Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det samme nå, aldri hørt omDet kan komme av en østrogentopp, som vanligvis kommer halvveis i lutealfasen
Yup, murrer både foran og bak så spennende!Nå er jeg kanskje 9-10 dpo i dag, men er ikke sikker. Har de siste 3 dagene vært litt øm på høyre side i korsryggen, det har gått litt nedover låret også noen ganger. Noen som kjenner det igjen fra tidligere graviditet?
Jeg venter enda med å teste meg til på lørdag, 2 dager før ikm. Er så spent på hva testen vil vise!!
Yup, murrer både foran og bak så spennende!
Haha, nei det er noe med det! Men hvis tanken først får snikt seg inn, er det vanskelig å riste den av igjenAltfor spennende faktisk er jo redd jeg bare innbiller meg det eller at det er fordi ikm nærmer seg. Men jeg tror jo ikke jeg har hatt slike murringer før tr er i gang…? Husker jo ikke sånne ting når jeg ikke har tenkt så mye over det tidligere
Jeg har vært og snakket med psykologen min i dag... og det kunne ikke passet bedre.
Dagen jeg begynner å blø og er helt knust, er dagen jeg får snakket ut.
Han er så utrolig god og snakke med, og kjenner meg godt nå.
Jeg tenker at hadde jeg ventet til 10dpo, hadde jeg ikke fått med meg den testen... og da hadde jeg bare sett på det her som en vanlig mens. Det hadde skånet meg for så mye smerte.
Så jeg skal gjøre alt jeg kan for å huske på dette neste gang jeg kommer til DPO, så jeg slipper det igjen.
Er det noe som blir befruktet da, vil jeg helst ikke vite, med mindre jeg får beholde det.
Høres ut som en god plan å vente til 10DPO er vel dær denne syklusen at jeg skal konsekvent teste med tidligtest, fordi jeg har hadd skygge på alle testene jeg har tatt siden 3dpo
Litt som læring til meg selv at dette førken… dette er en dårlig ide. Og litt som læring i at, stress ned frøken! Det klaffer når det klaffer
neste syklus er planen å gå meg en tur hvær gang jeg kjenner at jeg har lyst til å teste
også får vi heller støtte opp om hværandre og heie oss frem
Jeg begynner å tempe fra CD 15/16 å får vanligvis el på CD 22-24 en gang men man få helst tempe til samme tid hver dag, +- 20-30 minutter har jeg lest. En å annen gang når det ikke går har jeg brukt temp adjusterVet ikke om jeg orker å ta flere tester, jeg... og ikke vet jeg om jeg klarer å la vær.
Har uansett begynt å forberede meg mentalt på neste syklus. Bare sånn for å ikke bli i kjelleren.
Har en uåpnet grapefruktkjerneekstrakt stående i skapet.
Så da har jeg noen spørsmål ang. neste syklus, hvis det er greit. Bare for å se om jeg har forstått det rett.
1. Grapefruktkjerneekstrakt fra CD1
2. EL-tester fra CD10
3. Pøka javnt og trutt fra menseslutt til trudelutt... eh, sorry, men det rimte
4. Folk snakker om å tempe, men det vet jeg ikke om jeg får til til samme tid hver dag... anyway, er det og fra CD10?
Er så mange rare tips rundt omkring.
Hva sverger dere til?
Jeg begynner å tempe fra CD 15/16 å får vanligvis el på CD 22-24 en gang men man få helst tempe til samme tid hver dag, +- 20-30 minutter har jeg lest. En å annen gang når det ikke går har jeg brukt temp adjuster
Da ville jeg starta når mensen er over første runden bare for å få sånn ca Nei de syklusene er jammen ikke lett hadde på Syklus på 34, begynte på betakaroten Siden mensen kom rundt 10/11dpo, Nå kommer den 14/15 dpo så syklusen ble lenger. Hadde håpa el skulle komme tidligereTakk
Denne gangen hadde jeg EL på CD13, så jeg må nok begynne noen dager før.
Aner ikke hvor lang denne syklusen kommer til å bli.
Det samme gjorde jeg også en gang. Har gjort det motsatte også. Tok en gtest når jeg skulle ta en eltest.Gjett om jeg gjorde et gledeshopp da jeg så en svak strek på testen min i kveld… helt til jeg oppdaget at det var en EL test jeg hadde tatt..
Her begynner jeg fra CD 10, da jeg har EL mellom CD 14 og 18.Jeg begynner å tempe fra CD 15/16 å får vanligvis el på CD 22-24 en gang men man få helst tempe til samme tid hver dag, +- 20-30 minutter har jeg lest. En å annen gang når det ikke går har jeg brukt temp adjuster
Da ville jeg starta når mensen er over første runden bare for å få sånn ca Nei de syklusene er jammen ikke lett hadde på Syklus på 34, begynte på betakaroten Siden mensen kom rundt 10/11dpo, Nå kommer den 14/15 dpo så syklusen ble lenger. Hadde håpa el skulle komme tidligere
Her begynner jeg fra CD 10, da jeg har EL mellom CD 14 og 18.