IKM Uke 48 <3

Ja måtte raske med meg en rfsu fra matbutikken :p frk. Utålmodig
Sånn tidligtest/ pinne?
Jeg dro innom og dro med meg tre stykker, selv.
Så jeg kjenner meg igjen i det der.
:hilarious:
Men du har jo større grunn til forhåpninger enn hva jeg har pr. i dag, da!
:woot:
Blir kjempespennende å følge deg videre!
:Heartbigred
Kommer TR til meg etter hvert, skal jeg pokkern meg drikke vin, og jeg skal ta et glas og feire alle som får positive tester i denne tråden!
:happy093

Sånn tidligtest/ pinne?
Jeg dro innom og dro med meg tre stykker, selv.
Så jeg kjenner meg igjen i det der.
Men du har jo større grunn til forhåpninger enn hva jeg har pr. i dag, da!
:woot:
Blir kjempespennende å følge deg videre!
:Heartbigred
Kommer TR til meg etter hvert, skal jeg pokkern meg drikke vin, og jeg skal ta et glas og feire alle som får positive tester i denne tråden!
:happy093
Ja :p
Jeg hadde ganske svake streker med 2åringen også, så ser ikke noe negativt på det - er nok bare 8-10 dpo :happy: ååå, ta et stort glass for meg ❤️ (Men håper du ikke kan såklart)

Ja :p
Jeg hadde ganske svake streker med 2åringen også, så ser ikke noe negativt på det - er nok bare 8-10 dpo :happy: ååå, ta et stort glass for meg ❤️ (Men håper du ikke kan såklart)

Det skal jeg love deg at jeg skal, om det kommer TR.
Drikker bare når jeg har TR for tiden, så det skal bli godt.
Holdt på å si at jeg håper jeg kan ta et for meg selv også...
Men da blir det alkoholfritt.

Realisten i meg sier at dette ikke går veien.
Så vi får bare se hva som skjer.
:happy:

Morn!

7dpo og tempen steg igjen i dag. Usikker på hvor mye jeg skal legge i den tempingen egentlig for temperaturen er veldig opp og ned og disse tre syklusene har ikke tempekurvene noe annet til felles enn at snittet har økt så ff har satt kryss. Tenkte at fremover vil jeg kanskje bare tempe noen dager før el og noen dager etter, for å fastslå datoen, for det er litt stress. I morres klarte jeg ikke å huske om jeg faktisk hadde tempa eller ikke så jeg styra med å skru på lys og lese av osv før jeg skjønte at jeg ikke hadde målt siden i går, og måtte legge meg ned igjen :meh: men den stemmer vel sånn ca hvertfall

Fortsatt litt ømme bryster og nipler, og innimellom kommer det litt murringer, men ingen spesielle symptomer ellers.

10 dpo på fredag, da er plana å svi av en test, om da ikke tr kommer da.. Forrige syklus var bare lutealfasen på 10 dager :oops:

Vedlegg

• Screenshot_20211123-101439~2.png
    Screenshot_20211123-101439~2.png
    89 KB · Visninger: 52
4 dpo… fremdeles fraværende ømme pupper :confused005

I går skvatt jeg til med er skikkelig stikk i noe som kjentes ut som venstre siden i livmoren. Varte bare et sekund eller så.. :schocked028
Samme her..er 5dpo i dag,og har ikke fått ømme brystvorter ennå!? Jeg pleier som regel å få det dagen etter el,menmen..kroppen er jo så rar. Er det ikke østrogenet som gir ømme bryster bl.a? Kanskje mindre østrogen i denne runden eller noe da. Jeg har minimale sjanser for at jeg er gravid i denne runden,da vi ifølge ff ikke hadde sex før to dager etter el,så blir jeg gravid nå så snakker vi julemirakel:joyful:

Så spennende med stikk:happy:. Jeg husker det veldig godt fra da jeg var gravid sist. Begynte å murre og stikke rett etter el,men 4dpo stakk det til litt kraftigere på høyre side ;)

Det er kanskje på tide at jeg innser at jeg må se frem mot neste PP... Selv om det er vanskelig.
Jeg vet 10 dpo er tidlig ennå,og at mange tester positivt senere enn det.

Men hvis det er sånn at jeg har hatt et befruktet egg festet til meg, og det har sluppet taket... Så er det vel ikke noen flere sjanser før neste EL.
Føles som en evighet til, men det kommer flere sjanser.

Jeg synes jeg ser noe på dagens, men det trenger ikke ha noen ting å si.
Vis vedlegget 371828

Ønsker dere alle fine damene så masse lykke til!
:Heartred:smiley-angelic001
Jeg syyyynes jeg kan skimte en svak skygge der, men vanskelig å si. Lykke til deg også!

Jeg syyyynes jeg kan skimte en svak skygge der, men vanskelig å si. Lykke til deg også!

Tusen takk! :Heartred
Og ekstra takk for at du deler dine erfaringer med oss, og hjelper meg med å holde beina på jorden og hodet kaldt.
Det er det jeg trenger.

Dere som har hatt kjemisk... fikk dere vondt i hodet i den forbindelse?
Har skikkelig hodepine i dag, og det er ikke helt vanlig for meg.
:confused005
Nei, ikke noe spesielle symptomer annet enn begynnelse på gravidsymptomer som forsvinner. Ikke alltid det heller. Bare to dager forsinket mens og svakt positive tester.

Samme her..er 5dpo i dag,og har ikke fått ømme brystvorter ennå!? Jeg pleier som regel å få det dagen etter el,menmen..kroppen er jo så rar. Er det ikke østrogenet som gir ømme bryster bl.a? Kanskje mindre østrogen i denne runden eller noe da. Jeg har minimale sjanser for at jeg er gravid i denne runden,da vi ifølge ff ikke hadde sex før to dager etter el,så blir jeg gravid nå så snakker vi julemirakel:joyful:

Så spennende med stikk:happy:. Jeg husker det veldig godt fra da jeg var gravid sist. Begynte å murre og stikke rett etter el,men 4dpo stakk det til litt kraftigere på høyre side ;)
Vi har iallfall gjort vårt ytterste for å treffe el denne runden..

Det med vonde pupper er litt merkelig.. For jeg har alltid, og da mener jeg alltid ømme pupper rett etter el…

Har bestemt meg for å ikke teste igjen før jeg får testene i posten, men det jeg ikke tenkte på var black week, for de er enda ikke blitt sendt :hilarious:

6 dpo! I gårkveld da jeg hadde lagt meg, kjente jeg litt stikking i livmor. Håper håper på at det er egget som fester seg eller noe lignende. Går på Lutinus og jeg er så kvalm og magen tåler det så dårlig. Var ikke det første gang jeg gikk på det, så skjønner ikke hvorfor jeg ble så kvalm nå. Da hadde jeg ikke tatt Letrozol på forhånd da, men det skal vel ikke ha noe å si.

Kjenner ellers ingenting til noe.... Veldig spennende å følge dere andre som begynner å få tester!

:laughing002Helt ærlig! Så skjønner jeg ikke hvorfor jeg driver på å tester nå:dontknow
For erfaringsmessig med alle graviditetene jeg har hadd så vil jeg ha tidligst positiv test 30. november:happy8

men jeg klarer ikke la være å teste:whacky011

tror jeg trenger hjelp:laughing001:laughing001

Back
Topp