Cornelialill
Elsker forumet
Hmmm... Kjenner litt ømhet i puppene i dag. Men jeg vet at det også kan være en bivirkning av Lutinus. Så her stoler jeg ikke på noen symptomer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres lurt ut, ja! Hahaha!Jepp derfor jeg tror jeg skal finne meg en hobby heller
Ojoj, du er ambisiøs! Men det er bra! Ok, jeg kan prøve!Høres bra ut! Jeg hadde eeeegentlig tenkt å holde meg helt til søndag, jeg Skal vi prøve det? Så får mensen bare holde seg unna, så jeg faktisk får lov å teste og. Og at den da er positiv!
Jøsses..Hva slags tester er dette?Vet man ikke skal se på testene når de er tørka… men ikke rart testetrangen er stor når jeg har skygge
Wow, den 3ern leverte!Vet man ikke skal se på testene når de er tørka… men ikke rart testetrangen er stor når jeg har skygge
Hvorfor er det sånn at hver gang jeg kjøper en test så brenner jeg den av leeenge før det har gått 4 timer??? 1,5 time siden sist jeg tissa... å fortsatt skuffet over SUPERBLENDA, 7 eller 10dpo
Fordi håpet er så veldig, veldig sterkt, vennen.
Babyplan sine tidligtester så tror jeg har fått ett parti som bare gir skyggerJøsses..Hva slags tester er dette?
Det eeeer jo faktisk mye som kan skje fra 07-19Jeg svidde av min 3. blenda test i dag.. dette går jo ikke an, men jeg skal liksom bare sjekke for sikkerhetskyld hehe.. også hjelper det ikke at jeg sist gang tester negativ på morgen og positiv på kveld, da må jeg liksom sjekke kvelder også
Føler sånn med deg!! Er helt grusomt detteJeg svidde av min 3. blenda test i dag.. dette går jo ikke an, men jeg skal liksom bare sjekke for sikkerhetskyld hehe.. også hjelper det ikke at jeg sist gang tester negativ på morgen og positiv på kveld, da må jeg liksom sjekke kvelder også
Godt jeg ikke er alene om å ha svidd av tre tester i dag. Hahaha. Jeg føler meg ganske chill frem til 5 DPO, men etter det tar det avJeg svidde av min 3. blenda test i dag.. dette går jo ikke an, men jeg skal liksom bare sjekke for sikkerhetskyld hehe.. også hjelper det ikke at jeg sist gang tester negativ på morgen og positiv på kveld, da må jeg liksom sjekke kvelder også
Veldig gjenkjennbart. 6dpo her i morgen. Har fint klart å tisse i do frem til nå,men i morgen kommer nok tissekoppen til å krype ut av skapet sitt.Godt jeg ikke er alene om å ha svidd av tre tester i dag. Hahaha. Jeg føler meg ganske chill frem til 5 DPO, men etter det tar det av
Haha enig! Jeg er faktisk stolt over at jeg ikke testet noe før 10 dpoGodt jeg ikke er alene om å ha svidd av tre tester i dag. Hahaha. Jeg føler meg ganske chill frem til 5 DPO, men etter det tar det av