IKM Uke 48 <3

Holdt meg i 4 timer uten å drikke så mye, men blenda test, kveld 9 dpo. Eventuelt 8 dpo om egget ikke slapp før lørdag. Fortsatt tidlig, og hvis det var en slags festesmerte igår med påfølgende festeblødning idag så kan det vel enda ta en dag eller to før testene plukker det opp. Men siden jeg ikke er øm i puppene lengre så er det vel usannsynlig at det blir noe spire denne perioden heller:(
Jeg har lest om mange som ikke hadde ømme pupper ved graviditet! Sist PP når jeg var gravid fikk jeg ikke ømme pupper før 9 dpo og positiv test først 13 dpo så ikke gi opp:Heartred

Holdt meg i 4 timer uten å drikke så mye, men blenda test, kveld 9 dpo. Eventuelt 8 dpo om egget ikke slapp før lørdag. Fortsatt tidlig, og hvis det var en slags festesmerte igår med påfølgende festeblødning idag så kan det vel enda ta en dag eller to før testene plukker det opp. Men siden jeg ikke er øm i puppene lengre så er det vel usannsynlig at det blir noe spire denne perioden heller:(
For meg tok det to dager etter festeblødning før jeg fikk positiv test da vi prøvde på første ☺️

Jeg har lest om mange som ikke hadde ømme pupper ved graviditet! Sist PP når jeg var gravid fikk jeg ikke ømme pupper før 9 dpo og positiv test først 13 dpo så ikke gi opp:Heartred

Det er sant det! Hadde veldig ømme pupper frem til igår, men det er ganske typisk mellom EL og IKM for min del uansett så kanskje det kommer tilbake. Stikker til litt iblant i livmorsregionen så har ikke mistet håpet helt enda, men kan jo like gjerne være TR som gjør seg klar :meh:

For meg tok det to dager etter festeblødning før jeg fikk positiv test da vi prøvde på første ☺️
Har saumfart Google og flere sier det! Hvilke symptomer hadde du da? :happy:

Jeg hadde absolutt ingen symptomer på graviditet før lenge etter ikm da jeg var gravid, og hadde ikke ømme pupper en eneste dag under hele graviditeten. Ikke mist håpet! :Heartred

Det er sant det! Hadde veldig ømme pupper frem til igår, men det er ganske typisk mellom EL og IKM for min del uansett så kanskje det kommer tilbake. Stikker til litt iblant i livmorsregionen så har ikke mistet håpet helt enda, men kan jo like gjerne være TR som gjør seg klar :meh:

Har saumfart Google og flere sier det! Hvilke symptomer hadde du da? :happy:
Strakk og tøyde i livmor og fikk harde pupper. Harde pupper har vært et tydelig tegn på meg før positiv test begge gangene jeg var gravid. Samme med strekking i livmor ☺️

:nailbiting::arghh:
Antall timer fra man legger seg til man står opp og tester har en del å si, ikke sant?
For når jeg fikk den fine positive min i går, var det jo søndag, og jeg sov flere timer lenger enn jeg får gjort i ukedagene.
Og i tillegg ble det veldig sent i går kveld.

Så da jeg stod opp i dag og testet var den så svak at jeg nesten ikke så den.
:sad010
Hva skal det bety?

Håperhåperhåper :shy:

Vedlegg

• A36E4ED7-26B1-42C7-9A08-573C4370E84D.jpeg
    A36E4ED7-26B1-42C7-9A08-573C4370E84D.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 96
Antall timer fra man legger seg til man står opp og tester har en del å si, ikke sant?
For når jeg fikk den fine positive min i går, var det jo søndag, og jeg sov flere timer lenger enn jeg får gjort i ukedagene.

Hva skal det bety?
Absolutt! Det betyr jo hvor mange timer man eventuelt har fått spart opp ❤️ Håper du bare tok en test med dårligere farge enn en første, krysser fingrene for deg og den fine testen ☺️❤️

Hva skal det bety?

Jeg tror absolutt det har en del å si, prøv å ta en ny ikveld eller imorgen tidlig :happy:

Hva skal det bety?

Enig med Oliventre, tipper det enten er en test med litt dårligere farge, kanskje i kombinasjon med litt mindre konsentrert urin? Prøv igjen i kveld eller i morgen tidlig! (lett for oss å si...skjønner godt hvordan det føles med en så sterk strek i går..) Håper for deg!

6dpo her, og de ømme puppene og murringen fra livmoren har forsvunnet helt :meh: Har ikke tro på at det gikk denne runden heller, til tross for iherdig aksjelegging, og er overbevist om at jeg har progesteronmangel og at sambo kanskje ikke har helt topp svømmere:sorry:

All time low temperatur for å være DPO også, hjelper jo ikke akkurat på forhåpningene..

Last edited:
Sier til meg selv når jeg våkner: 6 DPO og ingen tydelige symptomer på graviditet, ingen vits i å teste før tidligst 8 DPO.

Kroppen min når jeg går på do:
Upsi, tisset visst i en kopp og dyttet en test oppi. Resultat? Blenda som jeg visste. Er altså så håpløs. Haha

AA1CB1AE-EC78-4966-8A12-FE127A432A0E.jpeg

Last edited:
Meg og han som er syk hjemme på snart 3 = heeelt lik tålmodighet :arghh::bag: MEN, føler jeg så mer på denne (1,5 time etter første :p)

Vedlegg

• BC5CBD12-7721-4426-936C-D386C3682ED1.jpeg
    BC5CBD12-7721-4426-936C-D386C3682ED1.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 71
Blenda test i dag på morgenurin, så var nok bare skygge på den som ble tatt på 3timers urin:wtf: men enda lenge igjen til IKM, så kan jo være :angelic:

Tenkte å vente så lenge som mulig med å ta ny test nå... Og finne sånn tidlig test på apoteket. Var jo sånn vanlig RFSU jeg har brukt til nå.

Men kan jeg ikke drikke noen ting før neste test?
Er jo ikke sånn at jeg drikker på natten.
:nailbiting:

Kjøpte denne nå... Drakk en kopp te rett etter jeg var på do i stad, ca kvart over 7. Men skal ikke drikke mer nå før jeg skal ta denne.
Den jeg tok i stad var den samme typen som jeg tok i går, vanlig RFSU, ikke tidligtester.
Så jeg har et håp til denne her, som sier den er ultratidlig...

Kommer til å la det gå så mange timer jeg kan.
:oops:
IMG_20211122_095304.jpg

Kjøpte denne nå... Drakk en kopp te rett etter jeg var på do i stad, ca kvart over 7. Men skal ikke drikke mer nå før jeg skal ta denne.
Den jeg tok i stad var den samme typen som jeg tok i går, vanlig RFSU, ikke tidligtester.
Så jeg har et håp til denne her, som sier den er ultratidlig...

Kommer til å la det gå så mange timer jeg kan.
:oops:Vis vedlegget 371758
Krysser alt for deg, og har sikkelig troa! ❤️ Tror bare du var uheldig med test nr 2 :dummy1::dummy:

Krysser alt for deg, og har sikkelig troa! ❤️ Tror bare du var uheldig med test nr 2 :dummy1::dummy:
Tuuusen takk! :Heartbigred
Ja, håper på det.

Puppene startet å bli litt ømme for noen dager siden, og siden det har de blitt gradvis vondere.
Synes de er enda vondere i dag enn i går, så er rart om det ikke skal gå nå, egentlig.
:dontknow

Back
Topp