IKM Uke 48 <3

Aiai, jeg blir så påvirket! Har skikkelig lyst til å sjekke om ene graviditetstesten jeg fikk med gratis fra babyplan er en tidligtest, og så teste :hilarious: Har jo bare kjøpt vanlige selv, siden planen hele tiden har vært å vente til ikm med å teste. 8 dpo i dag. Tiden.går.så.sent!

6 dpo! I gårkveld da jeg hadde lagt meg, kjente jeg litt stikking i livmor. Håper håper på at det er egget som fester seg eller noe lignende. Går på Lutinus og jeg er så kvalm og magen tåler det så dårlig. Var ikke det første gang jeg gikk på det, så skjønner ikke hvorfor jeg ble så kvalm nå. Da hadde jeg ikke tatt Letrozol på forhånd da, men det skal vel ikke ha noe å si.

Kjenner ellers ingenting til noe.... Veldig spennende å følge dere andre som begynner å få tester!

Håper håper håper at det klaffer for deg denne runden!

Når skal du teste? Testedate denne pp og? :oops: 8dpo i dag her.

Aiai, jeg blir så påvirket! Har skikkelig lyst til å sjekke om ene graviditetstesten jeg fikk med gratis fra babyplan er en tidligtest, og så teste :hilarious: Har jo bare kjøpt vanlige selv, siden planen hele tiden har vært å vente til ikm med å teste. 8 dpo i dag. Tiden.går.så.sent!
Den snegler seg avgårde:wacky: egentlig enda en uke igjen til det vises på tidligtester om jeg er gravid eller ikke:dead: men har allerede svidd bort 4 tidligtestero_O

Håper håper håper at det klaffer for deg denne runden!

Når skal du teste? Testedate denne pp og? :oops: 8dpo i dag her.
Hehe, ja, det kan vi ha! Tidligst 10 dpo!! Det blir lørdag! Akkurat nå hørtes det veldig lenge til, men jeg vet at det ikke er noe poeng før det og jeg vet også at jeg kan få svakt positiv så tidlig. Da er du 12 da, så om du orker vente så lenge, hehe.

Den snegler seg avgårde:wacky: egentlig enda en uke igjen til det vises på tidligtester om jeg er gravid eller ikke:dead: men har allerede svidd bort 4 tidligtestero_O

Hvor mange dpo er du i dag da?

Glad jeg ikke har kjøpt tidligtester, så slipper jeg fristelsen. Minus kanskje den ene jeg fikk gratis, får sjekke den når jeg kommer hjem :hilarious:

Hehe, ja, det kan vi ha! Tidligst 10 dpo!! Det blir lørdag! Akkurat nå hørtes det veldig lenge til, men jeg vet at det ikke er noe poeng før det og jeg vet også at jeg kan få svakt positiv så tidlig. Da er du 12 da, så om du orker vente så lenge, hehe.

Høres bra ut! Jeg hadde eeeegentlig tenkt å holde meg helt til søndag, jeg :eek: Skal vi prøve det? :D Så får mensen bare holde seg unna, så jeg faktisk får lov å teste og. :hilarious: Og at den da er positiv!

Glad jeg ikke har kjøpt tidligtester, så slipper jeg fristelsen. Minus kanskje den ene jeg fikk gratis, får sjekke den når jeg kommer hjem :hilarious:

Ca 4DPO, men gikk tom for EL tester så kan være 7DPO da jeg hadde blinkende smiley på CB EL test mandag forrige uke:shy: også kn det jo være at egget ikke slapp:confused005 men har jo aldri testet positiv selv på tidligtest tidligst 4 dager før IKM:laughing002 så testetrangen er bare teit nå:laughing001

Huff jeg kjøpte feil sist, skulle kjøpe 5 vanlige tester fra babyplan og endte opp med 5 tidligtester :P Det gjør det litt vanskeligere å vente...men jeg SKAL vente til fredag :hilarious:

Ca 4DPO, men gikk tom for EL tester så kan være 7DPO da jeg hadde blinkende smiley på CB EL test mandag forrige uke:shy: også kn det jo være at egget ikke slapp:confused005 men har jo aldri testet positiv selv på tidligtest tidligst 4 dager før IKM:laughing002 så testetrangen er bare teit nå:laughing001

Haha, skjønner! :hilarious: Om du er 7dpo kaaan du jo få positiv snart, da! :smiley-angelic001 Men sålenge du ikke blir deppa av blenda tester så tidlig er det jo bare å kjøre på. Går med endel tester hver pp med tidligtesting, da. Først el-tester, så en haug tidligtester. :hilarious::smiley-ashamed004

Huff jeg kjøpte feil sist, skulle kjøpe 5 vanlige tester fra babyplan og endte opp med 5 tidligtester :p Det gjør det litt vanskeligere å vente...men jeg SKAL vente til fredag :hilarious:

Æææ, det skjønner jeg! Lat som om du ikke la merke til at de var tidligtester, tenk at de er vanlige. :smiley-angelic006

Haha, skjønner! :hilarious: Om du er 7dpo kaaan du jo få positiv snart, da! :smiley-angelic001 Men sålenge du ikke blir deppa av blenda tester så tidlig er det jo bare å kjøre på. Går med endel tester hver pp med tidligtesting, da. Først el-tester, så en haug tidligtester. :hilarious::smiley-ashamed004
Tror egentlig det kun er når tr er at det ikke går en eller annen test:hilarious::hilarious::angelic:

Jeg klarte nesten ikke tisse nå, uten å ta den tidligtesten jeg kjøpte i morges. :hilarious:
Men jeg tror jeg har lært nå, så jeg skal MINST vente til i morgen tidlig. Får se hvor mange timer det blir fra jeg legger meg til jeg står opp.

Hva skjedde med den derre; får se om mensen kommer eller ikke og om den ikke kommer... Først DA ta en test?
Gikk jo fint før i væla, det.
Men ikke nå tydeligvis. :laughing021

Last edited:
Jeg klarte nesten ikke tisse nå, uten å ta den tidligtesten jeg kjøpte i morges. :hilarious:
Men jeg tror jeg har lært nå, så jeg skal MINST vente til i morgen tidlig. Får se hvor mange timer det blir fra jeg legger meg til jeg står opp.

Hva skjedde med den derre; får de om mensen kommer eller ikke og om den ikke kommer... Først DA ta en test?
Haha uff jeg kjenner meg sånn igjen! Fikk blenda test imorrest og tenkte at nå venter jeg bare til mensen ikke kommer, men neida bare noen timer senere tok jeg en ny blenda:facepalm:

Haha uff jeg kjenner meg sånn igjen! Fikk blenda test imorrest og tenkte at nå venter jeg bare til mensen ikke kommer, men neida bare noen timer senere tok jeg en ny blenda:facepalm:

Ja, det er kjempevanskelig!
Måtte bare skynde meg og få det unna, liksom.
Og da jeg satt der, tenkte jeg for meg selv: "Sånn, da trenger du ikke tenke på om akkurat denne urinen har flere svar eller om den har vært lenge nok i blæra".
:hilarious:

Herregud, jeg er håpløs... jeg ser på The Good Doctor, og har nå grini meg gjennom halve episode 13 i sesong 4.
:hilarious::sad015:Heartred:wacky:
Snakker med egget og kroppen min om hverandre.
"Kom igjen, Eggbert... du klarer deg, det er bare tulletester, klor deg fast. JEG ELSKER DEG"!
"Og du, kroppen min, ta deg sammen... ta vare på egget vårt, vi skal få det til å bli en sunn, perfekt, liten baby i august".
:hilarious:

Også griner jeg litt igjen.
Gomler sjokolade.
Og ler av meg selv.

For går det ikke veien denne gangen, er det noe hormonelt som svinger rundt i meg om dagen uansett.
Tydeligvis!
:wacky:

Hva skjedde med den derre; får de om mensen kommer eller ikke og om den ikke kommer... Først DA ta en test?

Tror vi blir påvirket her desverre :P Med nr 1 testet jeg først på ikm da mensen ikke kom på morran, det var ikke i tankene mine engang å teste tidligere! Før nr 2 begynte jeg å henge på snartgravid-forumet, og da var testepresset i gang :P

Tror vi blir påvirket her desverre :p Med nr 1 testet jeg først på ikm da mensen ikke kom på morran, det var ikke i tankene mine engang å teste tidligere! Før nr 2 begynte jeg å henge på snartgravid-forumet, og da var testepresset i gang :p

Ja... det er nok noe i det.
For med mine tre joinet jeg ikke før jeg kunne melde meg inn i snartmamma.
Mannen min har spurt om jeg kanskje bør roe ned på forumet, men jeg har fått forklart ham hvor viktig det er for meg å ha dere damene som jeg kan snakke med, som jeg VET forstår alt dette innebærer.
For det gjør jo ikke han, ikke på samme måten.
:Heartred

Vet man ikke skal se på testene når de er tørka… men ikke rart testetrangen er stor når jeg har skygge:hilarious::hilarious::p

Vedlegg

• A9ED0A95-306E-4CB8-816A-D56CD153FCE6.jpeg
    A9ED0A95-306E-4CB8-816A-D56CD153FCE6.jpeg
    191 KB · Visninger: 104
Last edited:
Back
Topp