IKM Uke 48 <3

Jeg svidde av min 3. blenda test i dag.. dette går jo ikke an, men jeg skal liksom bare sjekke for sikkerhetskyld hehe.. også hjelper det ikke at jeg sist gang tester negativ på morgen og positiv på kveld, da må jeg liksom sjekke kvelder også:rolleyes:

Så fort gjort, jeg har kun tatt 1 idag, men den rakk bare å bli 1,5t gammel etter forrige toalettbesøk :banghead:

Stikker bittelitt i magen i dag også. Begynner å føle spenning. Graviditetene mine starter ofte sånn, med et stikk som jeg tenker er festing også stikker det litt nå og da hver dag fremover. Men altså, tør ikke tenke at det kan være noe nå heller. 6 dpo

Den gruppa her kunne vært en parodi på seg selv. :hilarious::hilarious:
Hahah ja! Jeg ler av hvordan vi er S Å utålmodige på å teste.. om spiren sitter så har vi jo 9 laaaange mnd å vente på:hilarious: orker ikke å tenke på hvor mye penger jeg kaster bort på denne testingen før IKM:’)

Herregud, så mye jeg har grini i dag... mest for at puppene plutselig ikke er like vonde lenger.
Litt småømme er de fortsatt, går og klemmer på de innimellom, i håp om at det skal være like ømt igjen.
Tullete, men...

Har hatt små stikninger i magen igjen i dag.
Aner ikke hva det kan bety lenger.
:confused005

Last edited:
Herregud, så mye jeg har grini i dag... mest for at puppene plutselig ikke er like vonde lenger.
Litt småømme er det fortsatt, går og klemmer på de innimellom, i håp om at det skal være like ømt igjen.
Tullete, men...

Jeg har faktisk hatt stikkinger både før mensen og graviditet.... Aldri lett å vite.

Litt småømme er de fortsatt, går og klemmer på de innimellom, i håp om at det skal være like ømt igjen.
Tullete, men...

Gått det ikke bare er jeg som klemmer på puppene mine. Sitter i åpent kontorlandskap og tar meg selv i å tafse på de på kontoret når jeg tror (og håper) at ingen ser. Må se SÅ dumt ut om noen plutselig får det med seg. Haha

Gått det ikke bare er jeg som klemmer på puppene mine. Sitter i åpent kontorlandskap og tar meg selv i å tafse på de på kontoret når jeg tror (og håper) at ingen ser. Må se SÅ dumt ut om noen plutselig får det med seg. Haha

Første jeg tenkte var at du kan kamuflere det litt som om det klør eller at du retter på bh'n eller noe... for det er sånn typisk meg å gjøre. Men det gjør det kanskje ikke noe bedre.:hilarious:

Tullete, men...

Jeg kjenner på puppene mine heletiden også! Flere ganger i timen, jeg tar også av meg bh med jevne mellomrom fordi da gjør d vondere, bare for å være sikker på at d fremdeles gjør vondt:laughing001

Pus har vært klistremerke de siste to dagene, kanskje det kan være et tidlig tegn:p
Artig at du sier det, for det er pusen her også. Han har fulgt etter meg fra rom til rom i dag:p. Har hørt at dyr kan «være» det, når det er noe på gang, og at de spesielt vil ligge på magen din. Her vil katten ligge oppå meg ved enhver anledning, så funker ikke som et tegn her:hilarious:. Denne pusen tror han er en hund:hilarious:, og oppfører seg derfor deretter.

Er det andre enn meg som ikke liker å ha sex i dpo land? Ikke fordi det gjør vondt eller noe, jeg bare føler at det kan ødelegge noe haha, selv om jeg vet at det absolutt ikke er slik:p

Er det andre enn meg som ikke liker å ha sex i dpo land? Ikke fordi det gjør vondt eller noe, jeg bare føler at det kan ødelegge noe haha, selv om jeg vet at det absolutt ikke er slik:p
Njæ... Det bare blir en litt sånn naturlig pause her pga vi er lei av tvangssex frem til dpo-land  Men det har vært litt både og... Tror ikke det er skadelig. Akkurat nå frister det ikke så mye pga Lutinus (klisjklasj inni der og kvalme)

Njæ... Det bare blir en litt sånn naturlig pause her pga vi er lei av tvangssex frem til dpo-land  Men det har vært litt både og... Tror ikke det er skadelig. Akkurat nå frister det ikke så mye pga Lutinus (klisjklasj inni der og kvalme)
Skjønner det ja! Blir litt lei av planlagt sex her også ja

Vet ikke om jeg orker å ta flere tester, jeg... og ikke vet jeg om jeg klarer å la vær.
Har uansett begynt å forberede meg mentalt på neste syklus. Bare sånn for å ikke bli i kjelleren.
Har en uåpnet grapefruktkjerneekstrakt stående i skapet.
Så da har jeg noen spørsmål ang. neste syklus, hvis det er greit. Bare for å se om jeg har forstått det rett.

1. Grapefruktkjerneekstrakt fra CD1
2. EL-tester fra CD10
3. Pøka javnt og trutt fra menseslutt til trudelutt... eh, sorry, men det rimte
4. Folk snakker om å tempe, men det vet jeg ikke om jeg får til til samme tid hver dag... anyway, er det og fra CD10?

Er så mange rare tips rundt omkring.
Hva sverger dere til?
:anyone

Vet ikke om jeg orker å ta flere tester, jeg... og ikke vet jeg om jeg klarer å la vær.
Har uansett begynt å forberede meg mentalt på neste syklus. Bare sånn for å ikke bli i kjelleren.
Har en uåpnet grapefruktkjerneekstrakt stående i skapet.
Så da har jeg noen spørsmål ang. neste syklus, hvis det er greit. Bare for å se om jeg har forstått det rett.

1. Grapefruktkjerneekstrakt fra CD1
2. EL-tester fra CD10
3. Pøka javnt og trutt fra menseslutt til trudelutt... eh, sorry, men det rimte
4. Folk snakker om å tempe, men det vet jeg ikke om jeg får til til samme tid hver dag... anyway, er det og fra CD10?

Er så mange rare tips rundt omkring.
Hva sverger dere til?
:anyone
Tramping skal vel gjøres hele syklusen om jeg ikke tar helt feil.
Skjønner du prøver å mentalt forberede deg:Heartred

så kan heller jeg håpe for oss begge:Heartred:Heartred
For jeg har værken gitt opp deg eller meg :happy118

men tror noe skjer hør for jeg er humørsyk, men det er jeg og i dpo-land generelt :cool14

Back
Topp