IKM Uke 48 <3

Nå føler jeg meg så teit, som jublet så tidlig...
:sorry:
Var så sikker på at den satt, med tanke på gårsdagens test.
Nå er alt så usikkert.

Meldte meg inn i august-gruppa og alt, jeg.
I ren jubel.

Blåste av 4 forskjellige nå, uten strek.
Men kroppen er jo den samme... ingen av symptomene er borte.

Jeg skjønner ingenting.
Å, fine du :Heartred sender en styrkeklem! Vet hvordan du har det!

Ååå, styrkeklem til deg! ❤️ Det var veldig kjedelig å se! Men jeg er like forvirret som deg, gårsdagens test var jo så klar? :(

Jeg vet... og jeg har ikke fått kramper eller spottinger/ blødninger, eller noen ting.
Måtte bare si det til mannen, og da sa jeg at neste gang skal det gå MINST 9 timer fra jeg drikker noe til jeg tester.
Nekter å gi opp alt håpet etter gårsdagens test.
NEKTER!

Nå er alt så usikkert.

I ren jubel.

Jeg skjønner ingenting.

Ååå jeg var så sikker på at du skulle få positiv nå, men alt håp er ikke ute før TR kommer :Heartred

Jaa :banghead: Veeeldig svak skygge da, må myse for å se nesten :hilarious:
Helt ærlig så kan det se litt sånn ut.. men du må selvfølgelig ta en ny i morgen og håpet er ikke ute før mensen kommer! Vet akkurat hvordan du har det og hvor vondt det føles selv om det gikk så fort:Heartred håper selvfølgelig jeg tar feil og det er ikke meningen å gjøre deg mer trist på noe vis!

Nå er alt så usikkert.

I ren jubel.

Jeg skjønner ingenting.

Huff så fælt! :sorry: Jeg syns også den du tok i går var veldig sterk, men som du sier, det kan jo ha vært kjemisk... Men du, ikke gi opp helt ennå da. Det er fortsatt veldig tidlig! Lett for meg å si, men prøv å vent et par dager og da en ny test, da burde resultatet vært mer sikkert :Heartred

Helt ærlig så kan det se litt sånn ut.. men du må selvfølgelig ta en ny i morgen og håpet er ikke ute før mensen kommer! Vet akkurat hvordan du har det og hvor vondt det føles selv om det gikk så fort:Heartred håper selvfølgelig jeg tar feil og det er ikke meningen å gjøre deg mer trist på noe vis!

Ble dette svar på feil? :confused:

9/10 dpo og testa blenda igjen idag tidlig. Ingen spotting. Skulle bare tafse på tappen når jeg kom hjem fra jobb, den er høyt oppe og medium fast, men når jeg tok ut fingern igjen så var det plutselig en del blod der. Tro om jeg fremprovoserte mensen men er jo egentlig 3-4 dager enda til tanta skal komme så synes jo det er litt tidlig med friskt, rosa/lyserødt blod:bored: Puppene er litt ømmere igjen idag og føles veldig tunge, gjør liksom litt vondt hvis jeg går/tråkker for hardt :hilarious:

Vis vedlegget 371776

Jeg burde ventet... Både med å teste og juble.
Mannen gleder seg.
Og nå vet jeg ikke om jeg tør å fortelle om disse.
Ikke før jeg er sikker på hva som skjer.

HVA?? Er det mulig?! Den testen i går var jo klokkeren! Jeg forstår like lite som deg:dontknow. Ååå..så kjipt. Selv om det bare har gått én dag,så rekker man å tenke så mye,planlegge og glede seg. Håper,håper at den blir positiv igjen,bare du for det litt tid:Heartbigred

Får clearblue også falsk skyggestrek om man leser den av for sent...?

Jeg var så dum at jeg så på den igjen nå.
:banghead:
Ja det har jeg dessverre opplevd selv… legger ved et bilde

Vedlegg

• ECC00BD9-B09A-4C59-BF7D-A953D0381F14.png
    ECC00BD9-B09A-4C59-BF7D-A953D0381F14.png
    2,5 MB · Visninger: 86
Back
Topp