heartred

Denne gangen hadde jeg EL på CD13, så jeg må nok begynne noen dager før.
Aner ikke hvor lang denne syklusen kommer til å bli.:happy:
Da ville jeg starta når mensen er over første runden bare for å få sånn ca❤️ Nei de syklusene er jammen ikke lett:grumpy: hadde på Syklus på 34, begynte på betakaroten Siden mensen kom rundt 10/11dpo, Nå kommer den 14/15 dpo så syklusen ble lenger. Hadde håpa el skulle komme tidligere:hilarious:

Da ville jeg starta når mensen er over første runden bare for å få sånn ca❤️ Nei de syklusene er jammen ikke lett:grumpy: hadde på Syklus på 34, begynte på betakaroten Siden mensen kom rundt 10/11dpo, Nå kommer den 14/15 dpo så syklusen ble lenger. Hadde håpa el skulle komme tidligere:hilarious:

Her skulle jeg helst hatt en wow-reaksjon å trykke på... :wideyed: hjelpes.
Første syklusen etter at jeg fjernet spiralen var på 33 dager, og det var liksom nok, syntes jeg.
Neste var 27, og den som brått tok slutt i går var på 23.

Så jeg får nok begynne rett etter mens, ja.

Back
Topp