IKM Uke 48 <3

Hmmm... Kjenner litt ømhet i puppene i dag. Men jeg vet at det også kan være en bivirkning av Lutinus. Så her stoler jeg ikke på noen symptomer!

DUSTE-SERIE!!!
:sad015:sad015:sad015:sad015
Nå redda dem nettopp, etter SÅ mye om og men, livet på to unger.

Jeg må seriøst se Superstore på nytt, eller et eller annet teit, ass.
For dette blir for mye for meg.:hilarious:

Hvorfor er det sånn at hver gang jeg kjøper en test så brenner jeg den av leeenge før det har gått 4 timer??? 1,5 time siden sist jeg tissa... å fortsatt skuffet over SUPERBLENDA, 7 eller 10dpo :hungover::hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20211123-173227_Photos.jpg
    Screenshot_20211123-173227_Photos.jpg
    938,2 KB · Visninger: 72
Hvorfor er det sånn at hver gang jeg kjøper en test så brenner jeg den av leeenge før det har gått 4 timer??? 1,5 time siden sist jeg tissa... å fortsatt skuffet over SUPERBLENDA, 7 eller 10dpo :hungover::hilarious:

Fordi håpet er så veldig, veldig sterkt, vennen. :Heartred

For en herlig gjeng dere er!! Så mye humor her inne at jeg gleder meg til å logge inn og se hva som har skjedd! Fortsett sånn, så skal vi klare dette her sammen!  :wav

Jeg svidde av min 3. blenda test i dag.. dette går jo ikke an, men jeg skal liksom bare sjekke for sikkerhetskyld hehe.. også hjelper det ikke at jeg sist gang tester negativ på morgen og positiv på kveld, da må jeg liksom sjekke kvelder også:rolleyes:

Jeg svidde av min 3. blenda test i dag.. dette går jo ikke an, men jeg skal liksom bare sjekke for sikkerhetskyld hehe.. også hjelper det ikke at jeg sist gang tester negativ på morgen og positiv på kveld, da må jeg liksom sjekke kvelder også:rolleyes:
Det eeeer jo faktisk mye som kan skje fra 07-19 :p

Jeg har så ømme pupper nå at jeg er helt sikker på at jeg er gravid, jeg blir faktisk så skuffet om det viser seg å være feil:oops:

Føler sånn med deg!! Er helt grusomt dette:whacky011:laughing001:laughing001

Godt jeg ikke er alene om å ha svidd av tre tester i dag. Hahaha. Jeg føler meg ganske chill frem til 5 DPO, men etter det tar det av :smiley-bounce022:dance018

Godt jeg ikke er alene om å ha svidd av tre tester i dag. Hahaha. Jeg føler meg ganske chill frem til 5 DPO, men etter det tar det av :smiley-bounce022:dance018
Veldig gjenkjennbart:happy090:laughing001. 6dpo her i morgen. Har fint klart å tisse i do frem til nå,men i morgen kommer nok tissekoppen til å krype ut av skapet sitt. :laughing001

Back
Topp