IKM Uke 48 <3

Kom igjen, jenter... jeg står ved det jeg sa om å drikke vin førstkommende helg.
Gi meg grunn til å bli på en snurr, nå.
Et stort glass for hver positive test her inne!

Jeg ønsker fortsatt babyboom for august 2022!
Heier på dere alle, med hele mitt hjerte!
:smiley-angelic001:Heartred

Da er krampene og blødningene i gang, her... glad det kom nå og at jeg ikke måtte vente til IKM.
Men føler meg helt tom, og er så utrolig lei meg.
Klarte å skrive det i Premom den dagen jeg fikk positiv test, så måtte inn og endre det i dag.
Sånn at jeg er tilbake til prøver igjen.
Og da fikk jeg dette:
Vis vedlegget 371914

Hvorfor sier appen at jeg har store sjanser for å bli gravid I DAG?!
Den er vel lik NULL?!
:arghh:

Hadde oss i går, da... men det var ikke i håp om at det skulle føre til noe.
For det skjer vel ikke før jeg får EL igjen.

Hadde seriøst håpa d ble vår mnd dette:sorry: men tror helt ærlig at hcg testene viser streker hvis man tester for tidlig:anyone

testet jo selv positiv på 3dpo, men kan til og med vært enda tidligereo_O

Hadde seriøst håpa d ble vår mnd dette:sorry: men tror helt ærlig at hcg testene viser streker hvis man tester for tidlig:anyone

testet jo selv positiv på 3dpo, men kan til og med vært enda tidligereo_O

Uff... er så leit, om det er tilfelle.
Da er det jo faktisk veldig viktig å IKKE teste for tidlig.
Aner ikke hvordan jeg kommer til å være neste DPO, men her og nå tenker jeg at jeg skal IKKE teste tidlig neste gang.

Hvor mange DPO er du nå?

Da er krampene og blødningene i gang, her... glad det kom nå og at jeg ikke måtte vente til IKM.
Men føler meg helt tom, og er så utrolig lei meg.
Klarte å skrive det i Premom den dagen jeg fikk positiv test, så måtte inn og endre det i dag.
Sånn at jeg er tilbake til prøver igjen.
Og da fikk jeg dette:
Vis vedlegget 371914

Hvorfor sier appen at jeg har store sjanser for å bli gravid I DAG?!
Den er vel lik NULL?!
:arghh:

Hadde oss i går, da... men det var ikke i håp om at det skulle føre til noe.
For det skjer vel ikke før jeg får EL igjen.
Ikke bry deg så mye om den der appen. Du kjenner kroppen din, evt blir godt kjent med den etter hvert. Sender deg en klem.

Bare et lite spørsmål til...
Kan jeg se på den kjemiske som et tegn på at både mannen og jeg er fertile, at vi har en sjanse til å få det til etter hvert?
Dere kommer til å klare det! Husk at det er helt normalt for friske å bruke fra 8 mnd til ett år å bli gravid. Gynekologen min som da det. Så ikke gi opp enda ;) Det er også veldig vanlig å oppleve en tidlig abort... Her er jeg på min 12. PP og sliter med å tro at det skal skje. I starten håpet og trodde jeg veldig på det.

Ikke bry deg så mye om den der appen. Du kjenner kroppen din, evt blir godt kjent med den etter hvert. Sender deg en klem.
Tusen takk!
:Heartred
Vurderer å styre litt mindre...
Men samtidig er det så vanskelig å vite når jeg har EL.
Jeg skjønte det ut ifra EL-slimet denne gangen, da.
Og da kom vel EL dagen etter.
Eller er det gjerne samme dag?

Ikke lett, dette.

Tusen takk!
:Heartred
Vurderer å styre litt mindre...
Men samtidig er det så vanskelig å vite når jeg har EL.
Jeg skjønte det ut ifra EL-slimet denne gangen, da.
Og da kom vel EL dagen etter.
Eller er det gjerne samme dag?

Ikke lett, dette.
Du tok ikke tester? Jeg synes det er veldig greit med tester. Men jeg får tydelig eggløsningssmerter, så her er det sjelden tvil.

Her står jeg på stedet hvil, 11/12 dpo og ingen tegn til hverken graviditet eller mensen :banghead: Annet enn at jeg fortatt spotter litt brunt, men det kommer og går litt. Skulle ønske tanta bare kunne komme så vi kan prøve på nytt :mad: Har til og med prøvd å fremprovosere det med å ha sex, det har pleid å fungere rett før TR før, men nope :wtf:

Dere kommer til å klare det! Husk at det er helt normalt for friske å bruke fra 8 mnd til ett år å bli gravid. Gynekologen min som da det. Så ikke gi opp enda ;) Det er også veldig vanlig å oppleve en tidlig abort... Her er jeg på min 12. PP og sliter med å tro at det skal skje. I starten håpet og trodde jeg veldig på det.

Uff... skjønner at jeg har vært (og er) ALTFOR utålmodig.
Var nok bare altfor bortskjemt i 20-årene.

Tusen takk for facts.
Vi SKAL klare dette.
Dere og!
:Heartbigred

Du tok ikke tester? Jeg synes det er veldig greit med tester. Men jeg får tydelig eggløsningssmerter, så her er det sjelden tvil.
Jo, jeg tok tester. Og fikk en test som var ca like sterk som kontrollstreken samtidig som EL-slimet.
Så EL var 13.
Kommer nok til å ta EL-tester denne gangen også.
Fra CD10?

Bare et lite spørsmål til...
Kan jeg se på den kjemiske som et tegn på at både mannen og jeg er fertile, at vi har en sjanse til å få det til etter hvert?

Absolutt! Det er min trøst å det som løfter meg opp etter SA i oktober. Så tenk på det, så tror jeg på at det klaffer snart igjen hele veien til mål :gen014

Absolutt! Det er min trøst å det som løfter meg opp etter SA i oktober. Så tenk på det, så tror jeg på at det klaffer snart igjen hele veien til mål :gen014

Det gjør det nok! :Heartred:excited001

Enig! Aner ikke hvilken dpo jeg fikk positiv på sist, tho. Jeg testet ikke da, fulgte bare appene. Tror det var rundt ikm. Fikk 1-2 på digital tirsdagen, og 2-3 lørdagen samme uka, så må jo ha vært ganske mange dpo, mest sannsynlig?
Ser jeg fikk 2-3 uker når jeg var 4+4 med frøkna. Da testet jeg positivt 10dpo.

Se på dette da!! Nå er det usikkert at jeg klarer å vente med testing likevel, da jeg testet positivt tidlig med jenta(10dpo) og sent med guttene (13dpo og 17dpo). Så kanskje det kan fortelle hvilket kjønn det er så tidlig? Noen flere som kan se sammenhengen med tidligere testing og kjønn?

Vedlegg

• 26EB4B29-9E86-40A1-928A-CB5391BEB7E8.jpeg
    26EB4B29-9E86-40A1-928A-CB5391BEB7E8.jpeg
    220,2 KB · Visninger: 82
Se på dette da!! Nå er det usikkert at jeg klarer å vente med testing likevel, da jeg testet positivt tidlig med jenta(10dpo) og sent med guttene (13dpo og 17dpo). Så kanskje det kan fortelle hvilket kjønn det er så tidlig? Noen flere som kan se sammenhengen med tidligere testing og kjønn?
Jeg testet positivt 10dpo med jenta mi, og da var streken tydelig,så hadde nok testet positivt tidligere om jeg hadde prøvd. Faktisk usikker på om det var tidligtest også..mulig det var vanlig test.

Uff... er så leit, om det er tilfelle.
Da er det jo faktisk veldig viktig å IKKE teste for tidlig.
Aner ikke hvordan jeg kommer til å være neste DPO, men her og nå tenker jeg at jeg skal IKKE teste tidlig neste gang.

Hvor mange DPO er du nå?

Skal være 7 DPO, men vet ikke enda for gikk tom for EL tester:shifty: men testet på nytt i dag, bare for å ha noe å vise til, og den har skygge i dag og:hilarious: regner egentlig med at jeg ikke er gravid, for denne mnd har jeg vært utsatt for ett vanvittig stress for en annen situasjon i livet:dead:
Legger ved bilder av alle testene jeg har tatt, og det er noen av testen som har tydelig strek. Bare den på 3dpo hadde strek før den var tørr, alle andre har strek etter;) så her vises det bare enda tydeligere at man kan få etter tiden uavhengig av om man er gravid eller ikke:angelic:

Vedlegg

• 3FE5E18E-A069-4AA7-AB47-F0A2DC8E0D86.jpeg
    3FE5E18E-A069-4AA7-AB47-F0A2DC8E0D86.jpeg
    355,7 KB · Visninger: 88
Back
Topp