IKM Uke 48 <3

Nei, nå har jeg sneket rundt her lenge nok. Kan like gjerne melde meg ordentlig inn…. Hadde store planer om å holde meg unna både forum, testing og tvangskos, men har røket på alt samma, så…..

Prøvernr3- 36 - B3- pp11 (1 ma, 1 sa og 1 kjemisk iløpet av disse pp)- el 15.11- ikm 02.12

Nei, nå har jeg sneket rundt her lenge nok. Kan like gjerne melde meg ordentlig inn…. Hadde store planer om å holde meg unna både forum, testing og tvangskos, men har røket på alt samma, så…..

Prøvernr3- 36 - B3- pp11 (1 ma, 1 sa og 1 kjemisk iløpet av disse pp)- el 15.11- ikm 02.12

Jippi!
:happy093
Kos å ha deg med!
:Heartred

Fått ganske ømme pupper og hatt murringer i korsryggen i dag, har bestemt meg for å kjøre første test i morgen 10 dpo:rolleyes: Tenker at jeg ikke skal bli skuffet hvis den er blenda i morgen da jeg vet den kan bli positiv fortsatt, men jeg blir d nok uansett hehe

Fått ganske ømme pupper og hatt murringer i korsryggen i dag, har bestemt meg for å kjøre første test i morgen 10 dpo:rolleyes: Tenker at jeg ikke skal bli skuffet hvis den er blenda i morgen da jeg vet den kan bli positiv fortsatt, men jeg blir d nok uansett hehe

Masse lykke til! Gleder meg til å se to streker hos deg i morgen.
:joyful::Heartred
(Manifesterer hardt)

I dag blei jeg kvalm av å ha stram bukse over magen:rolleyes: prøver alt jeg kan å ignorerer det og spesielt tanken som kom snikende om at sånn var jeg jo sist jeg var gravid:bag:

egentlig så byrde jeg ikke håpe for jeg kjenner ikke noe som helst i symfusen, og den var dær jeg kjente det først i alle 3 graviditetene mine som jeg fikk barn avo_O

men npr jeg bare går hjemme å venter på positiv graviditetstest og/eller svar på en Dna test ang mitt farskap, så blir man bare kokko:p:hilarious::hilarious:

så håper på noe positivt de neste 1-3 ukene hvertfall :rolleyes::rolleyes::shy:

Ble blenda test på meg i dag 10 dpo.. litt skuffa blir man jo selv om jeg vet at det fremdeles er håp:oops::rolleyes:

Det er kanskje på tide at jeg innser at jeg må se frem mot neste PP... Selv om det er vanskelig.
Jeg vet 10 dpo er tidlig ennå,og at mange tester positivt senere enn det.

Men hvis det er sånn at jeg har hatt et befruktet egg festet til meg, og det har sluppet taket... Så er det vel ikke noen flere sjanser før neste EL.
Føles som en evighet til, men det kommer flere sjanser.

Jeg synes jeg ser noe på dagens, men det trenger ikke ha noen ting å si.
IMG_20211123_072742.jpg

Ønsker dere alle fine damene så masse lykke til!
:Heartred:smiley-angelic001

7 DPO, blenda test og få symptomer egentlig. Mannen min mener puppene mine er litt fyldigere, men det syns jeg de var forrige måned også. Så lurer på om de alltid blir det etter eggløsning eller om det er progesteron-pillene som gjør det? Følte meg også litt ekstra varm i dag tidlig og hadde halsbrann i går kveld. To ting jeg slet med i graviditeten, men det var ikke før jeg var rundt halvveis på vei, så tror det er litt tilfeldig.

Vedlegg

• C5E4F398-B745-40F9-A24E-F57A4D877E29.jpeg
    C5E4F398-B745-40F9-A24E-F57A4D877E29.jpeg
    577,4 KB · Visninger: 82
7 DPO, blenda test og få symptomer egentlig. Mannen min mener puppene mine er litt fyldigere, men det syns jeg de var forrige måned også. Så lurer på om de alltid blir det etter eggløsning eller om det er progesteron-pillene som gjør det? Følte meg også litt ekstra varm i dag tidlig og hadde halsbrann i går kveld. To ting jeg slet med i graviditeten, men det var ikke før jeg var rundt halvveis på vei, så tror det er litt tilfeldig.

Du..?
Håper ikke jeg sier noe galt her nå, men jeg ville ikke kalt denne HELT blenda egentlig.
Jeg synes jeg ser like mye på din som min.
:smiley-angelic001:Heartred

Spotter litt brunt fremdeles idag så orker ikke å teste, går bare å venter på mensen, tenker egentlig den bare kan komme nå hvis den likevel ikke har tenkt å holde seg unna i et års tid :p

Du..?
Håper ikke jeg sier noe galt her nå, men jeg ville ikke kalt denne HELT blenda egentlig.
Jeg synes jeg ser like mye på din som min.
:smiley-angelic001:Heartred
Sier ikke noe galt her. Jeg klarte ikke å se noe på den i virkeligheten, så mulig bildet lyver litt i så fall. Men det er lov å håpe ☺️❤️ Hadde vært gøy om du hadde rett.

Det er kanskje på tide at jeg innser at jeg må se frem mot neste PP... Selv om det er vanskelig.

Men hvis det er sånn at jeg har hatt et befruktet egg festet til meg, og det har sluppet taket... Så er det vel ikke noen flere sjanser før neste EL.

Vis vedlegget 371828

Jeg ser strek!! :happy: Den ser tykk og fin ut også. Kanskje den første testen du tok hadde ekstra mye fargestoff? Tenker det er fullt innenfor å fortsatt håpe med denne streken jeg :Heartred

Vis vedlegget 371828

Jeg synes jeg skimter noe på begge deres tester :excited001

4 dpo… fremdeles fraværende ømme pupper :confused005

I går skvatt jeg til med er skikkelig stikk i noe som kjentes ut som venstre siden i livmoren. Varte bare et sekund eller så.. :schocked028

Jeg ser strek!! :happy: Den ser tykk og fin ut også. Kanskje den første testen du tok hadde ekstra mye fargestoff? Tenker det er fullt innenfor å fortsatt håpe med denne streken jeg :Heartred

Jeg synes jeg skimter noe på begge deres tester :excited001

:Heartred Så godt å høre at det ikke bare er jeg som ser.
Fortsetter å håpe, med en realist i meg, som skal prøve å beskytte meg, dersom det ikke går denne gangen.

:smiley-angelic001Krysser alt jeg har for oss alle, hele tiden.
Vil ha babyboom i august 2022. :Heartred

Vis vedlegget 371828

Jeg ser på denne :joyful:

Back
Topp