IKM Uke 48 <3

Det føles rart å få blenda tester når jeg er så sikker på at jeg er gravid… jeg mister likevel ikke håpet da det var akkurat slik sist PP også da ieg ble gravid.. hadde så ømme pupper at jeg ikke skjønte at testene kunne være negative så plutselig 13 dpo ble den positiv:rolleyes: Håper det skjer denne gangen også

Tramping skal vel gjøres hele syklusen om jeg ikke tar helt feil.
Skjønner du prøver å mentalt forberede deg:Heartred

så kan heller jeg håpe for oss begge:Heartred:Heartred
For jeg har værken gitt opp deg eller meg :happy118

men tror noe skjer hør for jeg er humørsyk, men det er jeg og i dpo-land generelt :cool14

Tusen takk, fine du:Heartred

8 DPO og blenda test. Merker jeg allerede forbereder meg på en ny PP… vet det fremdeles er håp, men testet positivt 8 DPO med datteren min. Og gangen jeg testet positiv først 10 DPO, så mistet jeg i kjemisk ti dager etter positiv test.

Vedlegg

• 7190E7EF-2A66-4A35-B600-B0575969CB60.jpeg
    7190E7EF-2A66-4A35-B600-B0575969CB60.jpeg
    890 KB · Visninger: 60
Det føles rart å få blenda tester når jeg er så sikker på at jeg er gravid… jeg mister likevel ikke håpet da det var akkurat slik sist PP også da ieg ble gravid.. hadde så ømme pupper at jeg ikke skjønte at testene kunne være negative så plutselig 13 dpo ble den positiv:rolleyes: Håper det skjer denne gangen også
Fikk ikke positiv test før 13 dpo jeg heller sist, og den var veldig svak. Så jeg orker ikke begynne å teste med det første, med frøkna fikk jeg svak positiv 10 dpo. Så det er det tidligste jeg har tro på å få positiv. Men har en drøm om å vente så lenge at resultatet bare lyser mot meg hvis jeg skulle være gravid :hilarious: slippe å tolke testen i forskjellig lys liksom:hilarious:

Er det andre enn meg som ikke liker å ha sex i dpo land? Ikke fordi det gjør vondt eller noe, jeg bare føler at det kan ødelegge noe haha, selv om jeg vet at det absolutt ikke er slik:p

Vet jo at det ikke er skadelig, men merker jeg blir litt tilbakeholden her selv også

Fikk ikke positiv test før 13 dpo jeg heller sist, og den var veldig svak. Så jeg orker ikke begynne å teste med det første, med frøkna fikk jeg svak positiv 10 dpo. Så det er det tidligste jeg har tro på å få positiv. Men har en drøm om å vente så lenge at resultatet bare lyser mot meg hvis jeg skulle være gravid :hilarious: slippe å tolke testen i forskjellig lys liksom:hilarious:

Enig! Aner ikke hvilken dpo jeg fikk positiv på sist, tho. Jeg testet ikke da, fulgte bare appene. Tror det var rundt ikm. Fikk 1-2 på digital tirsdagen, og 2-3 lørdagen samme uka, så må jo ha vært ganske mange dpo, mest sannsynlig?

Da er krampene og blødningene i gang, her... glad det kom nå og at jeg ikke måtte vente til IKM.
Men føler meg helt tom, og er så utrolig lei meg.
Klarte å skrive det i Premom den dagen jeg fikk positiv test, så måtte inn og endre det i dag.
Sånn at jeg er tilbake til prøver igjen.
Og da fikk jeg dette:
upload_2021-11-24_9-23-43.png

Hvorfor sier appen at jeg har store sjanser for å bli gravid I DAG?!
Den er vel lik NULL?!
:arghh:

Hadde oss i går, da... men det var ikke i håp om at det skulle føre til noe.
For det skjer vel ikke før jeg får EL igjen.

8dpo
I natt våknet jeg og hadde helt sinnsykt vondt i nedre del av magen, jeg klarte nesten ikke bevege meg og det stråla ned i beina.
Steike det var vondt...ble liggende ei stund i fosterstilling, men klarte etterhvert å velte meg over på ryggen og da forsvant det meste av smertene og gikk over til murringer. Varte vel rundt ti minutter ca. Sovna heldigvis fort igjen.

Aner ikke hva det var..festesmerter? Luftsmerter? Aldri hatt festesmerter eller festeblødning før, så aner ikke hvordan det evt kjennes ut, så var vel sannsynligvis bare luft..men wow!

Ellers holder temperaturen seg høy, forrige syklus hadde den begynt å synke allerede på denne tiden så det lover for så vidt godt, men jeg tør ikke håpe på noe ennå. To dager til testing!

Vedlegg

• Screenshot_20211124-092739~2.png
    Screenshot_20211124-092739~2.png
    85,6 KB · Visninger: 44
Da er krampene og blødningene i gang, her... glad det kom nå og at jeg ikke måtte vente til IKM.
Klarte å skrive det i Premom den dagen jeg fikk positiv test, så måtte inn og endre det i dag.
Og da fikk jeg dette:
Vis vedlegget 371914

Den er vel lik NULL?!

Det var merkelig. Har du fylt inn blødningsstart i premom? Hvordan ser kalender-visningen ut?

Skjønner at det føles utrolig fælt og tomt, men som du sier, når det uansett ikke gikk denne runden er det jo greit å slippe å vente mye lenger før man er i gang med ny pp. Stor klem til deg :Heartred

Og da fikk jeg dette:
Vis vedlegget 371914

Den er vel lik NULL?!

Uff jeg sender deg en stor klem og masse lykke ønskninger for neste runde:Heartred

Da har jeg tatt test nummer to for dagen hehe, etter 5 timer fra den forrige, jeg har selvfølgelig gått tom for tidlig tester:rolleyes: Jeg tok denne RFSU i dag, jeg vet ikke om jeg synes den er HELT blenda? Eller hva tenker dere

Og da fikk jeg dette:
Vis vedlegget 371914

Den er vel lik NULL?!

Hmm.. den positive testen kan ikke ha slått ut fordi du hadde eggløsning? Er du sikker på eggløsningen? Blødningen er vel kanskje et dårlig tegn, men kaaan jo være festeblødning hvis eggløsning var senere ❤️

Det var merkelig. Har du fylt inn blødningsstart i premom? Hvordan ser kalender-visningen ut?

Skjønner at det føles utrolig fælt og tomt, men som du sier, når det uansett ikke gikk denne runden er det jo greit å slippe å vente mye lenger før man er i gang med ny pp. Stor klem til deg :Heartred

Tusen takk :Heartred

Jeg prøvde å legge inn blødning fra i dag, men den nekter å gjøre dagens dato rød.
Den blir rød fra i morgen, selv om jeg flere ganger har prøvd å legge inn fra i dag.
upload_2021-11-24_9-38-21.png

Vent nå litt, nå har jeg plutselig masse slim som er slik som EL slim???? 11 dpo, hva er dette??:mad::mad: Det skal jeg vell ikke ha nå?

Hmm.. den positive testen kan ikke ha slått ut fordi du hadde eggløsning? Er du sikker på eggløsningen? Blødningen er vel kanskje et dårlig tegn, men kaaan jo være festeblødning hvis eggløsning var senere ❤️
Det ville vært fantastisk... men jeg har liten trua på det, dessverre.
:Heartred

Back
Topp